تبلیغات

تبلیغات

راه طلایی و تضمینی مهاجرت به نیوزلند

tazmini

مهاجرت به نیوزلند، اخیرا بسیار مورد توجه افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. با توجه به مزایای بسیاری که این کشور دارد، بهتر دانستیم تا درباره مهاجرت به نیوزلند و راه طلایی و تضمینی آن، به شما نکاتی را اطلاع دهیم. در صورتی که تمایل به زندگی و مهاجرت به کشور انگلیسی زبان نیوزلند دارید، تا انتهای این مطلب را همراه ما باشید.

مهاجرت به نیوزلند و مزایای آن

مزایای مهاجرت به نیوزلند، بسیار هستند. همین موضوع است که افراد با سلیقه‌ها و اهداف مختلف را به سمت زندگی در این سرزمین جذب می‌کند. شما با زندگی در نیوزلند، قادر خواهید بود تا از مزایای زندگی در یک کشور اتحادیه اروپا و شینگن بهرمند شوید. در اولین مرحله، شما باید هدف خود را از مهاجرت به نیوزلند مشخص کنید و در ادامه، در راستای آن مسیر اقدام نمائید. راه‌های مهاجرت به نیوزلند متنوع و متفاوت هستند و هر کدام برای شرایط به خصوص افراد در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین اگر شما نیز قصد مهاجرت به نیوزلند را دارید، باید از هر یک از این روش‌ها اطلاع کامل داشته باشید.

امروز در این بخش قرار است تا به بررسی دقیق هر کدام از روش‌ها بپردازیم و در ادامه، بهترین راه یا راه طلایی مهاجرت به نیوزلند را به شما معرفی کنیم. روش‌های اصلی مهاجرت به نیوزلند شامل: سرمایه‌گذاری در نیوزلند، پذیرش و تحصیل در نیوزلند و کار در نیوزلند هستند. شما می‌توانید برای مهاجرت امن و مطمئن خود، به یکی از موسسات برتر مهاجرتی نظیر موسسه اصطهباناتی مراجعه کنید. مشاوران و کارشناسان مجرب در این موسسات، ابهامات شما را در حوزه مهاجرت به نیوزلند و تحصیل در نیوزلند و حتی تحصیل در روسیه و دیگر کشورهای برتر اروپایی، برطرف خواهند کرد.

سرمایه‌گذاری در نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند

آیا می‌دانستید که کشور نیوزلند از نظر سهولت تجارت در رتبه اول جهان قرار دارد؟ این سرزمین اروپایی، مکانی پایدار و امن برای سرمایه‌گذاری با اطمینان شما خواهد بود. کشور نیوزلند دارای رژیم مالیاتی ساده و با نرخ پایین، مقررات ساده و مبتنی بر شواهد است که حمایت قوی از سرمایه‌گذاران بین‌المللی می‌کند. این کشور در طول زمان، عموما از سرمایه‌گذاری افراد خارجی استقبال بسیاری کرده است.

شما می‌توانید از طریق مهاجرت سرمایه‌گذاری به نیوزلند، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. البته دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری، کمی هزینه‌بر است و شرایط به خصوصی را می‌طلبد. به صورت کلی، شما تنها در دو صورت می‌توانید اقامت نیوزلند را با سرمایه‌گذاری دریافت کنید که شامل موارد زیر هستند:

  • سرمایه‌گذاری 3 میلیون دلار نیوزیلند در یک دوره 4 ساله
  • سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلار نیوزیلند در یک دوره 3 ساله
همچنین بخوانید  کارتن بسته بندی؛ انواع و کاربرد آن

بنابراین همانطور که خواندید، این روش نمی‌تواند برای همه مناسب باشد، زیرا به سرمایه‌ای هنگفت در مدت زمان نه چندان طولانی نیاز دارد. البته افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در نیوزلند را دارند و می‌خواهند از این طریق سرمایه و دارایی خود را افزایش دهند، می‌توانند اقدامات خود را آغاز کنند و از لحاظ دیگر، مانعی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت، چون همانطور که در بالاتر گفته شد، نیوزلند از سرمایه‌گذاران خارجی، حمایت و استقبال شدیدی می‌کند.

تحصیل در نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند

یکی دیگر از روش‌های مناسب و اصلی برای مهاجرت به نیوزلند، از طریق تحصیل در این کشور است. نیوزلند دارای برترین دانشگاه‌های جهان از لحاظ سطح آموزشی و کیفیت می‌باشد. نظام آموزشی کشور نیوزلند، از نظر انعطاف و قدرتمند بودن در رتبه سوم نظام‌های آموزشی جهان قرار می‌گیرد. این به معنای آن است که شما با دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه‌های این کشور، قادر خواهید بود تا در محیطی گرم، آکادمیک، اصولی و ایده آل تحصیل کنید.

با توجه به اینکه کشور نیوزلند در گذشته از مستعمرات سرزمین بریتانیا بوده است، می‌توان گفت که فرهنگ زندگی، قوانین و آموزش دانشگاهی آن به کشورهای بریتانیایی بسیار شبیه است. همچنین با توجه به اعتبار بالایی که مدارک دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیوزلند دارند، می‌توانید جهت ادامه تحصیل و کار، به تمامی کشورهای اروپایی دیگر نیز سفر کنید.

شراط تحصیل در دانشگاه‌های کشور نیوزلند، با یکدیگر تفاوت دارد، زیرا مالکیت هر یک از ایالات، به صورت مستقل است. بنابراین بهتر است تا شما در ابتدا دانشگاه مورد نظر خود را برگزینید، درباره آن تحقیق کنید و سپس مدارک خود را جهت ارسال به مسئولین دانشگاه فراهم نمائید.

دانشگاه‌های کشور نیوزلند به 4 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • موسسات آموزش عالی آکادمیک دولتی
  • موسسات و دانشگاه‌های خصوصی
  • موسسات پلی تکنیک
  • کالج‌ها

شما می‌توانید برای تحصیل در رشته‌های مختلف، در این دانشگاه‌ها پذیرش شوید. رشته‌هایی که در کشور نیوزلند بسیار مورد توجه افراد هستند شامل: رشته‌های مهندسی، پزشکی، هنر، علوم کشاورزی، معماری و… می‌باشند. افرادی که قصد تحصیل پزشکی در نیوزلند با بورسیه را دارند، نیز می‌توانند بر اساس شرایط خود اقدام به دریافت پذیرش و ویزا کنند.

کار در نیوزلند

اگر قصد کار در نیوزلند را دارید، خبر خوب برای شما این است که یافتن کار در این کشور یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین شرایط را دارد. یکی از روش‌ها که می‌تواند به یافتن هرچه سریع‌تر کار در نیوزلند برای شما بیانجامد، این است که در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور، به دنبال شغل و استخدام شدن باشید. در بیشتر موارد، کارفرمایان مشاغلی که در کشورهای اروپایی مورد نیاز هستند، تا حدی به نیروی جدید نیاز دارند که حاضر به جذب افراد خارجی و بین‌المللی در شرکت‌ها و کسب و کارهای خود می‌شوند.

همچنین بخوانید  اجاره خودرو در آراد سیر

در صورتی که به شخصه دارای مهارت و تجربه کافی در شغل خود هستید، می‌توانید به راحتی از طریق ویزای جستجوی کار یا جاب آفر در این کشور استخدام شوید. نرخ بیکاری در کشور نیوزلند 4.3 درصد است. این موضوع نشان‌دهنده آن است که شما تنها با نشان دادن کمی مهارت و دانش از خود، می‌توانید شغل مورد نظرتان را در نیوزلند بیابید. در حال حاضر فرصت‌های شغلی زیادی در صنایعی مانند: مهندسی، فناوری اطلاعات و پزشکی در نیوزلند وجود دارد.

شرط مهم اخذ ویزای کاری

شما برای مهاجرت کاری به نیوزلند، باید دارای گواهی تمکن مالی باشید. شما باید به دولت این کشور نشان دهید که توانایی تضمین وضعیت مالی خود را تا زمان استخدام کامل و دریافت حقوق دارید. البته سرمایه مورد نیاز برای زندگی در نیوزلند، در برابر مخارج دیگر بسیار نا چیز است. شما باید ماهیانه حدود 350 دلار نیوزلند و سالیانه نزدیک به 4200 دلار نیوزلند در حساب خود داشته باشید تا بتوانید از پس مایحتاج زندگی‌تان برآیید. گواهی تمکن مالی شما می‌تواند یک صورت حساب از دارایی‌ها و حساب بانکی شما باشد.

در این مقاله به بررسی راه‌های مختلف مهاجرت به نیوزلند پرداختیم. همانطور که خواندید، می‌توان گفت که بهترین راه و تضمینی‌ترین راه برای مهاجرت هر فرد، به هدف و قصد او از مهاجرت بستگی دارد. بنابراین شما باید در ابتدا خواسته خود را در نظر بگیرید و سپس در راستای آن اقدام نمائید.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • فرشاد بهمن 13, 1400 :: 18:10

    خوب بود ممنون.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *