تبلیغات

تبلیغات

تعویض باتری آیفون با سلامت کمتر از 80 درصد (بهترین فروشگاه برای تعویض باتری)

battryiphone

از آنجا که باتری یک کالای مصرفی است، دیر یا زود باید انتظار کاهش درصد سلامت آن را داشته باشید! اگر درصد باتری آیفون شما به زیر 80 درصد رسیده است و به دنبال بهترین فروشگاه برای تعویض آن هستید، این مقاله مخصوص شماست! در این مقاله تمامی نکات قابل توجه برای انتخاب فروشگاه تعویض باتری آیفون را بیان می‌کنیم و بهترین وب‌سایت برای خرید باتری آیفون را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

تعویض باتری آیفون با سلامت کمتر از 80 درصد

رسیدن سلامت باتری آیفون به زیر 80 درصد به این معناست که باید هر چه سریع‌تر به دنبال یک فروشگاه یا وب‌سایت معتبر باشید تا از آن یک باتری نو خریداری کنید و سلامت دستگاه باتری آیفون خود را دوباره به 100درصد برسانید. توجه داشته باشید که انجام این کار واجب است؛ زیرا باتری ضعیف موجب حرارت بیش از حد دستگاه شده و به قطعات دیگر آسیب وارد می‌شود. با خرید یک باتری جدید، دیگر لازم نیست که آیفون خود را دائم به شارژ بزنید.

تعویض باتری آیفون

نکات مهم برای خرید باتری آیفون از فروشگاه

 رعایت نکات زیر در انتخاب فروشگاه یا وب‌سایت مورد نظر باعث می‌شود تا هنگامی که سلامت باتری آیفون شما به زیر 80 درصد رسید و خواستید آن را تعویض کنید، دچار مشکلاتی مانند خرید باتری تقلبی و بی‌کیفیت نشوید.

تضمین کیفیت باتری

فروشگاه مورد نظر شما باید کیفیت باتری آیفون را تضمین کند! بسیاری از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های بی‌کیفیت سعی می‌کنند تا باتری‌های تقلبی و بی‌کیفیت بازاری خود را به اسم باتری اصل به دست مشتری بدهند و سودهای هنگفت داشته باشند! حتماً از بخش پشتیبانی وب‌سایت یا فروشگاه موردنظر درمورد کیفیت باتری سؤال کنید و از آن‌ها بخواهید تا کیفیت بالا و اصل بودن آن را تضمین کنند.

اهمیت به مشتری و پشتیبانی کامل

فروشگاه موردنظر شما باید به سؤالاتتان به صورت کامل و تخصصی پاسخ دهد و به نیازهای شما اهمیت دهد. شما به عنوان مشتری حق دارید تا تمام جزئیات مربوط به باتری موردنظر خود را بدانید و نسبت به آن تصمیم بگیرید؛ در نتیجه حتماً به کیفیت پشتیبانی مجموعه و وب‌سایت موردنظر توجه کنید.

اگر متوجه شدید که سطح پشتیبانی پایین است، باتری آیفون خود را از آنجا نخرید. بالا بودن کیفیت پشتیبانی یک فروشگاه باعث می‌شود تا حتی در صورت بروز مشکل برای آیفون پس از تعویض باتری، متخصصانی وجود داشته باشند تا شما را در برطرف کردن مسئله یاری کنند.

گرفتن مجوزهای لازم

وب‌سایت و فروشگاه موردنظر شما باید مجوز‌های لازم از جمله نماد تجارت الکترونیک را دریافت کرده باشد. این مجوزها اعتبار بالایی دارند و زمانی که یک وب‌سایت برای دریافت آن اقدام می‌کند، به این معناست که برای کار خود ارزش زیادی قائل است و خیال شما از بابت عملکرد درست فروشگاه راحت خواهد بود.

همچنین بخوانید  چگونه در متاورس دیسنترالند زمین و ملک مجازی بخریم؟

ارائه قیمت مناسب باتری آیفون

یک فروشگاه معتبر تلاش می‌کند تا برای باتری اصل و باکیفیت خود یک قیمت مناسب را ارائه دهد. فروشگاه‌های باکیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان را در اولویت قرار می‌دهند و هدف اصلی آن‌ها کسب سود نیست.

ضمانت بازگشت وجه

یک باتری فروشی معتبر از محصولات خود مطمئن است و به همین دلیل برای باتری‌های خود ضمانت بازگشت وجه دارد. در صورت راضی نبودن از کیفیت باتری یا خراب بودن آن، امکان پس گرفتن پول بدون هیچ مشکلی وجود دارد.

تعویض باتری آیفون

باتری نو: مرجع تخصصی خرید باتری آیفون

باتری نو به صورت تخصصی در زمینه خرید باتری آیفون فعالیت می‌کند.بروز ترین باتری های روز دنیا آیفون مانند باتری آیفون 11 پرو مکس ، باتری آیفون se و دگیر محصولات آیفون همگی در باترینو موجود است. باتری‌های موجود در این فروشگاه در دسته‌های مختلفی از جمله اوریجینال، تقویت شده و های کپی وجود دارند که براساس نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تمام باتری‌های موجود در فروشگاه باتری نو بهترین جنس ممکن را دارند و این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه کار، خدمات خود را به شکل صحیح و با کم‌ترین هزینه ارائه می‌دهد؛ همچنین مجوزهای مربوط به کار را به صورت کامل دریافت کرده است. امکان سفارش باتری آیفون به صورت اینترنتی از طریق این وب‌سایت فراهم است و فرایند ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. این فروشگاه علاوه بر فروش باتری آیفون، لوازم جانبی و محصولاتی مانند ساعت هوشمند و پاوربانک را در لیست محصولات خود قرار داده است. با خرید باتری از باتری نو، سلامت باتری آیفون شما دوباره به 100درصد برمی‌گردد.

تعویض باتری آیفون

سخن پایانی

به یاد داشته باشید زمانی که سلامت باتری آیفون شما به زیر 80 درصد رسید، تعویض آن ضروری است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای انجام این کار اقدام کنید. باتری نو به صورت تخصصی در زمینه ارائه و تعویض باتری گوشی‌های آیفون، سامسونگ، هواوی و شیائومی فعالیت می‌کند و با خرید باتری از این مجموعه خیالتان از بابت کیفیت و جنس راحت خواهد بود.

مجموعه باتری نو، باتری‌های آیفون خود را با گارانتی 100 روزه ارائه می‌دهد و اگر در تهران هستید باتری را زیر 1 ساعت به دستتان می‌رساند! ارسال باتری به شهرستان‌های دیگر زیر 48 ساعت انجام می‌شود. برای خرید باتری آیفون خود از این مجموعه، از طریق وب‌سایت اقدام کنید. در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به برقراری ارتباط با متخصصین کافی است از طریق راه‌های ارتباطی زیر دست به کار شوید؛ امکان مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری نیز از طریق آدرس زیر وجود دارد.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین برنامه ویرایشگر فیلم اندروید:

آدرس فروشگاه:

  • تهران، خیابان حافظ، بازار موبایل، طبقه زیر همکف، واحد 133

شماره تماس:

  • 02166347431
  • 09124992412

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *