تبلیغات

تبلیغات

طلایی ترین روشی که من را در زمینه ی برنج میلیاردر کرد

brenj2

اکثر افراد که به کسب درآمد مشغول هستند، از میزان درآمد دریافتی خود با توجه به زحمتی که می کشند راضی نیستند به همین دلیل به دنبال راهی هستند تا بتوانند به اندازه ی تلاشی که می کنند به درآمد خوبی برسند. من به توصیه یکی از دوستانم کسب و کار جدیدی را در زمینه برنج با اندک سرمایه ای که داشتم شروع کردم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم. هم اکنون می خواهم شما را نیز با رمز موفقیت خود آشنا کنم.

برنج استخوانی ندا آذوقه

از مهمترین و ارزشمند ترین اقلام غذایی، برنج است و دارای گونه های مختلفی می باشد که از این موارد می توان به برنج استخوانی ندا آذوقه اشاره کرد.

خواص بالا و مزیتهای درمانی بسیار زیاد برنج استخوانی ندا موجب شده تا میزان مصرف این محصول افزایش پیدا کند، قیمت این کالا در کنار کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است و همه افراد می توانند این مدل برنج را تهیه کنند.

این محصول دارای رنگ سفیدی است و طبخ آن به راحتی انجام می شود، از این کالا می توان برای تهیه و پخت انواع پلو استفاده کرد و مصرف آن نقش مهمی در درمان بیماریهای مختلف خواهد داشت.

برنج

برنج طارم محلی شمال

هیچ ایرانی پیدا نمی شود که تا به حال نام برنج طارم محلی شمال را نشنیده باشد، این برنج میزان محبوبیت بسیار زیادی دارد و دلیل اصلی آن نیز کیفیت بسیار عالی این ماده غذایی ارزشمند است.

قیمت این نوع برنج با توجه به شیوه ارائه آن به بازار تعیین می شود، در فروش مستقیم این فرصت برای مشتریان محترم فراهم می گردد تا بتوانند کالای مورد نیاز خود را بدون هیچ واسطه ای از شرکتهای تولید کننده تهیه کنند.

قیمت تمام شده این کالا تاثیر مستقیمی بر روی میزان خرید و فروش آن خواهد داشت، کاهش نرخ این محصول به رشد صنعت تولید برنج در کشور کمک می کند و مزیتهای مالی زیادی را برای کشاورزان ایجاد خواهد کرد.

برنج

برنج طارم فجر طلایی

امروزه برنج طارم فجر طلایی که معمولاً مخصوص استان مازندران است اما در کل خطه شمال کشت می شود یکی دیگر از برنجهای بسیار باکیفیت شمالی به حساب می‌آید که دارای گونه های مختلفی است.

شامل انواع طارم هاشمی و طارم عطری و سایر برنجهای طارم می گردد که با قیمتهای گوناگون و کیفیتهای مختلف در اغلب نقاط شمال کشور کاشته می شود.

همچنین بخوانید  خرید ماشین سنگین صفر و کارکرده

برنج شیرودی نیز یکی دیگر از برنجهای شمال است که با کیفیت متوسط توانسته بازار خوبی را برای فروش داشته باشد این برنج دارای کیفیت فوق العاده ای نیست اما کیفیت بالایی در میان انواع برنجهای ایرانی دارد.

 

علاوه بر برنجهای ذکر شده در بالا شمال کشور دارای انواع برنج مختلف به صورت منطقه‌ای و محلی است که هر یک با شرایط خاص آب و هوایی آن منطقه کاشت و برداشت می گردند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *