تبلیغات

تبلیغات

چگونه کد استیم خود را پیدا کنید ؟ و اضافه کردن دوستان با کد دوستانه

How-to-Find-Steam-Friend-Codes

از آنجا که استیم به شما امکان می دهد نام کاربری خود را تقریباً روی هر چیزی تنظیم کنید ، پیدا کردن دوستان هنگام اشتراک اسامی با دیگران دشوار است. در عوض ، کد دوستانه (Friend Code) خود را ارسال کنید که همیشه بی نظیر است.

هر کد دوستانه هشت رقم طول دارد و در بخش استیم مشتری ( Steam client ) پیدا می شود، با تک تیپ همراه باشید.

بیشتر بدانید :

نحوه فعال کردن رمز دو مرحله ای استیم

مشاهده کد استیم خود و اضافه کردن دوستان به استیم

برای دسترسی به بخش “افزودن یک دوست” و برنامه Friend Code در برنامه استیم سیستم برای ویندوز ، مک و لینوکس ، روی گزینه [ Friends & Chat ] در پایین سمت راست کلیک کنید.

مشاهده کد استیم خود و اضافه کردن دوستان به استیم

بر روی دکمه [ اضافه کردن یک دوست یا Add A Friend ] در سمت راست بالای لیست دوستان خود کلیک کنید. شبیه یک آیکون شخص با یک علامت به علاوه در سمت راست است.

مشاهده کد استیم خود و اضافه کردن دوستان به استیم

با این کار برگه “اضافه کردن یک دوست” در بخش استیم مشتری (Steam client) بارگذاری می شود. در اینجا می توانید کد دوستانه (Friend Code) هشت رقمی خود را مشاهده کنید. برای کپی کردن این کد روی گزینه “Copy” کلیک کنید تا بتوانید آنها را در یک پیام یا ایمیل برای دوستان خود ارسال کنید .

می توانید با وارد کردن کدهای آنها در کادر [ وارد کردن یک کد دوست یا Enter a Friend Code ] در زیر کد دوست خود ، دوستان خود را در اکانت استیم اضافه کنید. پس از وارد کردن کد هشت رقمی آنها ، خواهید دید که پروفایل آنها در کنار دکمه [ ارسال دعوت نامه یا Send Invite ] نمایش داده می شود که به شما امکان می دهد آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

مشاهده کد استیم خود و اضافه کردن دوستان به استیم

مانند اکثر صفحات استیم ، می توانید از طریق هر مرورگر وب به صفحه استیم “اضافه کردن یک دوست یا Add A Friend” نیز دسترسی داشته باشید. در مرورگر خود به آدرس زیر را وارد کنید .

https://steamcommunity.com/id/USERNAME/friends/add

در بخش “USERNAME” نام کاربری خود را وارد کنید، از شما خواسته می شود وارد شوید.

همچنین بخوانید  حل مشکل کار نکردن گوگل آتنتیکر (Google Authenticator)؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *