تبلیغات

تبلیغات

بهترین روش‌های افزایش فالوور تردز اینستاگرام؛ سریع و کاربردی

threeds

تقریباً غیرممکن است که اهل گشت و گذار در فضای مجازی باشید و نام تردز (Threads) به گوشتان نخورده باشد. شبکه اجتماعی که این روزها به عنوان رقیب و حتی شاید جایگزین توییتر معرفی شده و حسابی سر و صدا به پا کرده است. کاربران همیشگی شبکه‌های اجتماعی از همین حالا به فکر افزایش فالوور در تردز هستند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی و آموزش بهترین روش‌های افزایش فالوور تردز می‌پردازیم. اگر به دنبال پیجی با هزاران فالوور در این شبکه اجتماعی محبوب هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

بهترین روش‌های افزایش فالوور Threads

تمامی روش‌هایی که در این مقاله برای افزایش فالوور تردز آموزش می‌دهیم، کاربردی هستند و در عین ساده بودن، می‌توانند نمودار افزایش فالوور شما را به صعودی‌ترین شکل ممکن برسانند. پس بدون معطلی برویم سراغ معرفی و آموزش روش‌ها و ترفندهای افزایش فالوور در تردز:

1.خرید فالوور تردز

یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های افزایش فالوور در شبکه اجتماعی تردز، این است که برای پروفایل تردز خود تعداد زیادی فالوور خریداری کنید. خرید فالوور تردز پیج شما را به عنوان یک پیج معتبر جلوه می‌دهد. اگر به عنوان یک پیج معتبر شناخته شوید، جذب فالوورهای واقعی بعدی خیلی آسانتر ار زمانی خواهد بود که هیچ فالووری در تردز نداشتید یا تعداد فالوورهایتان بسیار کم بود.

همین الان بهترین زمان برای خرید فالوور تردز است؛ چرا که هنوز در شروع کار این شبکه اجتماعی هستیم و پیج‌های خیلی محدودی هستند که فالوورهای زیادی داشته باشند. اگر پیجی با فالوورهای زیاد داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید در شبکه اجتماعی محبوب تردز معروف شوید!

در ادامه مقاله روش‌های افزایش فالوور واقعی تردز را یاد می‌گیرید تا با استفاده از آن‌ها بتوانید فالوورهای واقعی و فعال خود را نیز در این شبکه اجتماعی افزایش دهید!

2.تولید محتوای جذاب

یکی از اساسی‌ترین روش‌ها برای افزایش فالوور تردز، تولید محتوای جذاب است. تولید محتوا موثرترین راه برای این است که بتوانید مخاطبین واقعی را برای فالو کردن پیج تردز خود ترغیب کنید. برای تولید محتوای با کیفیت در تردز حتماً به نکات زیر توجه کنید:

  1. مطالب ترند و داغ جامعه و فضای مجازی را تحت نظر داشته باشید و برای آن‌ها پست بگذارید.
  2. کاربران خود را بشناسید و محتوایی تولید کنید که برای آن‌ها جذاب باشد.
  3. از مطالب جنجالی در پیجتان بحث کنید تا بیشترین تعامل را از سمت کاربران دریافت کنید.
  4. پست‌هایی منتشر کنید که مخاطبین پیجتان به Share کردن آن‌ها ترغیب شوند و مخاطبین جدیدی را با پیج شما آشنا کنند.
  5. محتوایی تولید کنید که بیشترین میزان کامنت را دریافت کند. به این ترتیب وارد یک جریان تعاملی می‌شوید و کاربران زیادی را جذب پیجتان می‌کنید.
  6. با افرادی که در زمینه شما فعالیت دارند، همکاری کنید. برای مثال اگر بلاگر هستید، به همراه بلاگرهای دیگر محتوای مشترک منتشر کنید.
همچنین بخوانید  چگونه صفحه نمایش را در برنامه زوم (Zoom) به اشتراک بگذاریم؟

3.افزایش فالوور تردز با تولید محتوای قابل اشتراک‌گذاری

تولید محتوای قابل اشتراک‌گذاری یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور در شبکه اجتماعی تردز محسوب می‌شود. فرض کنید پستی را منتشر می‌کنید که برای مثال 20, 30 نفر آن را در پیج خود ری‌شیر می‌کنند. هر کدام از این افراد چندین فالوور دارند که ممکن است آن‌ها هم پست شما را دوباره در پیجشان به اشتراک بگذارند. به این ترتیب با انتشار یک پست جذاب، پروفایل شما برای هزاران نفر نمایش داده می‌شود و احتمالاً چندین نفر از آن‌ها، شما را فالو می‌کنند.

به همین ترتیب که گفته شد، تولید محتوایی که قابلیت اشتراک‌گذاری بالایی داشته باشد، می‌تواند باعث افزایش فالوور تردز شود. اما این نکته مهم را فراموش نکنید که هرچقدر فالوورهای شما بیشتر شود، سرعت این چرخه هم بیشتر می‌شود؛ یعنی افراد بیشتری پست شما را Reshare می‌کنند، بازدید بیشتری از این طریق دریافت می‌کنید و همچنین افراد بیشتری پیج شما را فالو می‌کنند!

4.همکاری با پیج‌های هم‌زمینه

یکی دیگر از روش‌های رایج برای اینکه بتوانید فالوورهای پیج تردز خود را افزایش دهید، این است که با پیج‌های هم‌زمینه همکاری کنید؛ به عنوان مثال محتوایی را منتشر کنید که به صورت مشترک در تولید آن نقش داشته‌اید، چالش‌های مشترک برگزار کنید و …

همکاری با افراد فعال در زمینه کاری شما یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور واقعی و هدفمند تردز به شمار می‌رود. در این روش شما فالوورهایی را جذب می‌کنید که به موضوع پیج شما علاقه دارند، محتوای آن را می‌پسندند و به همین دلیل به سختی آن را آنفالو می‌کنند؛ چرا که از کانالی جذب پیج شما شده‌اند که بسیار هدفمند بوده است؛ یعنی دقیقاً از پیجی که مشابه پیج شما بوده و مخاطبینشان علاقه‌مندی‌هایی شبیه مخاطبین پیج شما دارند.

5.افزایش فالوور تردز با استفاده از چالش‌ها

چالش‌ها یکی دیگر از روش‌هایی هستند که این روزها، ادمین‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی متفاوت از آن‌ها استفاده می‌کنند تا تعداد فالوورهایشان را افزایش دهند. برای مثال برخی پیج‌ها از مخاطبین خود می‌خواهند ابتدا دوستانشان را به پیج دعوت کنند تا سپس بتوانند در چالشی برای برنده شدن یک جایزه شرکت کنند.

اگر شما هم می‌خواهید از چالش‌های فضای مجازی برای افزایش فالوورهای خود در پیج تردز اینستاگرام استفاده کنید، می‌توانید از چالش‌های رایجی مثل نظرسنجی درباره عکس‌های استایل مخاطبین پیج، پاسخ به یک سوال و دریافت بیشترین لایک کامنت و مواردی مثل این‌ها استفاده کنید.

6.به اشتراک گذاشتن محتوای تردز در اینستاگرام

یکی از قابلیت‌هایی که شبکه اجتماعی تردز دارد، این است که کاربران می‌توانند پست‌هایی را که در این اپلیکیشن منتشر می‌کنند، در پیج اینستاگرامشان نیز استوری کنند. در اینصورت فالوورهای اینستاگرام می‌توانند با لمس روی پست، مستقیماً به اپلیکیشن تردز منتقل شوند و پست شما را به صورت کامل ببینند. به این ترتیب می‌توانید از این قابلیت هم برای افزایش فالوور تردز استفاده کنید و فالوورهای اینستاگرامتان را جذب پروفایل خود در این شبکه اجتماعی نمایید.

همچنین بخوانید  چگونه کد استیم خود را پیدا کنید ؟ و اضافه کردن دوستان با کد دوستانه

7.جذب فالوور تردز از طریق لینک بیو اینستاگرام

بعد از این که پیج تردز خود را در این اپلیکیشن ساختید، لینک اختصاصی پیج تردز شما در بیو پیج اینستاگرامتان برای مخاطبین پیجتان نمایش داده می‌شود. به این ترتیب فالوورهای اینستاگرامتان می‌توانند فقط با لمس یک لینک از پیج تردز شما بازدید کنند و اگر محتوای آن را پسندیدند، آن را فالو کنند.

نکته مهمی که در این مورد باید به آن توجه کنید، این است که معمولاً کاربران توجه زیادی به لینک‌های موجود در بیو نمی‌کنند و این لینک‌ها در حالت عادی کلیک زیادی دریافت نخواهند کرد. پس کاربرد لینک پروفایل تردز در بیو اینستاگرام چیست؟

گفتیم که شما می‌توانید پست‌های تردز خود را به صورت مستقیم به استوری اینستاگرام اضافه کنید اما نمی‌توانید آن‌ها را به پست‌های اینستاگرامی اد کنید. توصیه می‌کنیم برای افزایش فالوور تردز در پست‌های اینستاگرامی خود با روش‌ها و ترفندهای مختلف، فالوورهای پیجتان را ترغیب کنید تا با استفاده از لینک موجود در بیو پیج، از پروفایل تردز شما نیز بازدید کنند.

8.افزایش فالوور تردز از طریق کامنت گذاشتن

یکی از روش‌هایی که تاثیر زیادی در جذب فالوور در شبکه‌های اجتماعی مثل تردز و توییتر دارد، کامنت گذاشتن در زیر پست‌های دیگر پیج‌هاست. اگر بتوانید کامنت‌های جالب فان و همچنین تخصصی در زیر پست‌های سایر پیج‌ها قرار دهید، مخاطبین آن‌ها را برای بازدید از پیجتان ترغیب خواهید کرد. در مرحله بعدی اگر محتوای با کیفیتی در پیجتان داشته باشید، این بازدیدکنندگان به فالوورها و مخاطبین دائمی پیج شما تبدیل خواهند شد. به این ترتیب می‌توانید از کامنت مارکتینگ برای افزایش فالوور پیج تردز خود استفاده کنید.

9.تبلیغات در تردز برای افزایش فالوور

تبلیغات در پیج‌های دیگر تردز هم جزو روش‌هایی به شمار می‌رود که کاربران می‌توانند از آن برای بالا بردن تعداد فالوورهای پیجشان استفاده کنند. می‌توانید از پیج‌های همکار و هم‌زمینه خود بخواهید که در پست‌های خود، پیج شما را معرفی کنند.

بهتر است تبلیغات در تردز را به نحوی انجام دهید که مخاطبین پیج‌های دیگر متوجه رسمی بودن تبلیغات نشوند. به عبارتی طوری به نظر برسد که شما محتوایی را به صورت مشترک تولید و در پیج همکارتان منتشر کرده‌اید. در این صورت بازدهی تبلیغات به مراتب بیشتر از تبلیغات رسمی خواهد بود.

10.جذب

فالوور برای تردز از شبکه‌های اجتماعی دیگر

یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای افزایش فالوور تردز استفاده کنید، به اشتراک‌گذاری پروفایلتان در شبکه‌های اجتماعی دیگر است. برای مثال اگر در یوتیوب، تلگرام یا در شبکه‌های اجتماعی دیگر کانالی دارید، می‌توانید پروفایل خود را در این کانال‌ها با کاربران خود به اشتراک بگذارید تا بخشی از آن‌ها جذب پیج تردز شما شوند.

همچنین بخوانید  نحوه حذف دائمی اکانت ردیت Reddit در Android ، iOS و رایانه شخصی (2021)

برای اشتراک‌گذاری پروفایل تردز در شبکه‌های اجتماعی دیگر کافی است:

  1. در صفحه پروفایل خود روی Share Profile لمس کنید.
  2. سپس شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  3. پروفایلتان را در کانال خود به اشتراک بگذارید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که علاوه بر پروفایل، می‌توانید پست‌های تردز را هم در شبکه‌های اجتماعی دیگر بازنشر کنید. این قابلیت هم از جذابیت خاصی برای جذب مخاطب به این شبکه اجتماعی برخوردار است. برای این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در زیر پست روی آیکون Share لمس کنین.
  2. گزینه Share via را انتخاب کنید.
  3. روی آیکون شبکه اجتماعی مورد نظرتان بزنید.
  4. کانال یا گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا پست در این گروه یا کانال، بازنشر شود.

سریع‌ترین راه افزایش فالوور تردز چیه؟

سریع‌ترین روش برای افزایش فالوور در تردز، خرید فالوور تردز است که در کنار آن می‌توانید با تولید محتوای جذاب، فالوورهای واقعی خود را نیز افزایش دهید.

خرید فالوور تردز چه سودی برای پیج داره؟

زیاد بودن تعداد فالوور موجب افزایش اعتبار پیج شما می‌شود و باعث می‌شود فالوورهای واقعی خیلی آسانتر جذب پیجتان شوند.

نتیجه‌گیری

شبکه اجتماعی تردز هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد و مطمئناً در آینده چیزهای بیشتری از آن خواهیم شنید. اما از همین حالا کاربران این شبکه اجتماعی به فکر افزایش فالوور هستند و می‌خواهند شهرت زیادی در آن کسب کنند. در مقاله امروز بهترین و سریع‌ترین راه‌های افزایش فالوور تردز اعم از خرید فالوور تردز را آموزش دادیم. اگر سوالی در این زمینه دارید، در بخش نظرات مطرح کنید تا در سریع‌ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید.

از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید، متشکریم!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *