تبلیغات

تبلیغات

چگونه به ایتا استیکر اضافه کنیم؟ دانلود استیکر ایتا و آموزش ساخت استیکر ایتا

3ac8781b-4fbd-44ed-b705-60a7095e42a1

ایتا از اپلیکیشن‌های پیامرسان داخلی است که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد، این اپلیکیشن پیام‌رسان به دلیل امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد توانسته یکی از پردانلود ترین پیام‌رسان‌های ایرانی باشد، ایتا در سال 1396 راه اندازی شد و از مهم‌ترین اهداف آن راه‌اندازی یک پیام‌رسان سریع و قابل اعتماد بود، برنامه ایتا در ابتدا برای نسخه اندروید و نسخه وب راه اندازی شد اما در حال حاضر دانلود ایتا برای ایفون ، مک، ویندوز، لینوکس و نسخه وب در دسترس است، در ادامه سعی می‌کنیم روش دانلود استیکر ایتا و همچنین انواع روش ساخت استیکر ایتا را به شما معرفی کنیم.

دانلود استیکر ایتا

نرم افزار ایتا مانند نسخه های خارجی خود قابلیت‌های متنوعی دارد که یکی از این قابلیت‌ها امکان ارسال استیکر و گیف است، شما می‎توانید از طریق این پیام‌رسان استیکرها و گیف‌های خود را برای دوستانتان ارسال کنید، اما یکی از نکاتی که در این خصوص اهمیت پیدا می‌کند منبعی برای دانلود استیکر ایتا است، استیکر‌های آماده ای در کانال‌های مختلف ایتا وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی آن‌هارا به حساب کاربری خود اضافه کنید، در ادامه تعدادی از این کانال هارا برای شما آورده‌ایم.

  • @Mstikers
  • @Free_sticker
  • @Eitaa_stk
  • @Gif_sub
  • @Goldsticker

در بالا بخشی از کانال‌های ایتا که در رابطه استیکر و گیف فعالیت می‌کنند را معرفی کردیم، برای استفاده از استیکر‌های این کانال‌ها کافی است در این کانال‌ها عضو شوید سپس بر روی استیکر یا گیف مورد نظرتان کلیک کنید و آن را در حساب کاربری خود ذخیره کنید.

آموزش ساخت استیکر ایتا

در بالا سعی کردیم بخشی از کانال‌های مربوط به دانلود استیکر ایتا را برای شما معرفی کنیم اما در صورتی که علاقه دارید خودتان استیکر‎های شخصی سازی شده برای خودتان بسازید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ساخت استیکر برای ایتا در حال حاضر به دو روش امکان پذیر می‌باشد، در ادامه ساخت استیکر ایتا در هر دو روش را آموزش می‌دهیم.

ساخت استیکر با نرم‌افزار‌های گرافیکی مانند فتوشاپ

روش اول برای ساخت استیکر در اپلیکیشن ایتا استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ است، در این روش شما می‌توانید به راحت‌ترین روش مشغول ساختن استیکر برای ایتا شوید، در ادامه مراحل ساخت استیکر را شرح می‌دهیم.

  • وارد نرم‌افزار شده و صفحه‎ای با ابعاد 512 در 512 و رزولوشن 72 ایجاد کنید
  • در این مرحله پس‌زمینه عکس را به صورت کامل حذف ‌کنید
  • عکس مورد نظرتان را وارد صفحه ‌کنید و ابعاد آن را تنظیم ‌کنید و عکس را ویرایش کنید
  • حال عکس را با فرمت webP ذخیره ‌کنید، با این کار استیکر در سیستم شما ذخیره می‌شود
  • حالا کافی است به اپلیکیشن ایتا رفته و عکس را ارسال کنید، سپس بر روی استیکر ارسال کلیک ‌کنید و آن را ذخیره ‌کنید
همچنین بخوانید  معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در ایران

در این روش اگر به نرم‌افزار فتوشاپ دسترسی ندارید می‌توانید از هر اپلیکیشن ویرایش عکس دیگری استفاده کنید، فقط دقت کنید که نرم‌افزار قابلیت انتخاب فرمت‎های مختلف عکس را داشته باشد.

ساخت استیکر با برنامه استیکر ساز ایتا

اگر در به دلایلی به اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و ویدئو دسترسی ندارید یا نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، یکی دیگر از راه های ساخت استیکر ایتا استفاده از استیکر ساز ایتا است، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن عکس مورد نظرتان به برنامه و ویرایش آن بتوانید استیکر‌های مورد نظر خودتان را به راحتی بسازید، در حال حاضر دانلود استیکر‌ساز ایتا تنها برای اندروید منتشر شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

تا اینجا سعی کردیم تمام روش‌های دانلود و ساخت استیکر برای نرم‌افزار ایتا را معرفی کرده و بررسی کنیم، در ادامه بخشی از قابلیت های این پیام‌رسان محبوب را بررسی می‎کنیم.

  • رابط کاربری آشنا: این نرم‌افزار به دلیل بهره گیری از ویژگی‌های ظاهری پیام‌رسان های دیگر توانسته رابط کاربری بسیار ساده و آشنایی را برای کاربران خود فراهم کند.
  • فضای ابری: این پیام‌رسان برخلاف پیام‌رسان‌های دیگر روی فضای ابری اجرا می‌شود، این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا در هر زمان با هر دستگاه بتوانند وارد حساب کاربری‌شان شوند و به اطلاعات حسابشان دسترسی داشته باشند.
  • صرفه جویی در مصرف اینترنت: طبق آمار حدود 60 درصد از ترافیک مصرف شده اینترنت کاربران در شبکه‌های مجازی مصرف می‌شود، با استفاده از ایتا می‌توانید به راحتی در مصرف اینترنت خود صرفه جویی کنید، اینترنت پیام‌رسان ایتا یک سوم شبکه های مجازی دیگر استفاده می‌شود.
  • سرعت بالا: این نرم‌افزار یکی از پرسرعت ترین پیام‌رسان ها است که به دلیل سبک بودن در دستگاه های ضعیف هم عملکرد خوبی دارد، همچنین سرعت انتقال محتوا، فایل و پیام ها در ایتا بسیار بالا است.

دانلود برنامه ایتا

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد اپلیکیشن ایتا برای نسخه های ایفون، اندروید، ویندوز، لینوکس، مک و ایتا وب در دسترس است، برای دانلود این پیامرسان می‌توانید از استور‌هایی مانند سیب ایرانی یا کافه بازار اقدام کنید.

استفاده از خدمات این پیام‎رسان به صورت کاملا رایگان است، همین حالا می‌توانید این پیام رسان را روی دستگاه خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *