تبلیغات

تبلیغات

برترین کشورها برای مهاجرت کاری از نظر درآمد، امنیت شغلی و فرایندهای مهاجرتی

mohajeratkari

درصد بالایی از نرخ مهاجرت ایرانیان را هم مهاجرت کاری تشکیل داده است. کار در خارج از کشور، یکی از مهم‌ترین انگیزه‌ها برای مهاجرت می‌باشد. انتخاب بهترین کشور برای اخذ ویزای کاری بسیار دشوار است؛ چرا که فاکتورهای متعددی مانند میزان درآمد، نزدیکی به ایران، هزینه‌های زندگی و روند مهاجرت می‌توانند بر تصمیم متقاضیان برای انتخاب کشور مقصد تاثیر بگذارند. به دلیل حساسیت بسیار بالای مهاجرت کاری و تاثیری که بر روی زندگی کاری و شخصی افراد می‌گذارد، در این مطلب به شما می‌گوییم که کدام کشور با توجه به شرایطی که دارید، گزینه مناسبی برای مهاجرت است.

برترین کشورها برای مهاجرت کاری

کانادا کشوری با بازار کار گسترده است

قرار گرفتن کشور کانادا در صدر فهرست بهترین کشورها برای مهاجرت کاری اصلا جای تعجب ندارد. زیرا به دلیل شرایط اقتصادی ایده‌آل، دستمزدهای بالا، رفاه و آزادی‌های اجتماعی این کشور در سال‌های اخیر جزو محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت کاری بوده است.

ورک پرمیت کانادا؛ روشی مناسب برای مهاجرت کاری به این کشور

ورک پرمیت کانادا یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور است که به دو صورت مجوز کار باز و مجوز کار بسته برای متقاضیان صادر می‌شود. در ورک پرمیت متقاضیان باید برای یک موقعیت شغای خاص، اقدام به اخذ ویزا کنند. در ضمن شما با استفاده از ویزای کاری کشور کانادا می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت دائم و شهروندی این کشور را به دست بیاورید.

مشاغل مناسب در کانادا

در صورتی که به انگلیسی یا فرانسوی تسلط دارید، می‌توانید کاندیدای اصلی دریافت ویزای کاری این کشور باشید. مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات، انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین مراقبت‌های بهداشتی و درمانی از فیلدهای کاری با شرایط مناسب در کشور کانادا هستند. حداقل حقوق در این کشور ساعتی 15 دلار و ماهانه 2360 دلار در ماه است.

از جمله مزایای انتخاب کشور کانادا برای کار کردن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

⦁    داشتن 25 روز مرخصی در طول سال
⦁    برخورداری از بالاترین سطح دستمزد در آمریکای شمالی
⦁    اعطای مرخصی طولانی والدین بعد از تولد فرزند به همراه حقوق
⦁    تمرکز بر وجود تعادل بین ساعات کاری و استراحت

اقتصاد کشور آمریکا، اقتصادی دانش بنیان و فراصنعتی است

ایالات متحده آمریکا ابرقدرت دنیا در زمینه‌های اقتصادی، آموزشی و سیاسی در جهان است. انتخاب زندگی و کار در آمریکا که در همه زمینه‌ها حرف اول را در دنیا می‌زند، انتخاب کامل و بدون نقصی برای افرادی است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند. با توجه به وسعت کشور آمریکا و صنعت گسترده و پیشرفته این کشور، همیشه نیاز به نیروی کار جوان و ماهر در کشور آمریکا احساس می‌شود. از این رو افراد زیادی قصد دارند با آماده‌سازی شرایط خود اقدام به مهاجرت و کار در آمریکا نمایند. حداکثر حقوق ماهانه دریافتی در این کشور، 35.200 دلار است.

همچنین بخوانید  مجموعه ای از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اندروید

کار در کشور آمریکا
 
انواع ویزاهای کاری کشور آمریکا به شرح زیر هستند:

⦁    ویزای H1B: مخصوص متقاضیانی است که شغل تخصصی دارند
⦁    ویزای H-1B1: توافق‌نامه تجارت آزاد حرفه‌ای (تنها برای کشورهای برای سنگاپور و شیلی)
⦁    ویزای H2A: کارگر کشاورزی به صورت موقت
⦁    ویزای H3: بازدیدکننده کارآموز یا آموزش ویژه
⦁    ویزای L1: ویزای مخصوص نیروی انتقالی درون شرکتی
⦁    ویزای P1: ورزشکار فردی، تیمی یا عضو گروه سرگرمی
⦁    ویزای P2/P3: هنرمند یا سرگرم‌کننده
⦁    ویزای O1: ویزا مخصوص افرادی با توانایی‌های خارق العاده (دارای بیش از یک مدرک یا مجوز در علوم، هنر یا تجارت)


از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد در آمریکا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

⦁    متخصص زنان و زایمان
⦁    روانپزشک
⦁    متخصصان علوم رایانه
⦁    مهندسی نفت
⦁    خلبان
⦁    کارگر فست فود
⦁    توسعه‌دهنده نرم‌افزار
⦁    منشی

با مهاجرت به کشور نیوزیلند آینده کاری خود را متحول کنید

در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای کاری یکی از کشورهایی که نامش زیاد به گوشتان می‌خورد، نیوزیلند است. اگر جوانی هستید که به دنبال گسترش چشم‌انداز شغلی خود از مسیر یک ماجراجویی بزرگ هستید، نیوزیلند، کشوری جذاب برای شما است. علاوه بر صنعت پردرآمد گردشگری که بسیاری از متخصصان حوزه مدیریت توریسم را به سمت خود می‌کشد، کمپانی‌های تولید محصولات کشاورزی هم در این کشور بسیار فعال هستند.

نیوزیلند از هر فرصت تازه‌ای استقبال می‌کند. آن دسته از متقاضیانی که مهارت و تحصیلات حرفه‌ای به خصوصی در زمینه‌های مهندسی تا کشاورزی و مدیریت دارند، می‌توانند برای اخذ ویزای کاری کشور نیوزیلند دست به کار شوند. حداقل دستمزد در کشور نیوزیلند در حال حاضر 14.25 دلار در ساعت است و برای کارگران و کارآموزان استارتاپ حداقل دستمزد 11.40 دلار می‌باشد.

انگلستان بالاترین نرخ درآمد سالانه را در بین کشورهای اروپایی دارد

درست شبیه به کانادا، مهاجرت به انگلستان نیز می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای متقاضیانی باشد که با رزومه‌ای پربار به دنبال موقعیت‌های شغلی هستند. نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که کشور انگلستان همواره جزو 5 کشور برتر برای مهاجرت کاری ایرانیان بوده است. در حال حاضر این کشور بالاترین نرخ درآمد میانگین سالانه در میان کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده است.
 
از طرفی نرخ بیکاری نیز در این کشور بسیار پایین می‌باشد. انگلستان سه نوع ویزا برای مهاجرت کاری تحت عنوان ویزای نیروی کار ماهر، ویزای کار استعدادهای بین‌المللی و ویزای نیروی کار فصلی دارد. همچنین میانگین درآمد هفتگی در این کشور 883 پوند است.

همچنین بخوانید  انواع تیرآهن هاش H، لانه زنبوری و IPE  در فروشگاه آهن118

از جمله مشاغل مناسب در انگلستان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

⦁    وکالت
⦁    مدیر فروش
⦁    دندانپزشکی
⦁    مدلینگ
⦁    متخصص پوست
⦁    متخصص بیهوشی

آلمان یکی از قدرت‌های بزرگ اقتصادی دنیا است

کشور آلمان اگر انتخاب بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت کاری نباشد، قطعا جزو اولین‌ها است. آلمان به عنوان اقتصادی پیشرو در جهان و یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کالا، فرصت‌های کاری بسیاری برای متقاضیان دارد. نرخ بیکاری در این کشور 3% و حداقل حقوق نیز، 1585 یورو در ماه است.
 
از جمله مشاغل مورد نیاز در کشور آلمان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

⦁    توسعه‌دهنده نرم‌افزار
⦁    طراح صنعتی
⦁    مهندس هوافضا
⦁    مترجمی
⦁    روانشناس بالینی
⦁    آرایشگر
⦁    معمار
⦁    مدیریت بازرگانی
⦁    پرستاری

امارات متحده عربی از ثروتمندترین کشورهای حاشیه خلیج فارس است

امارات متحده عربی یکی از پیشرفته‌ترین و ثروتمندترین کشورهای حاشیه خلیج فارس است که برای تداوم روند توسعه زیرساخت‌های خود نیاز به نیروی متخصص دارد. جالب است بدانید که بیشترین درصد نیروهای کار این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند. از جمله مزایای کار در کشور امارات می‌توانیم به سطح دستمزد بالا، نظام اقتصادی باثبات، مالیات صفر و همچنین نزدیکی به ایران اشاره کنیم. حداقل حقوق در این کشور 2000 درهم در ماه است.
 
از مشاغل مورد نیاز در امارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    مهندس مکانیک حرفه‌ای
⦁    برنامه‌نویسی جونیور، سنیور، حرفه‌ای و Expert
⦁    دندانپزشکی
⦁    روزنامه‌نگار و سردبیر
⦁    کارشناس تجارت الکترونیک
⦁    متخصص دیجیتال مارکتینگ
⦁    عکاسی

استرالیا؛ کشوری که شانس صدور ویزا در آن برای ایرانیان بسیار بالا است

استرایا کشوری است که هم راحت به ایرانیان ویزا می‌دهد و هم اینکه شرایط زندگی در آن بسیار مساعد است. شرایط دریافت ویزای کاری در این کشور مشابه کانادا و به شکل سیستم امتیازبندی است. در صورتی که سطح زبان شما برای سفارت قابل قبول است و تخصصی دارید که می‌توانید در رزومه از آن صحبت کنید، استرالیا گزینه مناسبی برای شما است. از طرفی کشور استرالیا با کمبود نیروی کار مواجه است و به همین دلیل دولت این کشور قصد دارد تا این کمبود را از راه جذب مهاجران جبران کند. حداقل حقوق در استرالیا ساعتی 35.9 دلار است که در ماه حدودا 3850 دلار می‌شود.
 
از جمله مشاغل پرطرفدار در کشور استرالیا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
⦁    مکانیکی
⦁    برنامه‌نویسی نرم‌افزار
⦁    وکالت
⦁    مهندسان شاخه‌های مختلف
⦁    پزشک عمومی
⦁    سرآشپز
⦁    حسابداران
⦁    کارگردان هنری، تهیه‌کنندگان و مجریان رسانه

همچنین بخوانید  خرید دیگ بخار دیگ روغن داغ و دیگ ابگرم با تخفیف

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان

 با انتخاب هرمس اپلای برای مهاجرت، در بهترین مشاغل استخدام شوید

اگر در حال برنامه‎‌ریزی برای مهاجرت کاری هستید، ما مجموعه هرمس اپلای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هرمس اپلای یکی از موفق‌ترین موسسات مهاجرتی در کشور با بیش از یک دهه تجربه است. این مجموعه بیش از 70 پرسنل مستقیم و 50 پرسنل غیرمستقیم، پاره وقت و دپارتمان‌های مستقل مشاوره پری اپلای، اپلای و آمادگی برای مصاحبه را دارد.

در هرمس اپلای با بررسی رزومه، اهداف و شرایط منحصر‌به‌فرد متقاضیان، بهترین کشور و مطمئن‌ترین روش برای مهاجرت کاری به متقاضیان پیشنهاد می‌شود. کارشناسان هرمس در تمامی مراحل آماده‌سازی مدارک هویتی، کاری، تمکن مالی، رزومه و انگیزه‌نامه و انجام مکاتبات با کارفرمای مورد نظر در کنار متقاضیان هستند. با هرمس اپلای می‌توانید رویای خود برای کار در پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا را به واقعیت تبدیل کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *