تبلیغات

تبلیغات

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023

saatsam2023

 بالاخره بعد از مدت ها انتظار سامسونگ از جدیدترین ساعت های هوشمندش رونمایی کرد. ساعت هوشمندی که به گوشی شما متصل می ‌شود، امکان مشاهده اعلان ‌ها، پاسخ دادن به تماس‌ ها و یا حتی تماس گرفتن مستقیم را می‌ دهد. همچنین، می ‌توانید برنامه‌ های مختلف را مستقیماً از مچ دست خود کنترل کنید. در ادامه به معرفی جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023 می پردازیم.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار سامسونگ از جدیدترین ساعت های هوشمندش رونمایی کرد. ساعت هوشمندی که به گوشی شما متصل می ‌شود، امکان مشاهده اعلان ‌ها، پاسخ دادن به تماس‌ ها و یا حتی تماس گرفتن مستقیم را می‌ دهد. همچنین، می ‌توانید برنامه‌ های مختلف را مستقیماً از مچ دست خود کنترل کنید. در ادامه به معرفی جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023 می پردازیم.

جدید ترین گلکسی واچ سامسونگ 2023

سامسونگ در 26 جولای 2023 از گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را رونمایی کرد. این دو واچ جدید سامسونگ به طراحی و قابلیت های بی نظیری مجهز شده اند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

امکانات گلکسی واچ سری 6 سامسونگ

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ مجهز به امکانات زیر می باشند:

  1. صفحه نمایش با کیفیت بالا: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک ساعت هوشمند باید داشته باشد، برخورداری از صفحه نمایش با کیفیت است تا به کاربر امکان مشاهده و استفاده ی راحت و آسان از امکانات را بدهد.
  2. قابلیت اتصال به گوشی گلکسی: ساعت هوشمند سری 6 سامسونگ به گوشی هوشمند کاربر متصل شده و اجازه می دهند تماس ‌ها، پیام ‌ها و اعلان ‌های گوشی هوشمند را به صورت راحت دریافت کنید.
  3. برنامه های تناسب اندام در گلکسی واچ سری 6: گلکسی واچ های سری 6 یک ساعت هوشمند با ویژگی‌ های بسیار پیشرفته برای تناسب اندام و ورزشکاران می باشند. این ساعت های هوشمند با داشتن امکانات متنوعی نظیر ردیابی فعالیت بدنی، ایجاد برنامه ‌های تمرینی، نظارت بر میزان خواب ، مدیریت استرس و… می تواند ورزش کردن را لذت بخش تر کنند.
  4. برقراری تماس با واچ 6: از پرکاربرد ترین امکانات گلکسی واچ ها می توان به برقراری تماس اشاره کرد. با ساعت هوشمند سری 6 می توانید تماس های تلفنی مهمتان را پاسخ دهید یا تماس بگیرید.
  5. سیستم ردیابی گلکسی واچ سری 6: یکی دیگر از قابلیت های گلکسی واچ سری 6، سیستم ردیابی یا همان GPS می باشد.
  6. قیمت به صرفه: قیمت گلکسی واچ های جدید مانند قیمت گوشی های سامسونگ اقتصادی و به صرفه است.
همچنین بخوانید  تولید و فروش تجهیزات گلخانه با بهترین کیفیت در ایران

گلکسی واچ 6 سامسونگ

گلکسی واچ 6 سامسونگ دارای بدنه ی محکم از جنس آلومنیوم می باشد. صفحه نمایش بزرگ 1.5 اینچی گلکسی واچ 6 با حاشیه های باریکتر این امکان را به شما می دهد که به راحتی برنامه های خود را مدیریت کنید. شیشه ی مقاوم به کار رفته در گلکسی واچ 6 از رسیدن هرگونه آسیبی جلوگیری می کند. یکی از نکات مثبت واچ 6 سامسونگ برخورداری از گواهینامه IP68 می باشد بنابراین این ساعت هوشمند سامسونگ در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. صفحه نمایش 1.5 اینچی گلکسی واچ 6 با رزولوشن 480×480 می تواند محتوا را با کیفیت خوبی ارائه دهد.

گلکسی واچ 6 در دو سایز 40 و 44 میلیمتری تولید شده است که به ترتیب دارای باتری 300 و 425 میلی آمپر ساعت می باشند و می توانند حدود 40 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد برایتان کار کنند. در جدول زیر مشخصات کامل این ساعت هوشمند 2023 را قرار می دهیم.

جدول مشخصات گلکسی واچ 6 سامسونگ

مشخصات

گلکسی واچ 6

جنس بدنه

آلومنیوم

وزن 40 میلیمتری

وزن 44 میلیمتری

28.7 گرم

33.3 گرم

گواهی IP68

دارد

نوع نمایشگر

سوپر آمولد

سایز صفحه نمایش 40 میلیمتری

سایز صفحه نمایش 44 میلیمتری

1.3 اینچ

1.5 اینچ

رزولوشن  نمایشگر 40 میلیمتری

رزولوشن نمایشگر 44 میلیمتری

432×432 پیکسل

480×480 پیکسل

پردازشگر

اگزینوس W930

 

سیستم عامل


Android Wear OS 4, One UI Watch 5

حافظه داخلی

16 گیگابایت

رم

2 گیگابایت

باتری 40 میلیمتری

باتری 44 میلیمتری

 

300 میلی آمپر ساعت

425 میلی آمپر ساعت

 

 

 

حسگر ها

سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور

 

 

مزایای گلکسی واچ 6 سامسونگ

  • قیمت مقرون به صرفه
  • طراحی زیبا
  • وزن سبک
  • ضد آب
  • پردازنده قدرتمند

گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ

گلکسی واچ 6 کلاسیک به دو سایز 43 و 47 میلیمتری تولید شده است. ابعاد بدنه 43 میلیمتری 42.5 x42.5 x10.9 میلیمتر و وزن آن 52 گرم می باشد. گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ  47 میلیمتری نیز با ابعاد 46.5 x46.5 x10.9 میلیمتر و وزن 59 گرم عرضه شده است. همچنین، این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 است و در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه مقاوم می ‌باشد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ 2023 به تراشه Exynos W930 مجهز شده که از دو هسته Cortex-A55 با سرعت 1.4 گیگا هرتز تشکیل شده است. پردازنده قدرتمند این ساعت هوشمند باعث عملکرد سریع و عالی آن می ‌شود. همچنین، رم گلکسی واچ 6 به 2 گیگابایت ارتقا یافته و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت می باشد. در جدول زیر مشخصات کامل واچ 6 کلاسیک را قرار می دهیم.

همچنین بخوانید  ویرایش اطلاعات در سامانه ثنا به چه صورت است؟

جدول مشخصات گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ

مشخصات

گلکسی واچ 6 کلاسیک

جنس بدنه

آلومنیوم

وزن 43 میلیمتری

وزن 47 میلیمتری

52 گرم

59 گرم

گواهی IP68

دارد

نوع نمایشگر

سوپر آمولد

سایز صفحه نمایش 43 میلیمتری

سایز صفحه نمایش 47 میلیمتری

1.3 اینچ

1.5 اینچ

رزولوشن  نمایشگر 43 میلیمتری

رزولوشن نمایشگر 47 میلیمتری

432×432 پیکسل

480×480 پیکسل

پردازشگر

اگزینوس W930

 

سیستم عامل


Android Wear OS 4, One UI Watch 5

حافظه داخلی

16 گیگابایت

رم

2 گیگابایت

باتری 43 میلیمتری

باتری 47 میلیمتری

 

300 میلی آمپر ساعت

425 میلی آمپر ساعت

 

 

 

حسگر ها

سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور

 

 

مزایای گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی زیبا
  • قاب چرخشی
  • ضد آب
  • پردازنده قدرتمند

بهترین و جدید ترین ساعت هوشمند سامسونگ برای ورزش

اگر ورزشکار حرفه ای هستید و به دنبال خرید یک واچ هوشمند برای گوشی سامسونگتان می گردید بدون شک بهترین انتخاب گلکسی واچ سری 6 سامسونگ می باشد. گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به بهترین قابلیت و حسگر ها جهت سلامت بدن می باشند:

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ با قابلیت BioActive قادر است ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و دمای سطح پوست را اندازه‌ گیری کرده و نوار قلب تهیه کند. همچنین این ساعت های هوشمند 2023 دارای ویژگی تشخیص سقوط نیز می باشد به طوریکه در صورت حادثه ناشی از سقوط شدید، این  گلکسی واچ با امدادگران تماس می ‌گیرد و از وقوع حادثه جلوگیری می‌ کند.

گلکسی واچ سری 6 دارای ویژگی‌ های مهم دیگری نیز می ‌باشند. این ساعت های هوشمند قابلیت سنجش فشار خون و هشدار نامنظمی ضربان قلب را دارند. همچنین اطلاعاتی مانند مدت زمان، مسافت، کالری سوخته شده و… را حین تمرینات ورزشی به شما ارائه می‌ دهند. با استفاده از سنسور پیشرفته BIA، قادر به اندازه‌گیری چربی بدن، عضله اسکلتی، آب بدن و شاخص توده بدنی (BMI) می‌ باشید و به شناخت بهتر و بیشتری از بدنتان می رسید.

آیا گلکسی واچ 6 ارزش خرید دارد؟

نمایشگر با کیفیت، سیستم عامل قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا، کارایی و قابلیت های پیشرفته در کنار طراحی خیره کننده همگی عواملی هستند که موجب بالا رفتن ارزش خرید گلکسی های سری 6 سامسونگ می شوند.

قیمت گلکسی 6 سامسونگ

هنوز گلکسی واچ های سری 6 سامسونگ که جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023 هستند وارد بازار ایران نشدند بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها تعیین کرد اما در منابع معتبر گلکسی واچ 6 با قیمت 319 دلار و گلکسی واچ 6 کلاسیک با قیمت 419 دلار به فروش می رسند. برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند سامسونگ بهترین راه مراجعه به سایت نمایندگی سامسونگ (آل سامسونگ ) می باشد.

همچنین بخوانید  راه کار هایی که دیگه از قطعی برق نترسیم !!!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *