تبلیغات

تبلیغات

نکات مهم پیش از خرید ردیاب خودرو از زبان رادار!

خرید جی پی اس خودرو

جی پی اس خودرو در حال حاضر بهترین ابزار برای تامین امنیت وسایل نقلیه اشخاص است. این دستگاه با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان ساخته شده و قادر به یافتن موقعیت ماشین در هر لحظه است. به همین منظور خرید ردیاب کمک شایانی به رانندگان در حفظ دارایی‌هایشان می‌کند. اما سوال اینجاست که هنگام خرید ردیاب ماشین باید چه نکاتی را مدنظر قرار دارد؟ در ادامه رادار جی پی اس پاسخ این سوال را می‌دهد.

مهمترین نکات برای خرید جی پی اس خودرو

امروزه ردیاب ماشین را ابزاری هوشمند و حرفه‌ای در جهت تامین امنیت وسایل نقلیه می‌دانند. این در حالیست که در گذشته نچندان دور، افراد دزدگیر را راه‌کاری برای حل مشکلات سرقت خودرو می‌شناختند. اما با گذشت زمان و پیدایش ضعف‌های دزدگیر در امر محافظت از ماشین‌ها، دیگر استفاده از آن مناسب به نظر نمی‌رسید. این شد که مهندسان به استفاده از ردیاب برای تامین امنیت خودروها روی آوردند.

اگر شما هم نگران سرقت ماشینتان هستید، قطعا خرید جی پی اس خودرو راهی مطمئن و هوشمندانه است. اما امروزه ردیاب‌ها تنوع زیادی داشته و هر یک برای نیازهای به خصوصی طراحی شده‌اند. به همین منظور برای چنین خریدی باید با یکسری نکات مهم و تاثیرگذار آشنا شوید:

1- شناخت نیاز شخص برای استفاده از ردیاب ماشین

پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر منجر به پیدایش تنوع زیاد در ردیاب‌ها شده است. طوری که برخی از آن‌ها برای کاربری خاصی طراحی شدند و برخی دیگر با هدف اجرای چند کاربرد مختلف. به عبارت دیگر امروزه شاهد ردیاب‌هایی با توانایی موقعیت‌یابی خودروها، وسایل نقلیه سنگین، موتور سیکلت، اشخاص و حتی حیوانات هستیم. لذا باید پیش از اقدام خرید ردیاب، با نیازهای خود آشنا بوده و بدانید چه نوع دستگاهی برایتان مناسب است.

2- دقت جی پی اس در یافتن موقعیت

مسئله دیگری که پیش از خرید ردیاب باید به آن توجه کنید، دقت دستگاه در یافتن موقعیت اشیاء موردنظر است. به طور کلی تمام ردیاب‌های موجود در بازار دارای درصدی خطا در فرآیند موقعیت‌یابی هستند. اما فراتر رفتن این مقدار خطا از بازه استاندارد موجب کاهش عملکرد مفید جی پی اس خواهد شد. البته تعیین بازه استاندارد خطا، بسته به کاربرد ردیاب متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای ردیاب ماشین، وجود اختلاف 5 متری در محل دقیق خودرو امری طبیعی است. اما برای ردیاب‌های فردی این بازه کمتر بوده و باید دقت دستگاه بیشتر باشد.

جی پی اس خودرو

3- نحوه نصب و راه‌اندازی جی پی اس

تمام دستگاه‌های ردیابی نیازمند انرژی الکتریکی برای تامین نیروی فعالیت خود هستند. بنابراین دارای باتری داخلی و یا قابلیت اتصال سیمی به منابع انرژی الکتریکی می‌باشند. در مدل‌های باتری‌دار معمولا با یک‌بار شارژ دستگاه تا مدتی طولانی می‌توان از قابلیت‌های آن استفاده نمود. اما در مدل‌های سیمی باید ردیاب را به یک منبع انرژی متصل نمود. به طور مثال جی پی اس خودرو سیمی را می‌توان به باتری ماشین وصل کرده و از نیروی آن برای فعالیت دستگاه کمک گرفت. البته باید بدانید که معمولا در این مدل‌ها یک باتری داخلی با ظرفیت کمتر نیز تعبیه شده است. این باتری هنگام بروز اختلال در ارتباط میان ردیاب و باتری ماشین، وارد مدار شده و انرژی دستگاه را تامین می‌کند. با در نظر گرفتن این موارد درمیابیم هنگام خرید جی پی اس ماشین باید به نحوه تامین انرژی دستگاه توجه نمود.

همچنین بخوانید  برای جشن تولد کادو چی بخرم؟

4- میزان حافظه داخلی ردیاب ماشین

تمام ردیاب‌های ماشین دارای یک حافظه داخلی هستند تا اطلاعات و داده‌های جمع‌آوری شده را درون آن ذخیره کنند. اطلاعاتی نظیر مسیرهای حرکتی خودرو، زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای ماشین، مقدار مجاز سرعت هنگام رانندگی و … .

بدیهی است جی پی اس برای انجام وظایف و فعالیت‌هایش به حافظه‌ای برای ذخیره داده‌ها نیاز دارد. سپس از طریق ارتباطات مخابراتی با اپلیکیشن مربوطه در تلفن همراه کاربر متصل شده و اطلاعات جمع‌آوری شده را برای وی ارسال می‌کند. به این ترتیب راننده در هر لحظه و هر مکانی می‌تواند نظارت جامع و کاملی بر خودرو داشته باشد. 

5- راحتی کار با اپلیکیشن ردیاب خودرو

یکی دیگر از مواردی که پیش از خرید دستگاه GPS باید در نظر داشته باشید، کاربرپسند بودن نرم‌افزار ردیاب است. هرچه کار با اپلیکیشن ردیاب خودرو راحت‌تر و ساده‌تر باشد، سرعت عمل کاربر هنگام استفاده از آن بیشتر خواهد بود. علاوه بر این رضایت و نتیجه بهتری نیز حاصل می‌شود. به همین دلیل باید به سراغ برندهایی بروید که تجربه کاربران در استفاده از اپلیکیشن دستگاه را مورد توجه قرار می‌دهند. این شرکت‌ها می‌کوشند نرم‌افزاری کاربردی و عین حال سریع و روان طراحی کنند تا رانندگان با هر سطح سواد و دانشی امکان استفاده از آن را داشته باشند.

اپلیکیشن ردیاب خودرو

5- مدت زمان گارانتی و نحوه خدمات پس از فروش

به عنوان آخرین نکته در این مطلب باید بگوییم که خرید ردیاب خودرو پایان یک معامله نیست. بلکه اینجا شروع همکاری میان شما و شرکت سازنده دستگاه است. زیرا جی پی اس وسیله‌ای نیست که تنها هنگام آسیب‌دیدگی یا خراب شدن نیازمند گارانتی و پشتیبانی باشد. بلکه این دستگاه به سروری متصل است تا اطلاعات ماشین را در اختیار راننده بگذارد. حال اگر هر مشکلی در ارتباط گرفتن با GPS رخ دهد، باید بتوان به کمک گروه پیشتیبانی شرکت مشکل را حل نمود. از این رو توصیه می‌شود همواره در زمان خرید ردیاب خودرو به سراغ برندها و شرکت‌های معتبر بروید. تا هر زمان نیاز به کمک داشتید، دلتان به تیم پیشتیبانی و خدمات پس از فروش مجموعه گرم باشد.

امنیت خودروی شما دغدغه رادار است!

شرکت رادار طراح و سازنده دستگاه‌های ردیاب خودرو در ایران است. این مجموعه تاکنون ردیاب های کارآمدی جهت موقعیت یابی و محافظت از وسایل نقلیه طراحی و تولید نموده است. GPS رادار با استفاده از یک سیم کارت می‌تواند ارتباط خود را اپلیکیشن نصب شده به روی گوشی تلفن همراه شما برقرار نموده و تمام هشدارهای لازم را بر روی تلفن همراهتان ارسال می‌کند. به این ترتیب حتی با فاصله گرفتن از ماشین، باز هم نظارت کاملی بر اتفاقات پیرامون آن خواهید داشت.

همچنین بخوانید  سرویس پخش فیلم hulu چیست؟

برای خرید ردیاب خودرو رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *