تبلیغات

تبلیغات

روش های عالی برای تزیین لپ تاپ شما

tazinlaptop

یکی از کارهای جذابی که می‌توانید بعد از خرید لپ تاپ انجام دهید، تزیین لپ تاپ است، می‌خواهیم تا در ادامه راه‌ها و روش‌هایی را که توسط آن می‌توانید لپ تاپ خود را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید را به شما توضیح دهیم.

راه و روش‌های تزیین لپ تاپ

همانطور که گفتیم، بعد از خرید لپ تاپ ، موردی که باید به آن توجه کنید، تزیین لپ تاپ شما است، حال این روش می‌تواند با استفاده از برچسب‌ها، جلد‌ها و کیف‌های مختلف برای لپ‌تاپ باشد، در ادامه چند روش که توسط آن قادر هستید زیبایی لپ‌تاپتان را بنا به سلیقه خودتان دیزایین و تزیین کنید را خواهیم گفت.

۱ . لپ تاپ خود را با مدل‌های برچسپ‌های مختلف تزیین کنید

یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تزئین لپ‌تاپ، استفاده از برچسب است. با این روش، می‌توانید لپ‌تاپ خود را به عنوان یک سیستم کاملاً جدید در نظر بگیرید.

اگر به گروه، رنگ، مدل، خواننده، بازیگر و شخصیت‌های فانتزی خاصی علاقه دارید، می‌توانید برچسپ‌های آن‌ها را بر روی لپ‌تاپ خود بچسبانید، حواستان باشد، برچسب‌ها از مدل‌هایی باشند که به لپ‌تاپ شما آسیبی وارد نکنند.

 

تزیین لپ تاپ

۲ . لپ تاپ خود را با کاورها و پوسته‌های متفاوت تزیین کنید

طیف گسترده‌ای از پوسته‌های لپ تاپ و کاور‌ها وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به عنوان تزئینی برای لپ‌تاپ خود استفاده کنید. بهترین بخش در مورد این کاور‌ها، این است که شما حتی می‌توانید، آن ها را برای خود سفارشی کنید و طرح مورد علاقه خودتان را داشته باشید.

۳ . کیبورد لپ‌تاپ را تزیین کنید

برچسپ‌های کیبورد جلوه‌ی بسیار زیبایی را به کیبورد شما می‌دهند و لذت تایپ‌کردن را نیز برای شما بیشتر می‌کنند و به شما انگیزه بیشتری برای کار کردن و درس خواندن با آن می‌دهد.

مدل‌ها و برچسپ‌های متفاوتی برای کیبورد لپ‌تاپ وجود دارند، در انتخاب برچسپ‌ها به مدل لپ‌تاپی که دارید نیز، توجه کنید، به عنوان مثال کیبورد لپ تاپ ایسوس کمی با کیبورد لپ تاپ لنوو متفاوت است.

تزیین لپ تاپ

۴ . لپ تاپ خود را با عکس‌های متفاوت خود تزیین کنید

همه ما انسان‌ها هرچندوقت یکبار، برای مواقعی که احساس دلتنگی می‌کنیم، نیاز به یادآوری خاطراتمان با دوستان و خانواده خود داریم. قرار دادن عکس‌ها در روی لپ تاپ بهترین راه برای انجام این کار است، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سطح آن نگاه کنید تا عزیزان خود را ببینید. در واقع، شما حتی می‌توانید، از تمام عکس‌های خود یک کلاژ بسازید و آن را به پوسته لپ تاپ تبدیل کنید.

همچنین بخوانید  لامپ های ال ای دی با کیفیت را چگونه تشخیص دهیم؟

۵ . تزیین لپ تاپ با نوارچسب‌های طرح‌دار

یکی دیگر از بامزه‌ترین راه‌های تزیین لپ‌تاپ استفاده از نوارچسب‌های طرح‌دار و رنگی است. شما الگو‌های راه‌راه، خال خالی و گل‌گلی را می‌توانید توسط این نوار چسب‌ها روی لپ‌تاپ خود داشته باشید.

 

تزیین لپ تاپ

۶ . نقاشی‌های جذاب بکشید

اگر به نقاشی علاقه دارید و یا نقاش ماهری هستید، می‌توانید طرح‌هایی راحت و مینیمال روی لپ‌تاپ خود بکشید. به عنوان مثال می‌توانید طرح‌هایی مثل گلکسی را روی لپ‌تاپ خود بکشید و آن‌ را به لپ‌تاپی زیبا تبدیل کنید.

۷ . استفاده از استیکر‌های پارچه‌ای برای لپ تاپ

می‌توانید از انواع مختلف استیکر‌های پارچه‌ای که از آن‌‌ها روی کت و کیف خود استفاده می‌کنید، برای تزیین لپ‌تاپ استفاده کرده و به آن زیبایی خاصی هدیه کنید.

۸ . لپ تاپ خود را با استفاده از اسپری رنگ تزئین کنید

تزئین لپ تاپ با طراحی متفکرانه نه تنها روشی جالب برای بیان شخصیت شماست، بلکه از لپ تاپ نیز محافظت می‌کند. رنگ آمیزی لپ تاپ شما با اسپری روشی آسان و پر جنب و جوش است!

مهم است که قبل از شروع از خطرات ناشی از این نوع پروژه آگاه باشید. وقتی نوبت به رنگ آمیزی لپ تاپ می رسد، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال باید پورت‌ها، صفحات نمایش و بخش‌های مهم را با چسب کاغذی بپوشانید.

9 . لپ تاپ خود را با استفاده از برچسب نقل قول های انگیزشی تزئین کنید

سخنان حکیمانه یک انسان بزرگ باید الهام بخش ما در زندگی باشد. وقتی احساس ناراحتی می‌کنیم و می‌خواهیم تسلیم شویم، مهم است که به یاد داشته باشیم که خیلی چیزهای بیشتری در پیش داریم، پس تسلیم نشوید.

این استیکر‌ها، نه تنها یک تزیین بلکه نماد آرزوی مثبت زندگی برای شماست. برچسب لپ‌تاپ با یک نقل قول انگیزشی می‌تواند هدیه‌ای عالی برای افرادی باشد که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند یا با چالش‌هایی روبرو هستند.

کلام آخر

در این مقاله راه و روش‌هایی که توسط آن‌ها می‌توانید لپ‌تاپ خود را تزیین کنید را گفتیم، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا لپ‌تاپ خود را به زیبا‌ترین شکل ممکن، تزیین کنید.

سایت : www.kalaoma.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران، چهار‌راه ولی‌عصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 8 واحد 806

شماره تماس : 62999819 -021

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *