تبلیغات

تبلیغات

بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو

rtltheme

بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو

وردپرس یکی از بهترین cms ها برای طراحی سایت است که با استفاده از افزونه‌های صفحه ساز و قالب‌های گوناگون مانند قالب شرکتی میتوانید طبق سلیقه سایتتان را طراحی کنید.

صفحه ساز‌ها ساده ترین راه برای ایجاد یک سایت بدون کد نویسی است. آن ها این امکان را به شما می‌دهند بدون نوشتن یک خط کد وب سایت خود را ایجاد یا سفارش سازی کنید.

در این مقاله، برخی از بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو را با شما در میان می‌گذاریم که به شما کمک می‌کنند سایت خود را سفارشی کنید، حتی اگر هیچ مهارت برنامه نویسی یا دانش فنی نداشته باشید.

صفحه ساز وردپرس

 

افزونه‌های صفحه ساز چگونه بر سئو تاثیر می‌گذارند؟

برخی افزونه‌های صفحه‌ساز قابلیت‌هایی دارند که می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سایت شما داشته باشند که این موارد عبارت اند از:

برچسب‌گذاری بهینه: برخی افزونه‌های صفحه‌ساز اجازه می‌دهند برچسب‌های HTML مهم مانند عنوان صفحهH1، عنوان فصل H2 و تگ‌های متا را بهینه کنید. با استفاده از این امکانات، شما می‌توانید برچسب‌های مهم را به درستی تنظیم کنید و از نظر سئو بهبود ببخشید.

سرعت بارگیری صفحه: بارگیری سریع صفحات برای سئو بسیار مهم هستند. برخی افزونه‌های صفحه‌ساز تکنیک‌هایی برای بهینه‌سازی سرعت بارگیری صفحات وب فراهم می‌کنند با استفاده از افزونه‌های صفحه‌ساز، می‌توانید به صورت خودکار این بهینه‌سازی‌ها را انجام دهید و سرعت بارگیری صفحات را بهبود بخشید.

ساختار لینک‌ها: ساختار لینک‌ها نیز بر سئو تأثیرگذار است. برخی افزونه‌های صفحه‌ساز، امکان تعیین ساختار لینک‌های دائم را فراهم می‌کنند. با استفاده از این امکان، می‌توانید لینک‌های دائمی بهینه شده و شامل کلمات کلیدی مهم باشند که به رتبه‌بندی سایت کمک می‌کنند.

توانایی نمایش متا داده‌ها: برخی افزونه‌های صفحه‌ساز امکان نمایش متا داده‌ها را فراهم می‌کنند. متا داده‌ها شامل عنوان صفحه، توضیحات متا، کلمات کلیدی و غیره هستند. این اطلاعات به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای صفحه را بهتر درک کنند و در نتایج جستجو نمایش داده شوند.

معرفی بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو

در ادامه سعی میکنیم بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو را معرفی کنیم، همراه ما باشید:

افزونه SeedProd

SeedProd یکی از بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو است. بیش از 1 میلیون کاربران حرفه‌‎ای از آن برای ساخت و سفارش سازی وب سایت‌های وردپرس خوداستفاده می‌کنند.

یکی از بهترین مزیت‌های افزونه SeedProd این است که تمام بلوک‌ها، طرح‌بندی‌ها، ویژگی‌ها و عناصر طراحی را دارد که می‌توانید برای ساخت هر نوع صفحه از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های منحصر به فردی که این افزونه دارد باعث شده به بهترین سازنده کشیدن و رها کردن برای سایت‌های وردپرس تبدیل شود.

همچنین بخوانید  سئو داخلی رقابتی برای مشخص شدن برنده نهایی

افزونه المنتور

افزونه المنتور با بیش از 500 هزار نصب فعال تا امروز به عنوان یکی از محبوب ترین صفحه سازهای وردپرس شناخته شده است. بسیاری از توسعه دهندگان وب نگران این هستند که یک صفحه ساز وردپرس به دلیل کدهای اضافی، زمان بارگذاری صفحه آنها را کاهش دهد، اما طبق امار گرفته شده افزونه المنتور یک وب سایت سریع با کد تمیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

با توجه به نحوه عملکرد افزونه المنتور، از نظر مستقیم تاثیر آن بر سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو قابل سنجیدن نیست. سئو شامل مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌ها است که هدف آن بهبود رتبه‌بندی ویدجت‌ها در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل است. اما با استفاده از المنتور می‌توان به شکلی موثر بر روی عواملی که در سئو تاثیر دارند، کنترل داشت و بهبودهای لازم را اعمال کرد.

 صفحه ساز وردپرس

 

افزونه المنتور از نظر طراحی و برگه‌سازی قدرتمند است و امکاناتی مانند قالب‌بندی پیشرفته، تنظیمات سرعت بارگیری صفحه، بهینه‌سازی تصاویر و غیره را فراهم می‌کند. این امکانات می‌توانند بهبودهای مثبتی در سئو صفحه وب شما داشته باشند. به طور مثال، با استفاده از المنتور می‌توانید تصاویر فشرده‌تری را ایجاد کنید که باعث کاهش زمان بارگیری صفحه شود، که یک عامل مهم در سئو است.

افزونه Beaver Builder

افزونه Beaver Builder بدون شک یکی دیگر از بهترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس است که می‌توانید از آن برای بهنیه سازی صفحات سایتتان استفاده کنید. Beaver Builder با داشتن صفحه ساز کشیدن و رها کردن، ساخت هر نوع صفحه وب را در چند دقیقه برای شما آسان می‌کند.

این افزونه صفحه ساز دارای برخی ماژول‌های قدرتمند است که میتوانید از آن ها برای سفارش سازی صفحات سایتتان استفاده کنید. همچنین اگر کاربر باتجربه‌تری هستید، Beaver Builder به شما این امکان را می‌دهد که صفحات خود را از ابتدا ویرایش کنید.

افزونه ویژوال کامپوزر

افزونه ویژوال کامپوزر نیز مانند المنتور، یک افزونه قدرتمند برای ساخت صفحات در وردپرس است. این افزونه امکانات ویرایشگر بصری و قالب‌بندی پیشرفته‌ای را فراهم می‌کند. اما مانند المنتور، اثر مستقیم ویژوال کامپوزر بر سئو قابل سنجیدن نیست. با این حال، می‌توانید با استفاده از ویژوال کامپوزر تاثیر نسبتا خوبی بر سئو سایتتا بگذارید.

به طور مثال: با استفاده از این افزونه می‌توانید به سادگی تصاویر فشرده‌ تری را بارگذاری کنید که باعث کاهش زمان بارگیری می‌شود. همچنین، با توجه به ابزارهای پیشرفته ویژوال کامپوزر، می‌توانید ساختار صفحه را بهینه کنید و برای موتورهای جستجو مطلوب‌تر باشد.

 صفحه ساز وردپرس

 

همچنین، افزونه ویژوال کامپوزر به شما امکان می‌دهد تا برای هر صفحه عنوان، توضیحات متا، کلمات کلیدی و سایر عوامل سئو را تنظیم کنید. با استفاده از این امکانات، می‌توانید محتوای صفحه را بهینه‌سازی کنید.

همچنین بخوانید  آشنایی با 25 نفر از بهترین سئوکار ایران

افزونه صفحه ساز دیوی بیلدر

افزونه Divi Builder نیز جز بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو است، این افزونه نیز مانند المنتور و همچنین افزونه ویژوال کامپوزر یکی از افزونه‌هایی است که می‌توانید برای ساخت و طراحی صفحات سایتتان از آن استفاده کنید.

با این افزونه و با روش کشیدن و رها کردن میتوانید صفحات سایت خود را سفارش سازی کرده و طبق سلیقه خود آن را ادیت کنید.

علاوه بر این، افزونه Divi Builder امکاناتی مانند تنظیمات SEO داخلی برای هر صفحه را نیز فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توانید عناصر سئویی مانند عنوان، توضیحات متا، کلمات کلیدی و سایر عوامل سئو را برای هر صفحه تنظیم کنید و بهبودهای لازم را اعمال کنید.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم بهترین صفحه ساز وردپرس برای سئو را برای شما معرفی کنیم با استفاده از افزونه‌هایی که در این مقاله بیان شد می‌توانید بدون کدنویسی و با کشیدن و رها کردن سایتتان را سفارش سازی کنید.

اگر در مورد وردپرس و طرز کار با آن اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می‌کنیم از دوره‌های آموزش وردپرس که به صورت رایگان در سایت‌های مختلف وجود دارد استفاده کنید تا دیگر مشکلی در مورد وردپرس نداشته باشید.

سوالات متداول

آیا افزونه صفحه‌ساز دارای ابزارها و ویژگی‌های سئو محور است؟

برخی از افزونه‌های صفحه‌ساز، ابزارها و ویژگی‌هایی را برای بهینه‌سازی سئو ارائه می‌دهند. این ابزارها می‌توانند شامل تنظیمات متا، مدیریت عناصر سئویی مانند عنوان، توضیحات متا، URL و سایر عوامل مرتبط با سئو باشند.

آیا افزونه صفحه‌ساز مناسبی برای سرعت بارگیری صفحه دارد؟

سرعت بارگیری صفحه از جمله عوامل مهم در سئو است. برخی افزونه‌های صفحه‌ساز می‌توانند بارگیری زمان‌بر صفحه را تحت تأثیر قرار دهند. افزونه‌هایی که بهینه‌سازی‌هایی برای سرعت بارگیری صفحه فراهم می‌کنند، می‌توانند بر سئو صفحات وب شما تأثیرگذار باشند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *