تبلیغات

تبلیغات

با پرفروش ترین تلویزیون های سونی سال 1401 (2022) آشنا شوید

sony-tv

کاربران سونی معتقدند امکانات و قابلیت‌های انواع تلویزیون هوشمند سونی کار آنها را برای استفاده از لوازم هوشمند، بسیار راحت کرده است. قیمت تلویزیون سونی نسبت به امکاناتی که به کاربر ارائه می‌دهد، واقعا مناسب است. در این مقاله به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون سونی در سال 1401 می‌پردازیم.

پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند سونی

سونی یکی از معتبرترین برندهای سازنده تلویزیون هوشمند است که به کشور ژاپن تعلق دارد. همان‌طور که می‌دانید کشور ژاپن از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا در زمینه تکنولوژی است. شرکت سونی تمام قطعات محصولات خود از پیچ گرفته تا صفحه نمایش را در خط تولید خودش انجام می‌دهد که همین موضوع، کیفیت تمام قطعات محصول را تضمین می‌کند

تلویزیون‌های سونی در سراسر دنیا کاربران زیادی دارد. در ایران نیز افراد زیادی برای خرید تلویزیون هوشمند سراغ برند سونی می‌روند. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت تلویزیون سونی متناسب با اندازه صفحه نمایش و مدل دستگاه متغیر است.  

تلویزیون سونی

تلویزیون سونی مدل 55X85J

این محصول یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هوشمند است که به امکانات کاربردی زیادی تجهیز شده است. اندازه صفحه نمایش این مدل تلویزیون سونی 55 اینچ از نوع LED تخت است. قیمت تلویزیون سونی مدل 55X85J حدود 31 میلیون تومان است که نسبت به قابلیت‌های دستگاه واقعا رقم پایینی است.

صفحه نمایش این تلویزیون برای دیدن فیلم و سریال‌های اکشن و جنگی عالی است که لحظات هیجان‌انگیز زیادی را به کاربران خود هدیه می‌دهد. افرادی که این محصول سونی را خریداری می‌کنند، دیگر نیاز رفتن به سینما را احساس نمی‌کنند.

این محصول سال 2021 از سیستم عامل اندروید، اپل و ایرپلی پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به گوشی موبایل را دارد. به این ترتیب می‌توانید محتوای گوشی موبایل خود را از تلویزیون پخش کنید. قابلیت اتصال به اینترنت وای فای، قابلیت اتصال به بلوتوث، مجهز بودن دستگاه به مرورگر وب، یوتیوب، نتفلیکس و… از دلایل پرطرفدار بودن این محصول است.

تلویزیون سونی مدل 55X90J

قیمت تلویزیون سونی مدل 55X90J در مقایسه با تکنولوژی‌های به کار رفته در آن بسیار مناسب است و به همین دلیل کاربران زیادی خرید این مدل را نسبت به مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهند. این محصول نیز ساخت سال 2021 است و در شمار تلویزیون‌های پرفروش سونی قرار دارد. صفحه نمایش این دستگاه 55 اینچ از نوع LED تخت است که تصاویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد.

برند سونی در طراحی و ساخت این مدل تلویزیون از پردازشگر جدیدی به نام Cognitive Processor XR استفاده کرده که تاثیر بسیار جالبی بر افزایش کیفیت تصویر گذاشته است. این پردازشگر به افزایش طیف رنگ‌های تصویر کمک کرده و رنگ‌های نزدیک به هم را به خوبی تفکیک می‌کند.

همچنین بخوانید  هاوینگ بیت کوین چیست و چه تاثیری بر قیمت دارد؟

کیفیت صدای خروجی این محصول نیز مانند کیفیت تصویر آن فوق‌العاده و بی‌نقص است. این دستگاه از صدای سه‌بعدی پشتیبانی کرده و قابلیت تبدیل صدای معمولی به صدای سه‌بعدی را دارد. پردازنده این مدل تلویزیون سونی صداها را از طریق سیگنال مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

تلویزیون سونی مدل 65X85J

این محصول سونی ساخت سال 2021 است و در شمار تلویزیون‌های پرفروش این برند قرار دارد. قیمت تلویزیون سونی مدل 65X85J نیز با توجه به کارایی‌های دستگاه و اندازه صفحه نمایش آن مناسب است. قیمت این محصول در حال حاضر حدود 40 میلیون تومان است که در مقایسه با کیفیت 4K تصاویر، وضوح رنگ HDR و سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون، قیمت پایینی محسوب می‌شود.

تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در این مدل تلویزیون سونی به کار رفته عبارتند از:

  • قابلیت نصب برنامه‌های مختلف
  • قابلیت جست‌وجوی صوتی
  • قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث
  • ریموت کنترل هوشمند
  • چند پورت USB و HDMI
  • خروجی هدفون

تلویزیون سونی مدل 75X90J

اندازه صفحه نمایش این محصول 75 اینچ و برای نمایش بهترین کیفیت تصاویر به تکنولوژی 4K مجهز است. در این دستگاه هوشمند از فناوری ایکس آر استفاده شده که به ارائه تصاویری با وضوح بالا و تفکیک رنگ عالی منجر شده است. این محصول سونی به آخرین نسخه اندروید تجهیز شده و از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند. چند قابلیت مهم این محصول عبارتند از:

  • پشتیبانی از تصاویر Dual database processing، XR 4K Upscaling، XR Super Resolution
  • مجهز به استانداردهای صوتی Dolby Audio، Dolby Atmos، DTS Digital Surround
  • قابلیت پخش صدای چندبعدی
  • مجهز بودن به Apple Airplay
  • 16 گیگ حافظه داخلی
  • مجهز به پردازنده‌ای با سرعت 120 هرتز
  • دارای تمام اتصالات و پورت‌های خروجی مانند HDMIو USB

تلویزیون سونی

تلویزیون سونی مدل 85X85J

در این محصول 85 اینچی ساخت 2021 کیفیت تصویر 4K است. سونی در طراحی این مدل تلویزیون هوشمند نور پس‌زمینه‌ای را برای تصویر طراحی کرده که منجر به روشنایی کامل صفحه تلویزیون می‌شود. زرولوشن این محصول پرفروش سونی 2160×3840 و نرخ نوسازی تصویر در آن 120 هرتز است. به همین دلیل تلویزیون سونی مدل 85X85J به عنوان محصول محبوب گیمرها معرفی می‌شود.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کیفیت تصویر 4K X-Reality PRO
  • سیستم صوتی قدرتمند و پیشرفته
  • قابلیت اتصال به وای فای، بلوتوث و گوشی‌های هوشمند اندروید
  • گیرنده دیجیتال داخلی
  • پشتیبانی از Apple HomeKit
  • 16 گیگ حافظه داخلی
  • مجهز به مرورگر اینترنت، گوگل پلی و اندروید تی وی

خرید تلویزیون سونی اصل ژاپن

برای خرید تلویزیون سونی اصل ژاپن بهتر است به نمایندگی رسمی این برند در ایران مراجعه کرده و در معرض خرید کالای تقلبی فروشگاه‌های غیرمعتبر قرار نگیرید. خانه سونی نمایندگی انحصاری سونی در ایران است که تمام محصولات این شرکت را همراه با ضمانت‌نامه کالا و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌کند.

همچنین بخوانید  استفاده از تکنولوژی اینترنت 4G در ردیاب های سری FMC تلتونیکا

برای اطلاع از قیمت تلویزیون سونی و مشخصات مهم هر مدل، با کارشناسان خانه سونی در تماس باشید و با استفاده از راهنمایی‌های تخصصی آنها بهترین مدل تلویزیون سونی را با مناسب‌ترین قیمت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *