تبلیغات

تبلیغات

ثروتی که مرا مشهور کرد

battryelnavad2

در بحث بهترین روش ثروتمند شدن در ایران باید گفت که شما برای ورود به مسیرِ تجارت، میتوانید منطقی و اصولی به ثروت دلخواه خود برسید و ثروتمند شوید.

باتری ماشین ال 90

باتری ماشین ال 90 باتوجه به عملکردی که دارد، یکی از اعضای مهم خودرو به شمار می ‌رود و کیفیت آن نقش مهمی را در بهبود عملکرد خودرو، عهده دار می باشد.

هر اتومبیلی هنگامی که به تولید می رسد باتوجه به میزان نیازش به انرژی، با استفاده از یک باتری مجهز می شود.

اما هر باتری روزی نیاز به تعویض پیدا می کند و عمر مفید آن به پایان می رسد همچنین در برخی موارد، افراد خود تمایل به استفاده از باتری های پر قدرت دارند.

علت این موضوع، امکانات و آپشن هایی مانند سیستم های صوتی یا چراغ های پرقدرتی است که افراد بر روی اتومبیل خود اعمال می ‌کنند.

در مقایسه با انواع باتری های خودرو، باتری ماشین ال 90 از عمر بیشتری برخوردار می باشد و در مدتی طولانی می تواند برق خودرو را فراهم کند.

علت این موضوع تا حد زیادی به محل مناسب باتری در این خودرو مرتبط می باشد، چرا که از موتور دور بوده و هیچ تماسی با گرمای آن ندارد.

باتری فابریک تعبیه شده در ماشین ال 90، از نوع ۶۰ آمپر بوده و دارای ولتاژ ۱۲ می باشد و همین میزان می تواند برای خودرو کفایت کند.

ثروتی که مرا مشهور کرد

باتری ماشین اوربیتال

باتری ماشین اوربیتال، از موفق ترین محصولات تولیدی شرکت سپاهان می باشد که با ویژگی های منحصر به فرد خود، از بهترین باتری های تولیدی در کشور به شمار می رود.

عمر و دوام بالا، عدم نیاز به نگهداری و مراقبت های خاص، شارژ سریع و مقاومت در برابر شارژ بیش از حد، تنها بخشی از مشخصات این محصول می باشد.

باتری ماشین اوربیتال با استفاده از صفحات سرب کلسیم تولید شده و همچنین خوردگی ترمینال در آن بسیار کم است.

این باتری تنها به صورت خشک و اتمی به تولید می رسد و نمونه تر ندارد.

از نظر کیفیتی قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده، در حالی که قیمت بسیار مناسبی دارد.

ثروتی که مرا مشهور کرد

باتری ماشین برقی

استفاده از باتری ماشین برقی به عنوان منبع انرژی در این ماشین ها، سبب جلوگیری از آلودگی هوا و کاهش مصرف نفت به نسبت خودروهای احتراقی، استهلاک کمتر و دوام بیش تر قطعات خواهد شد.

باتری ماشین برقی تفاوت زیادی با باتری های خودروهای بنزینی داشته و می توان گفت مشابه باتری لپ تاپ و گوشی موبایل، اما با سایزی بزرگ تر است.

همچنین بخوانید  اپراتورهای تلفن همراه (ایرانسل و همراه اول)

در برخی کشورها برای شارژ باتری این ماشین ها جایگاه های شارژ مخصوصی تعبیه شده که به راحتی در میان راه امکان شارژ خودرو فراهم می باشد.

اما به علت عدم وجود این امکانات در کشورمان، دارندگان این ماشین ها باید قبل از حرکت ماشین خود را به وسیله شارژر مخصوص شارژ و پس از اطمینان حرکت نمایند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *