تبلیغات

تبلیغات

مراکز پخش عمده سیسمونی کجا هستند؟ ساده ترین راه برای تامین اجناس مغازه

kodaktoday

در این مقاله، به بررسی مراکز پخش سیسمونی پرداخته شده و شما را راهنمایی می‌کنیم که چگونه می‌توانید محصولات این تأمین‌کننده‌ها را برای فروشگاه سیسمونی خود تهیه کنید. همچنین در پایان، پخش سیسمونی کودک امروز را به شما معرفی خواهیم کرد که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پخش‌های این صنعت در بازار فعالیت می‌کند. پخش سیسمونی کودک امروز، به‌عنوان یک پخش‌کننده قابل‌اطمینان در این حوزه، محصولات تولیدی شرکت های سیسمونی را به‌صورت عمده به فروشگاه‌ها عرضه می‌کند.

فرقی نمی‌کند که شما فروشگاه سیسمونی خود را به‌تازگی افتتاح کرده‌اید یا سال‌هاست که در این شغل هستید، به‌هرحال اگر در این صفحه قرار دارید بدون شک قصد خرید عمده سیسمونی برای فروشگاه و مغازه خود را دارید و می‌خواهید در این مورد اطلاعاتی را کسب کنید.

در ایران کارخانه‌ها و تولیدی‌های زیادی وجود دارند که محصولات متنوعی در حوزه سیسمونی و نوزاد تولید می‌کنند؛ اما چگونه ‌می‌توان به این محصولات دست پیدا کرد و اجناس فروشگاه خود را از تمام این محصولات تأمین کرد؟

شرکت‌های بزرگی مثل دلیجان، ارابه، اسپرینگ، دانالو، زویه، بی‌بی لند و اکثر تولیدکنندگان، اجناس تولیدی خود را فقط از طریق مراکز پخش عمده سیسمونی در اختیار فروشگاه داران قرار می‌دهند و شما به صورت مستقیم نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

پس شما باید به دنبال مراکز پخش باشید تا بتوانید به این محصولات دست پیدا کنید و اجناس مغازه سیسمونی خود را تهیه کنید.

اگر به دنبال پخش عمده سیسمونی در تهران هستید، این مطلب برایتان مفید است؛ چراکه قصد داریم تمام روش‌ها و ریزه‌کاری‌هایی که در این راه لازم دارید، در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

چطور می‌شود یک مرکز پخش سیسمونی در تهران پیدا کرد؟

 

پخش عمده سیسمونی

برای راه‌اندازی فروشگاه سیسمونی و برای خرید کالاهای فروشگاه، شما نیاز به یک تأمین‌کننده دارید. مراکز زیادی هستند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.
به‌عنوان‌مثال یکی از بهترین مراکز پخش سیسمونی که در تهران فعال است و می‌تواند پاسخگوی تمامی نیاز‌های شما باشد، پخش عمده سیسمونی کودک امروز است.

در این فروشگاه می‌توانید به انواع محصولات سیسمونی از تمامی برندها با بهترین قیمت دست پیدا کنید.

شما می‌توانید برای ارتباط با این تأمین‌کننده کلمه روبرو را در گوگل جستجو کنید و وارد اولین لینک شوید: پخش عمده سیسمونی کودک امروز

 

 

قبل از خرید سیسمونی عمده به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

پخش عمده سیسمونی

مدیریت فروشگاه و ارتباط با مشتریان وقت و انرژی زیادی از صاحبان کسب‌وکار می‌گیرد. قطعاً هیچ فردی دوست ندارد که برای خرید و تأمین اجناس مغازه سیسمونی خود دچار دردسر شود و همه به دنبال سریع‌ترین راه و آسان‌ترین روش برای خرید هستند.

همچنین بخوانید  چگونه یک برنامه تبلیغاتی خوب ایجاد بکنیم در چاپ نفیس

علاوه بر این موضوع و با توجه به تنوع محصولات، قیمت تمام‌شده نیز مهم است. اگر شما می‌خواهید از نظر قیمت با سایر همکاران خود رقابت کنید باید اجناس را با کمترین قیمت و به‌اصطلاح با کف قیمت خرید کنید.

در اینجا چند پارامتر را برای شما شرح می‌دهیم تا با در نظر گرفتن آن‌ها بتوانید بهترین فروشگاه را پیدا کنید

تنوع:

دنیای نوزادان پر از اسباب و وسایل است و شما به عنوان صاحب فروشگاه سیسمونی باید آن‌ها را برای فروش در مغازه خود داشته باشید. هرچقدر تنوع محصول بیشتری داشته باشید، مشتریانی بیشتری که برای خرید سیسمونی به فروشگاه شما می‌آیند با دست پُر بیرون می‌روند.

پس تأمین‌کننده‌ای را پیدا کنید که تنوع محصولی زیادی داشته باشد تا شما هم بتوانید موفقیت خوبی را از این شغل کسب کنید.

 قیمت:

سعی کنید اجناس مغازه خود را از تأمین‌کننده‌هایی تهیه کنید که بهترین قیمت را داشته باشند. قطعاً شما دوست ندارید که یک محصول را با قیمت عمده بخرید و به مغازه خود بیاورید و بعداً متوجه شوید که همکار شما در چند خیابان بالاتر همان محصول را با قیمت کمتری می‌فروشد.

شاید در ابتدا به این فکر برسید که از سود خود کم کنید تا بتوانید با آن فروشگاه رقابت کنید، اما بهتر است در انتخاب تأمین‌کننده دقت کنید تا هم به سود مناسبی برسید و امکان رقابت قیمتی داشته باشید.

حتماً الان این سؤال را خواهید پرسید که از کجا بدانم قیمت محصولات تأمین‌کننده‌ای که انتخاب کردم مناسب است؟ در جواب این سؤال باید گفت که اکثر کارخانه‌های تولیدکننده سیسمونی مثل دلیجان اسپرینگ و … قیمت مصوب فروش عمده دارند.

پس اگر فروشگاهی این محصولات را بالاتر از قیمت مصوب به فروش می‌رساند قطعاً نباید از آن خرید کرد.

پاسخگویی:

در بعضی از روزهای سال که خریدوفروش به اوج خود خواهد رسید، شاید شرایط شما به نحوی شود که ‌نتوانید به صورت حضوری به بازار مراجعه کنید و نیاز دارید که به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. در اینجا پاسخگویی تأمین‌کننده بسیار مهم است.

شما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که در هر زمان بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. این ارتباط تنها برای سفارش نیست چون گاهی نیاز است شما از اجناس جدید مطلع و از قیمت روز باخبر شوید.

البته بعضی از تأمین‌کننده‌ها به دلیل داشتن یک سیستم فروش حرفه‌ای می‌توانند تمام سفارش‌ها شما را به صورت تلفنی و یا اینترنتی انجام دهند.

بسته بندی و ارسال:

فرض کنید که تمام اجناس موردنیاز خود را از بازار تهیه کرده‌اید و نیاز دارید که آن را به مغازه خود منتقل کنید. اگر در تهران هستید باید با وسایل حمل بار مانند وانت و نیسان این کار را انجام دهید و اگر فروشگاه شما در شهرهای دیگر است، ارسال بار باید از طریق باربری صورت گیرد.

همچنین بخوانید  مجله گردشگری یول بیر؛ مرجع راهنمای سفر و جاهای دیدنی مشهد

پیدا کردن وسیله حمل بار مانند وانت و یا انتخاب باربری مناسب و انتقال اجناس به آنجا، قطعاً شما را سردرگم خواهد کرد و نمی‌توانید بر روی مسائل دیگر تمرکز کنید.

پس حتماً با تأمین‌کننده‌ای شروع به همکاری کنید که پروسه ارسال و حمل بار تا درب فروشگاه شما را انجام دهد.

 

 

مراکز پخش عمده سیسمونی در تهران کجا هستند؟

 

پخش عمده سیسمونی

اکنون که با ویژگی‌های مهم یک فروشگاه عمده سیسمونی آشنا شدید می‌توانید به بازار بروید و شروع به پیدا کردن یک تأمین‌کننده کنید؛ اما شاید ندانید که مراکز پخش عمده سیسمونی در تهران کجا هستند؟

همان‌طور که گفته شد یکی از بهترین مراکز سیسمونی عمده که مستقیماً محصولات کارخانه‌ها را عرضه می‌کند، پخش عمده سیسمونی کودک امروز است که با داشتن بیش از 2000 قلم محصول یک تأمین‌کننده بسیار بزرگ به شمار می‌آید.

تمامی محصولات در این مرکز پخش طبق قیمت مصوب شرکت‌ها فروخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این تأمین‌کننده روی لینک زیر کلیک کنید و یا کلمه پخش عمده سیسمونی کودک امروز را در گوگل سرچ کنید و وارد اولین لینک شوید.

همچنین اگر به خیابان‌های بهار و جمهوری و عبدل‌آباد بروید تعداد زیادی از فروشگاه‌های پخش عمده سیسمونی را خواهید دید که هرکدام مزایا و مشکلات خود را دارند.

در ادامه به شما مراکز اصلی را معرفی خواهیم کرد و به مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت:

خیابان بهار

منطقه‌ای در شهر تهران به نام بهار وجود دارد که به عنوان یک مرکز خرید لباس کودک با برندهای داخلی و خارجی شناخته می‌شود. در خیابان بهار، بیش از ۴۰ فروشگاه لباس کودک قرار دارند.

برای رسیدن به این منطقه، نیازی به اقدام خاصی نیست. می‌توانید با مترو سفر کنید و در ایستگاه فردوسی یا دروازه دولت پیاده شوید.

مزیت‌ها:

اگر برای خرید عمده سیسمونی به خیابان بهار بروید می‌توانید اجناس با برند خارجی زیادی را در آنجا مشاهده کنید.

همچنین تنوع محصول در بهار بسیار زیاد است و برای هر سلیقه‌ای می‌توان در آنجا محصول تهیه کنید.

دسترسی آسان با مترو نیز یکی از مزیت‌های این منطقه است که شما از هرجایی می‌توانید خود را به بهار برسانید

معایب:

گران بودن اجناس حتی با قیمت عمده، به دلیل بالا بودن اجاره‌ها در خیابان بهار یکی از معایب به شمار می‌آید.

در بهار، هر فروشگاه به صورت تخصصی چند محصول را ارائه می‌دهند. شما برای تکمیل کردن اجناس مغازه خود باید تک‌به‌تک فروشگاه‌ها را سر بزنید.

این بزرگ‌ترین مشکل خرید سیسمونی عمده از خیابان بهار است که شما مجبور خواهید شد یک روز کامل یا حتی بیشتر تمام فروشگاه‌ها را بازدید کنید و با همه فروشندگان وارد مذاکره شوید.

همچنین بخوانید  چاپ و بسته بندی کارتن | در انواع مختلف + طراحی جذاب

عبدل‌آباد

خیابان احد در منطقه عبدل‌آباد تهران نیز یکی از مراکز خرید عمده سیسمونی است. فروشگاه‌های متعددی در این خیابان وجود دارند که شما می‌توانید محصولات فروشگاه خود را ازآنجا تهیه کنید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به عبدل‌آباد، ایستگاه مترو خط 3 (قائم به آزادگان) است که در خیابان ورزش واقع شده است و بعد از ایستگاه شهرک شریعتی در مجاورت با این محله قرار دارد.

مزایا:

در عبدل‌آباد می‌توانید اجناس تولیدات ایرانی زیادی را مشاهده کنید و آن‌ها را به صورت عمده برای مغازه خود بخرید.

معایب:

شلوغ بودن خیابان احد و ممنوع بودن تردد خودرو در آن یکی از مشکلات این بازار به حساب می‌آید.

بازار عبدل‌آباد بیشتر برای خرید تک مناسب است چرا که عمده‌فروشان در آنجا به عنوان واسطه سوم و چهارم هستند. به همین دلیل خرید محصولات سیسمونی به صورت عمده برای شما با قیمت بالاتری تمام می‌شود.

 

 

سخن پایانی:

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، مشخص گردید که یک تأمین‌کننده خوب نقش مهمی در رونق کسب‌وکار و کسب سود بیشتر برای شما دارد.

پخش سیسمونی عمده کودک امروز با داشتن سیستم فروش حضوری و آنلاین، بسته‌بندی حرفه‌ای و ارسال سریع و به‌موقع می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد. شماره تماس 02156367501 پل ارتباطی شما با این تأمین‌کننده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *