تبلیغات

تبلیغات

خرید واچ تایم یوتیوب

watchtime

آِیا شما هم دل‌تان می‌خواهد مانند بسیاری از تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب، از این بستر درآمدزایی کنید؟ حتما این موضوع را می‌دانید که درآمدهای یوتیوب بر حسب دلار پرداخت می‌شوند؛ به این ترتیب با توجه به نرخ بالای دلار در کشور، کسب درآمد از یوتیوب می‌تواند شما را صاحب سرمایه قابل‌توجهی کند!
اما سوال مهم این است که چگونه می‌شود از یوتیوب درآمد کسب کرد؟ آیا همین که یک محتوای ویدیویی تولید و آن را در یوتیوب منتشر کنیم، کافیست؟
قطعا خیر. یوتیوب بر اساس شاخص‌های مختلفی محتواهای موجود در بستر خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد؛ چنانچه کانال مذکور دارای شاخص‌های مد نظر یوتیوب باشد، به او درآمد تعلق می‌گیرد. واچ تایم یوتیوب یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که یوتیوب بر اساس آن به کاربران خود حقوق می‌دهد. اگر قصد خرید واچ تایم یوتیوب ارزان را دارید تا بتوانید از یوتیوب درآمدهای خفن دلاری کسب کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

وایچ تایم یوتیوب چیست؟ چرا باید واچ تایم بخریم؟

واچ تایم یوتیوب

واچ تایم (Watch Time) در یوتیوب به مدت زمانی گفته می‌شود که یک ویدیو توسط سایر کاربران مشاهده می‌شود؛ اما این شاخص چه ربطی به کسب درآمد از یوتیوب دارد و اینکه اصلا چرا باید واچ تایم یوتیوب بخریم؟
واچ تایم یکی از عواملی است که در مانیتایز شدن کانال یوتیوب شما دخالت مستقیم دارد. مانیتایز شدن در یوتیوب به معنای کسب درآمد از فعالیت‌ها و محتوایی است که در کانال یوتیوب خود ایجاد می‌کنید. وقتی کانال شما مانیتایز شده باشد، شما می‌توانید از ویدیوهای خود درآمد کسب کنید.
اما همین طوری نمی‌توان کانال یوتیوب را مانیتایز کرد! به عبارت دیگر برای مانیتایز شدن در یوتیوب، باید شرایط خاصی را در کانال خود برآورده کنید که یکی از آن‌ها کسب حداقل 4000 ساعت واچ تایم است. طبق قوانین جدید یوتیوب، ادمین‌های کانال‌های یوتیوب بعد از کسب 1000 سابسکرایب تنها 12 ماه فرصت دارند که به عدد 4000 ساعت واچ تایم دست پیدا کنند تا سرانجام مانیتایز شوند.
بینگو! این دقیقا همان دلیلی است که شما را وادار می‌کند به خرید واچ تایم یوتیوب اقدام کنید. با خرید واچ تایم واقعی یوتیوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن رقبا را کنار بزنید، کانال خود را به شرایط مد نظر یوتیوب برای مانیتایز شدن برسانید و مسیر کسب درآمد از این پلتفرم را بسیار کوتاه کنید.

چگونه واچ تایم یوتیوب بخریم؟

واچ تایم یوتیوب

وب‌سایت‌های فراوانی به این منظور وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها واچ تایم یوتیوب خریداری کنید؛ اما همچنان که هر گردی، گردو نیست؛ هر وب‌سایتی هم معتبر و قانونی نیست! باید دقت کنید وب‌سایت منتخب از اعتبار کافی برخوردار بوده و قانونی باشد؛ برای کسب چنین اطمینانی باید نسبت به فاکتورهایی که در ادامه عنوان می‌کنیم، دقت نشان دهید:
• وب‌سایت مذکور باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) باشد.
• پیش از خرید حتما بازخورد مشتریان قبلی سایت را مورد بررسی قرار دهید و از مثبت بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
• وب‌سایت‌های معتبر و قانونی که خیال‌شان از کیفیت خدمات‌شان راحت است، معمولا آن را تضمین می‌کنند؛ پس هنگام خرید به این مورد هم توجه داشته باشید.
در میان سایت‌های مختلف فروش واچ تایم، می‌توانیم سوشال ویو را به شما معرفی کنیم که نه تنها تمام فاکتورهایی که به آن‌ها اشاره کردیم را دارد، بلکه با ارائه پشتیبانی 24 ساعته، هر گونه دغدغه مشتریان خود را بابت وجود سوال و پرسش کاملا از بین می‌برد. سوشال ویو همچنین ارزان‌ترین سایت قانونی فروش واچ تایم یوتیوب است. این سامانه جهت اثبات ادعای خود، حتی به کاربران پیشنهاد می‌کند که جهت خرید واچ تایم یوتیوب ارزان، ابتدا از تمام سایت‌ها دیگر قیمت بگیرند و سپس به سوشال ویو بیایند تا صحت این ادعا به آن‌ها ثابت شود!

همچنین بخوانید  راه طلایی و تضمینی مهاجرت به نیوزلند

آیا خرید واچ تایم یوتیوب در افزایش درآمد از یوتیوب تاثیر می‌گذارد؟

 

واچ تایم یوتیوب

بله، قطعا! همچنان که کمی قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم، برای اینکه کانال یوتیوب شما به مرحله کسب درآمد برسد، باید ابتدا مانیتایز شود؛ برای مانیتایز شدن، شما باید یک سری شرایط را در کانال خود مهیا کنید که یکی از آن‌ها دستیابی به 4000 ساعت واچ تایم است. رسیدن به چنین عدد بزرگی در ابتدای راه برای یک یوتیوبر تازه‌کار و نوپا اصلا کار راحتی نیست. حتی اگر تمام اصول ابتدایی مانند تولید محتوای خلاق، به اشتراک‌گذاری ویدیو در سایر پلتفرم‌ها، تبلیغات و … را انجام دهد؛ به همین خاطر وب‌سایت‌های فروش واچ تایم یوتیوب وارد صحنه شده‌اند تا مسیر کسب درآمد و رسیدن به استقلال مالی را برای یوتیوبرهای خلاق و مستعد کوتاه کنند.
آیا ریزش واچ تایم یوتیوب خریداری شده طبیعی است؟
یکی از سوالات رایجی که هنگام خریدن واچ تایم یوتیوب برای کاربران پیش می‌آید، این است که اگر واچ تایم بخریم و سپس ریزش داشته باشد، طبیعی است یا خیر؟

واچ تایم یوتیوب

بله طبیعی است؛ اما به شرط‌ها و شروط‌ها! دقت داشته باشید که ریزش بعد از خرید واچ تایم وجود دارد و نمی‌توان از آن اجتناب کرد؛ با این حال این مسئله تا زمانی طبیعی است که این ریزش شدید و غیرطبیعی نباشد. به بیان دیگر، ریزش کم نه تنها مشکلی ندارد، بلکه نشان از این دارد که شما واچ تایم واقعی خریده‌اید، در حالی که ریزش زیاد نشان‌دهنده فیک بودن واچ تایم شماست!

جمع‌بندی

اگر به دنبال خرید واچ تایم یوتیوب ارزان و واقعی هستید، ما به شما سوشال ویو را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب ضمن معرفی بستری امن برای خرید واچ تایم، به چند مسئله و سوال رایج در این زمینه پاسخ دادیم؛ برای مثال گفتیم که اگر واچ تایم یوتیوب بعد از خرید، ریزش کمی داشت، نشانه واقعی بودن آن است؛ اما ریزش شدید دقیقا معنی معکوس می‌دهد و این یعنی شما واچ تایم فیک خریداری کرده‌اید.
در پایان قصد داریم یک نکته بسیار بسیار مهم را به شما بگوییم؛ خرید واچ تایم نباید شما را بیخیال تولید محتوای خلاق کند؛ یعنی شما باید به موازات خرید واچ تایم، به تولید محتواهای خلاقانه و جذاب خود ادامه بدهید تا نه تنها مانع ریزش واچ تایم یوتیوب خریداری شده خود شوید، بلکه آن را افزایش هم دهید. در واقع شرط موثر بودن خریدن واچ تایم همین است؛ تولید محتوای خلاقانه و جذاب! این مسئله را به قول فیروز مشتاق، عقبه ذهن‌تان داشته باشید و هرگز فراموش نکنید که هیچ چیز در یوتیوب جای تولید محتوا را نمی‌گیرد، بلکه همه چیز از تولید محتوا تاثیر می‌‌پذیرد.
در کنار خرید واچ تایم و تولید محتوا نیز می‌توانید با تبلیغات و به اشتراک‌گذاری ویدیوهای خود در سایر پلتفرم‌ها، واچ تایم‌ ویدیوهای‌تان را افزایش دهید.

همچنین بخوانید  بهترین سایت برای سیگنال ترید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *