تبلیغات

تبلیغات

آموزش استفاده از اکانت هکی Ps5

ps5-hack

حساب‌های بازی که شما از آن استفاده میکنید مانند ایکس‌باکس یا استیم یا پلی استیشن به‌اندازه سایر انواع حساب‌های شخصی مستعد سرقت هستند و از دست دادن حساب شبکه پلی‌استیشن به دست یک هکر واقعاً بد میباشد. ممکن است اطلاعات شخصی مانند گذرواژه‌ها و اطلاعات کارت اعتباری در حساب PSN ذخیره شده باشد، یا ممکن است برای مجموعه جوایز خودتان ارزش قائل باشید و نخواهید همه آن‌ها را از دست بدهید فقط به این دلیل که برخی از کاربران در سراسر اینترنت قصد استفاده از اکانت شما را داشته اند. صرف نظر از این، اگر حساب PSN شما هک شود، می تواند یک تجربه ترسناک باشد. شما هیچ سرنخی ندارید که هکر پس از بدست آوردن اطلاعات شما با آنها چه خواهد کرد – ناگفته نماند، تشخیص هک تا زمانی که خیلی دیر نشده باشد می تواند دشوار باشد. مواردی مانند هزینه های جعلی که روی موجودی کارت اعتباری شما ظاهر می شود، یا زمانی که از تغییر رمز عبور یا آدرس ایمیل در حساب خود مطلع می شوید، تنها هشدار شما هستند.

اکانت هکی Ps5

 

خوشبختانه، شما بدون وسیله ای برای مبارزه با تهدید از دست دادن حساب PSN خود در برابر یک هکر ، به خصوص هکری که ممکن است سعی در سرقت اطلاعات خصوصی شما یا نفوذ به سایر حساب های شما داشته باشد، نمی مانید. چند قانون اساسی وجود دارد که توصیه می کنیم در تمام حساب های شخصی خود رعایت کنید، و قوانین در اینجا تفاوتی ندارند. حفاظت از اطلاعات شخصی و کارت اعتباری می‌خواهید مطمئن شوید که اگر یک هکر وارد حساب شبکه پلی‌استیشن شما شود، میزان آسیبی که می‌تواند به بقیه عمر شما وارد کند ناچیز است. متأسفانه، هکرها می‌توانند (و اغلب این کار را انجام می‌دهند!) از اطلاعاتی مانند رمز عبور، آدرس ایمیل و آدرس خانه شما برای یافتن راه خود به حساب‌های آسیب‌پذیرتر شما مانند حساب بانکی یا ایمیل شما استفاده کنند. در صورت عدم موفقیت، ممکن است همچنان راه خود را به حساب های دیگری بیابند که در صورت یافتن خود در دستان اشتباه می توانند بازی شما به مشکل بخورد.

 

 

بهترین اقدام این است که مطمئن شوید اطلاعات شما به هر وسیله ممکن ایمن و ایمن است. از تمام ایمیل‌هایی که از یک منبع ارسال می‌شوند و ادعا می‌کنند به اطلاعات ورود به سیستم PSN شما نیاز دارند، خودداری کنید زیرا احتمالاً بخشی از یک طرح هکری هستند. هنگام ایجاد رمز عبور خود، سعی کنید تا جایی که می توانید آن را قوی کنید و بیش از 12 کاراکتر الفبایی ویژه و حداقل یک کاراکتر خاص مانند علامت تعجب ارائه دهید. تکرار گذرواژه‌ها در بین حساب‌ها عاقلانه نیست، بنابراین تست کنید که این رمز عبور منحصر به حساب PSN شما است. اطلاعات کارت اعتباری چیزی نیست که شما باید در هیچ حسابی بگذارید زیرا می توان به راحتی در طی هک حساب به سرقت رفت. اگر قبلاً اطلاعات کارت اعتباری خود را در حساب PSN خود تنظیم کرده اید و می خواهید آن را حذف کنید، به صفحه وب فروشگاه PlayStation بروید سپس روی تنظیمات حساب کلیک کنید و سپس روش پرداخت را از منوی سمت چپ انتخاب کنید. در صفحه بعدی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را از تنظیمات پرداخت خود حذف کنید.

همچنین بخوانید  10 نکته برای برنده شدن در بازی کالاف دیوتی وارزون

 

 

حساب PSN قبلاً هک شده است، هنوز چند کار وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن آسیب احتمالی انجام دهید. پس از پیوند وب به وب سایت فروشگاه پلی استیشن، به صفحه تنظیمات حساب و سپس به امنیت بروید. از این صفحه، سعی کنید رمز عبور خود را تغییر دهید و یک رمز عبور جدید و قوی تنظیم کنید. اگر ایمیل قبلاً توسط هکر تغییر کرده است، سعی کنید آن را به ایمیل اصلی خود تغییر دهید. اگر این روش‌ها نتوانستند حمله را متوقف کنند، می‌توانید خدمات پشتیبانی سونی را درگیر کنید. منو را دنبال کنید تا به پورتال پشتیبانی صحیح برای مشکل خاص خود بروید. پس از کلیک بر روی تماس با پشتیبانی در هر یک از مقالات پشتیبانی، روی Account & Security کلیک کنید و سپس به Password reset & Recover my account بروید. از اینجا، می‌توانید به دستیار آنلاین دسترسی داشته باشید که می‌تواند شما را در بقیه مراحل راهنمایی کند. اگر دستیار دیجیتال نمی تواند به شما کمک کند، می توانید از طریق سایت با نماینده Sony تماس بگیرید. پشتیبانی حساب‌ها فنی خدمات مصرف کننده مستقر در ایالات متحده سونی تماس بگیرید. راه‌اندازی تأیید صحت ۲ مرحله‌ راستی‌آزمایی دو مرحله‌ای یک محافظ قدرتمند در برابر حملات هکرها است، زیرا تلاش هر کسی برای ورود با رمز عبور صحیح شما را مسدود می‌کند تا زمانی که از طریق تلفن خود اجازه ورود به سیستم را بدهید یا مستقیماً مجوز ورود از طریق یک برنامه احراز هویت را صادر کنید. پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 روش تأیید دو مرحله ای خاص خود را دارند که تأیید صحت 2 مرحله ای نام دارد و می توان آن را در چندین مکان فعال کرد. در رایانه شخصی، فعال کردن تأیید صحت 2 مرحله ای به سادگی بازدید از وب سایت پلی استیشن، ورود به حساب کاربری خود و رفتن به صفحه مدیریت حساب است.

سایت ریپیر رام 

سایت ریپیر رام بعد از گذشت 1 سال فعالیت در ضمیمه اکانت هکی‌ ps5 امروز آماده می‌باشد که بهترین خدمات را در همه زمینه ها به مشتریان خود اراعه کند شما میتوانید با مراجعه به ریپیر رام نسبت به تهیه اکانت هکی‌ ps5 اقدام کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *