تبلیغات

تبلیغات

با شروع این کار پول زیادی همیشه در زندگی من وجود دارد

arde-arad2

قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم تاکید میکنم که تا انتهای این مقاله با من باشید تا این فرصت ثروتمند شدن را با تنبلی در خواندن یه مقاله از دست ندهید من با انجام کار درحوزه ارده توانستم به پول زیادی برسم انجام این کار مهم نیست سبک و روش انجام دادن آن است که مرا ثروتمند کرد و در اینجا برایتان بیان خواهم کرد که چگونه به این روش ست پیدا کردم.

ارده قرمز

ارده یک مواد غذایی مقوی است که بیشتر در میز صبحانه قرار می گیرد و قیمت ارده قرمز با توجه به نوع کنجد و بسته بندی متفاوت است

ارده قرمز یا همان ارده دو آتیشه حاوی ترکیباتی است که موجب تقویت سیستم عصبی و همچنین جلوگیری از آسیب های مغزی می شود.

تقویت سیستم عصبی بدن موجب پیشگیری از الزایمر در دوران پیری شده و تاثیر چشمگیری دارد به همین دلیل نیز مصرف ارده دو آتیشه برای پیشگیری از زوال عقل و مبتلا شدن به آلزایمر توصیه می شود.

تحقیقات دیگری نشان می دهد که مصرف ارده دو آتیشه باعث کاهش اثر گذاری آلومینیوم بر بدن می گردد امروزه خرید ارده دو آتیشه ممتاز به صورت فله و بسته بندی از مراکز مختلف کشور امکان پذیر است.

ارده

چهارشیره

چهار شیره بسیار مقوی است که آن را با ارده مصرف می کنند که یک مواد غذایی مقوی است که بیشتر در میز صبحانه قرار می گیرد و قیمت چهار شیره با توجه به نوع کنجد و بسته بندی متفاوت است

چهار شیره ترکیبی از شیره خرما، انگور، توت و انجیر است و تفاوتش با سه شیره، اضافه شدن شیره انجیر به آن است. از این محصول می توان به صورت ترکیب با ارده در وعده صبحانه و یا به صورت شربت چهار شیره استفاده نمود.

چهار شیره برای رفع کم خونی و فقر آهن بسیار مؤثر است و توصیه می شود در طول روز حتماً در برنامه غذایی قرار گیرد از دیگر محصولات خونساز می توان به قرص خون و شیره انگور اشاره کرد.

کودکان و زنان به دلیل نیاز به رشد و تأمین خون صالح در بدن، نیازی ضروری به استفاده از چنین محصولاتی دارند و چهار شیره یکی از کاملترین محصولاتی است که می توانند به راحتی استفاده نمایند.

ارده

ارده دو آتیشه

ارده یک مواد غذایی مقوی است که بیشتر در میز صبحانه قرار می گیرد و قیمت ارده دو آتیشه با توجه به نوع کنجد و بسته بندی متفاوت است

ارده دوآتیشه اصل اردکان بصورت سنتی بوده ،بو و مزه آن نسبت به بقیه ارده ها فرق آنچنانی را دارد.

همچنین بخوانید  قیمت دستگاه لیبل زن در سال جدید چقدر است؟ (فراز صنعت)

ارده کنجد دو آتیشه محصولی اردکان یزد می باشد و طریق آماده سازی آن بصورت سنتی تولید می شود ،طعم و مزه آن نصبت به بقیه ارده ها فرق زیادی دارد خوشمزه و عطر و بوی عالی دارد مقوی بدن می باشد ،ارده کنجد دوآتیشه برای همه سنین بخصوص برای زنان باردار و (جنین) بسیار توصیه می شود، ارده کنجد را میتوان با عسل یا شیره های (انگور،توت ،انجیر یا خرما) مخلوط کرد تا ناشتا عالی را در کنار خانواده محترمتان میل نمایید از خواص آن برای کودکان آهن و کلسیم است و برای رشد قدی،هوش کودک مفید و خونساز است،تقویت کننده نیروی جنسی بوده و دیر هضم می باشد،منضج دمل ها و زخم های چرکی و تسکین دهنده درد، گرمی و خشکی عضو می باشد،مزاج آن گرم و تر است، کنجد خود آن سرشار از ویتامینE,سرشار از کلسیم, از بروز سرطان جلوگیری می کند، فشار خون را کاهش می دهد،کلسترول بدن خون را کاهش می دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *