تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید پرینتر و ماشین حساب

printerrr

پرینتر چیست؟

خرید پرینتر برای همه شرکت‌ها، ادارات، سازمان‌ها و حتی خانه‌ها، برای چاپ اسناد، مدارک و تصاویر لازم و ضروری است. برخی از پرینترها فقط قابلیت چاپ دارند این در حالی است که پرینترهای پیشرفته از قابلیت‌های پیشرفته‌تری همچون اسکن و فکس نیز برخوردارند. قابلیت‌های پرینتر بر روی ابعاد و اندازه، قیمت و سرعت چاپ آن تاثیر گذار است.

 

در هنگام خرید پرینتر به چه مواردی دقت کنیم؟

از آنجایی که پرینترها در مدل‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند باید قبل از خرید پرینتر ابتدا نیاز خود از پرینتر را مشخص کنید و سپس به سراغ خرید پرینتر بروید. به طور کلی با رعایت موارد زیر می‌توانید انتخاب و خرید مناسب تری داشته باشید.

  • پرینترهایی که توسط برندهای مطرح و معتبر ساخته می‌شوند را خریداری کنید.
  • نوع پرینتر، مدل پرینتر، قابلیت‌ها و امکانات آن باید به گونه‌ای باشد که بتواند به نیازهای شما پاسخ دهد.
  • فضایی که قرار است پرینتر را در آنجا قرار دهید را اندازه گیری کنید و به سراغ خرید پرینتری بروید که ابعاد و اندازه آن با میزان فضای شما متناسب باشد.
  • بودجه خود برای خرید پرینتر را مشخص کنید.
  • به نمایشگر پرینتر نیز باید توجه کنید و مطابق با نیاز خود پرینتری با نمایشگر لمسی یا غیر لمسی خریداری کنید.

خرید پرینتر سیاه و سفید بهتر است یا پرینتر رنگی؟

اولین سوالی که برای همه افراد در هنگام خرید پرینتر پیش می‌آید این است که پرینتر سیاه و سفید برای آنها مناسب است یا پرینتر رنگی؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که باید به نیازها و انتظارات خود از پرینتر توجه کنید. به عنوان مثال اگر دارای یک دفتر تبلیغاتی یا یک کافی نت هستید خرید پرینتر رنگی برای شما مناسب‌تر است. اما اگر قصد دارید روزانه اسناد و مدارک را به صورت سیاه و سفید چاپ کنید بهتر است به سراغ خرید پرینتر سیاه و سفید بروید.

لیبل پرینتر

لیبل پرینتر یکی از انواع پرینترهایی می‌باشد که برای چاپ اطلاعات محصول بر روی لیبل مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیبل پرینتر با توجه به کاربردهایی که دارد به دو دسته رو میزی و صنعتی تقسیم می‌شود که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

خرید پرینتر

لیبل پرینتر رو میزی

با استفاده از این لیبل پرینتر می‌توان روزانه حدود 1000 عدد لیبل را چاپ کرد. لیبل پرینتر رو میزی از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و در مقابل ضربه‌های جزئی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

لیبل پرینتر صنعتی

بدنه لیبل پرینتر صنعتی از آلومینیوم می‌باشد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد دارید روزانه بیش از 1000 لیبل را چاپ کنید، لیبل پرینتر صنعتی گزینه خوبی برای شما می‌باشد. با استفاده از این لیبل پرینتر می‌توانید لیبل‌های بسیار زیادی را با کیفیت بالا چاپ کنید و بر روی محصولات بچسبانید.

همچنین بخوانید  آشنایی کامل با ویدئو پروژکتور نو و استوک + راهنمای خرید

خرید پرینتر

با توجه به مواردی که در قسمت فوق بیان شده است خرید پرینتر از فروشگاه‌های معتبر و مورد اعتماد می‌تواند به شما کمک کند که پرینتری اصل و اورجینال داشته باشید. خرید پرینتر و لیبل پرینتر از فروشگاه ماشین‌های اداری آوند پرینتر امکان پذیر است.

ماشین حساب کاسیو

یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین ماشین حساب‌های رو میزی، ماشین حساب کاسیو می‌باشد که از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌ای برخوردار است. دانش آموزان، دانشجویان و افرادی که با محاسبات سنگین ریاضی سر و کار دارند می‌توانند از ماشین حساب کاسیو استفاده کنند.

خرید پرینتر

ویژگی‌های ماشین حساب کاسیو

از ویژگی‌های ماشین حساب کاسیو به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • جنس بدنه ماشین حساب کاسیو از پلاستیک مقاوم و با کیفیت است.
  • دکمه‌های ماشین حساب کاسیو به گونه‌ای تعبیه شده که کار کردن با آنها راحت می‌باشد و هیچ گونه فشاری به انگشتان دست وارد نمی‌کنند.
  • جنس زمینه دکمه‌ها فلز است.
  • از نظر محاسباتی از قدرت فوق العاده عالی برخوردار است.
  • میزان حافظه بالایی دارد به گونه‌ای که محاسبات زیادی را می‌توانید بدون حذف کردن با آن انجام دهید.
  • ابعاد و اندازه آن به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی در دست قرار می‌گیرد.
  • دارای باتری قابل تعویض می‌باشد.
  • اصل و اورجینال است و همراه با گارانتی عرضه می‌شود.

خرید ماشین حساب کاسیو

اگر قصد خرید ماشین حساب دارید اما نمی‌دانید که کدام ماشین حساب‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند توصیه می‌کنیم به سراغ خرید ماشین حساب کاسیو بروید. زیرا یک ماشین حساب همه چیز تمام است و تمامی عملیات‌های پیچیده ریاضی را می‌توان با آن انجام داد. خرید ماشین حساب کاسیو از فروشگاه آوند پرینتر امکان پذیر است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *