تبلیغات

تبلیغات

همه چیز درباره هتل گلدن پالاس مشهد

goldenplas

هتل گلدن پالاس مشهد یکی از هتل ‌های محبوب این شهر است که با کیفیت منحصر به فرد از مهمانان خود پذیرایی می‌ کند. خدمات این هتل دغدغه تمامی مسافران را برای داشتن یک اقامت بی نقص در مشهد از بین می ‌برد. در صورتی که سفر زیارتی به مشهد را دوست دارید و زیاد به این شهر مسافرت کرده ‌اید، حتماً تعریف این هتل را شنیده‌ اید.

برای افرادی که امکانات تفریحی را مد نظر دارند، هتل گلدن پالاس گزینه مناسبی است؛ زیرا در کنار خدمات و امکانات رفاهی بسیار زیادی که دارد، امکانات تفریحی را نیز برای مسافران خود فراهم کرده است و سعی می کند که بهترین ‌ها را برای آن ها خود به ارمغان بیاورد. در صورتی که قصد دارید بیشتر با این هتل لوکس در مشهد آشنا شوید، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل گلدن پالاس مشهد

یکی از هتل ‌های واقع در خیابان امام رضا که فاصله بسیار کمی با حرم مطهر رضوی دارد، هتل گلدن پالاس است. شما عزیزان در صورتی که قصد زیارت از حرم مطهر را داشته باشید، می ‌توانید با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده ‌روی به حرم برسید. هتل گلدن پالاس در کل خاورمیانه شهرت دارد؛ چرا که در ۲۰ طبقه و تقریباً ۶۱۰ واحد اقامتی طراحی شده است و فضای اقامتی بسیار مناسبی را برای تعداد زیادی مسافر فراهم می‌‌ کند. چشم اندازی که برای هتل گلدن پالاس در نظر گرفته شده است، بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد.

در تمامی اتاق های این هتل انواع امکانات رفاهی کامل فراهم شده است تا اقامتی دلچسب و راحت برای مسافران و زائران در طول مسافرتشان به مشهد فراهم شود. هتل گلدن پالاس در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به امکانات و خدمات منحصر به فردی که دارد، توانسته است تا به امروز ۵ ستاره را کسب کند.

کادر فعال در این هتل کاملا مجرب و آموزش دیده هستند، همچنین آشپزهای حرفه‌ ای در رستوران‌ های این هتل فعالیت دارند و پاسخگوی نیاز هر فرد یا با هر سلیقه ‌ای هستند. حضور در هتل گلدن پالاس تا حدی لذت بخش و جذاب است که باعث شده مسافران به جای بازدید از مکان ‌های دیدنی مشهد، از امکانات و خدمات رویایی این هتل بهره ببرند. طراحی هتل گلدن پالاس مشهد بسیار مجلل و خاص است؛ به گونه ‌ای که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

هتل گلدن پالاس مشهد

 

هتل گلدن پالاس مشهد

همچنین بخوانید  بهترین منبع برای آموزش ترفندهای گوشی های موبایل

امکانات هتل گلدن پالاس

یکی از مهمترین عواملی که باعث می ‌شود مسافران و مهمانان بیشتری به هتل جذب شوند، خدمات و امکانات موجود در آن هتل است؛ به همین دلیل خدمات و امکانات متنوع هتل گلدن پالاس باعث شده است که مسافران آن را در اولویت خود قرار دهند. مهمترین خدماتی که در هتل گلدن پالاس ارائه داده می ‌شود عبارت است از:

  • آسانسور

  • پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۵ خودرو

  • کافی شاپ

  • سالن پذیرایی

  • سالن کنفرانس

  • سیستم اعلام حریق

  • سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم

  • سالن اجتماعات

  • فست فود

  • آباژور

  • لابی

  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

  • رستوران سنتی

  • رستوران ایرانی

  • مبلمان مجهز

  • تلویزیون

  • سالن صبحانه

  • آتلیه

  • سیستم اطفاء حریق

  • لوازم بهداشتی

 

امکانات هتل گلدن پالاس مشهد

امکانات هتل گلدن پالاس مشهد

اتاق ‌های هتل گلدن پالاس مشهد

هتل گلدن پالاس مشهد تعداد زیادی اتاق دارد که بسیار متنوع هستند؛ همین دلیل باعث تمایز آن نسبت به سایر هتل‌ های موجود در مشهد شده است. در نهایت این تنوع در اتاق ‌ها موجب می شود که با هر نوع سلیقه‌ ای سازگار باشند و مسافران بتوانند اتاق مناسب خود را رزرو کنند. در این هتل ۶۱۰ واحد اقامتی وجود دارد که تقریباً ۳۵۸ اتاق آن مربوط به سوئیت‌ های لوکس و خاص است. یکی از خدمات بسیار مهمی که هتل گلدن پالاس در اتاق‌ های خود در اختیار مسافران قرار می دهد، خدمات ماساژ داخل اتاق ‌ها است؛ به همین دلیل مهمانان در صورت نیاز می ‌توانند خدمات ماساژ اتاق را دریافت کنند.

تمامی خدمات در زمینه ورزشی، سونا، جکوزی و غیره در طول اقامت شما در هتل رایگان است. سوئیت‌ ها و اتاق‌ های این هتل در فضای زیبا و مجلل قرار داده شده‌ اند و به بهترین امکانات مجهز شده‌ اند تا بتواند آرامش بیشتری را برای مهمانان خود فراهم کنند.

سوئیت جونیور و بزرگسال جزو سوئیت‌ های این هتل هستند که دو اتاق مجزا دارند و هر یک امکانات ویژه ای را ارائه می دهند. معمولا این سوئیت ‌ها برای خانواده ‌های ۴ نفره پیشنهاد می ‌شوند که مجهز به جکوزی نیز هستند. سوئیت ‌های وسترن و قاجار در هتل گلدن پالاس جزو جذاب‌ ترین و زیباترین سوئیت‌ های هتل هستند که در وسط آپارتمان غربی قرار دارند. تم این اتاق ها با رنگ قهوه ‌ای و سفید طراحی شده است و هر یک امکانات مختلفی دارند. توجه داشته باشید همان طور که از نام این سوئیت مشخص است، چیدمانی به سبک قاجار دارد.

یکی دیگر از اتاق ‌ها در هتل گلدن پالاس مشهد، اتاق کودک است که جزو اتاق‌ های جدید محسوب می‌ شوند. این اتاق‌ ها دارای دو تخته یک نفره به سبک سیندرلا هستند که شما می‌توانید تجهیزات بازی و رفاهی بسیار زیادی را در آنجا مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  بهترین دستگاه فلزیاب برای خاک ایران کدام است؟

 

اتاق های هتل گلدن پالاس مشهد

اتاق های هتل گلدن پالاس مشهد

فلای تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط مشهد

در سفر به مشهد با اقامت در هتل گلدن پالاس مشهد، اقامتی رویایی و بی نقص را تجربه خواهید کرد. اگر قصد دارید که در مشهد هتلی را رزرو کنید یا قصد خرید بلیط مشهد را دارید، تمامی این اقدامات را با فلای تودی انجام دهید. فلای تودی با ارائه ۱.۵ میلیون هتل در سراسر جهان و ۹۰۰ خط هوایی، امکان رزرو انواع هتل ‌و بلیط هواپیما را برای شما فراهم می ‌کند. شما عزیزان از طریق مجموعه فلای تودی می ‌توانید تمامی خدمات را با ارزان‌ ترین و مناسب ‌ترین قیمت‌ ها و تخفیفات ویژه در اختیار داشته باشید. همچنین امکان مقایسه قیمت و امکانات انواع هتل‌ ها نیز در این مجموعه برای شما فراهم می شود.

علاوه بر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما مشهد، شما می‌ توانید برای خرید انواع بلیط قطار، دریافت ویزا و رزرو تورهای داخلی و خارجی با فلای تودی در ارتباط باشید. شما عزیزان برای استفاده از تمامی خدمات این مجموعه می‌ توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید و یا اپلیکیشن آن را نصب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *