تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی اصل

handsfree

هندزفری جزء آن دسته لوازم جانبی پر کاربرد به حساب می آیند که می توان به جرات گفت تمامی اشخاصی که گوشی هوشمند داشته اند یکی از مدل های هندزفری موجود در بازار را تهیه می کنند.

امروزه استفاده از هندزفری ها بسیار رایج شده که شرکت تولید کننده شیائومی توانسته علاوه بر گوشی های با کیفیتی که تولید کرده و بسیار پر استقبال بوده حال هندزفری های بلوتوثی را نیز تولید و روانه بازار فروش کرده است که تا به اکنون بسیار پر طرفدار بوده اند. همچنین می توان گفت در بازار هدفون ها با تنوع بالا و مدل های متنوع دیده می شوند که انتخاب برای خرید را اندکی دشوار می کنند حال ما دراین مقاله قصد داریم بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی را برای شما شرح دهیم  تا بتوانید با اطلاعات کامل به خرید هندزفری بلوتوث شیائومی بپردازید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Airdots

اگر هزینه ی زیادی برای خرید هندزفری ندارید بهترین گزینه برای خرید با قیمتی مناسب هندزفری Redmi Airdots می باشد که البته قیمت ارزان این هندزفری دلیل بر کیفیت پایین آن نیست .این هندزفری با حذف صداهای مزاحم می تواند تمام آنچه شما از یک هندزفری نیاز دارید را برای شما برآورده کند.

این دسته هندزفری ها جزء پر فروش ترین ایرپاد های شیائومی هستند که بسیار سبک و کوچک بوده و زمانی که در گوش شما قرار دارند ممکن است اصلا شما آن را احساس نکنید.در قسمت گوشی ها از روکشی سیلیکونی نرم استفاده شده و صدا را با بهترین کیفیت برای شما پخش می کنند.این مدل هدفون می تواند تقریبا 15 ساعت زمان  مکالمه برای شما داشته باشد به شرط آنکه قبل از استفاده آن را درون جعبه شارژر قرار دهید .

هدفون شیائومیHaylou GT1 PRO    

می توان دومین هدفون پر فروش شیائومی را هدفون شیائومیHaylou GT1 PRO    معرفی کرد که برای استفاده حین کار کردن بسیار مناسب است همچنین در مقابل تعریق و آب بسیار مقاوم می باشد وزن این هدفون ها بسیار سبک است. این هدفون می تواند 3.5 ساعت موزیک مورد نظر شما را پخش کند. این مدل هندزفری نسبت به مورد قبلی دارای جعبه شارژ بزرگتری بوده که باعث شده باتری قوی تری در آن قرار گرفته است. برای مشاهده میزان شارژ در این هدفون ها چراغ LED تعبیه شده که می توان به راحتی مقدار شارژ آن را بررسی کنید.

هدفون بی سیم مدل  Redmi Air Dots 2

این مدل هندزفری مشابه مدل  Redmi AirDots می باشد و وزنی معادل 4.1 گرم دارد و مجهز به میکروفن داخلی جهت برقراری تماس بوده .  AirDots دکمه چند منظوره را روی هر دو هدفون نگه می دارد  که می توانید از آن برای پاسخ دادن/ پایان دادن به تماس ها، کنترل پخش رسانه و بیدار کردن دستیار Google Voice استفاده کنید. 

همچنین بخوانید  بهترین وب سایت فروش بلیط تفریحات دبی

هندزفری بلوتوثی هایلو W1

هایلو دبلیو وان یکی از گزینه های قابل اعتماد و البته قیمت متوسط به بالا می باشد که با تاکید بر مکالمه ساخته شده . عمده تغییری که در هندزفری بلوتوث هایلو W1 می توان یافت وجود 4 میکروفون در گوشی ها می باشد که برای حذف نویز و کاهش صدای مزاحم می باشد . استفاده از 4 میکروفون به معنی تمرکز بیشتر روی مکالمه در هندزفری بلوتوث هایلو W1 می باشد .

در ظرفیت باتری تغییر چندانی در هندزفری W1 دیده نشده است به طوری که ظرفیت باتری گوشی های آن 32 میلی آمپر و ظرفیت کیس آن 310 میلی آمپر می باشد . تقریبا همان چیزی که در نسخه های دیگر هندزفری های هایلو دیده ایم. البته بجز T15 که در نوع خود پاوربانک هم می باشد .

 

هندزفری گردنی بلوتوثی شیائومی

این هدفون های بلوتوثی گردنی نیز به نوبه خود جالب و کاربردی هستند و با قیمت مناسب برای شما در بازارها به فروش میرسند. در صورتی که قصد ندارید از هدفون استفاده کنید می توان آن را دور گردن خود قرار داد وبه دلیل وزن کمی که دارد سنگینی روی گردن شما حس نخواهد شد. این هدفون ها بی سیمبوده و از طریق بلوتوث به گوشی اندروید شما متصل می شود و برای ورزش ، پیاده رویی ، دوچرخه سواری و فعالیت های روزمره بسیار مناسب می باشند

هدست بلوتوث شیائومی مدل LYEJ02LM

اگر جزء آن دسته اشخاصی هستید که در طول روز زیاد مکالمه دارید و مدام گوشی شما در حال تماس می باشد استفاده از این دسته هدفون های بیسیم برای شما بسیار مناسب می باشد. ایم هدفون مخصوص  برای مکالمه بودهواز بلوتوث 4.1 پشتیبانی می کند. کیفیت صدای بالا در کنار طراحی ساده و راحت بودن آن درون گوش باعث می شود تا هر شخص برای استفاده از آن تردید نکند.

هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی مدل Sport

این هندزفری وزن کمی دارد و به هنگام انداختن آن به دور گردن هیچ  احساس سنگینی ایجاد نخواهد کرد. وزن آن معادل 17.8 گرم بوده وبرای مکالمه یا گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب می باشد. کابل این هندزفری در مقایسه با سایر مدل ها اندکی کوتاه است وروی گردن شما به راحتی قرار خواهد گرفت. این هدفون دارای باتری از جنس لیتیوم پلیمری می باشد و 100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. علاوه بر باتری می تواند از طریق کابل USB نیز به دستگاه مورد نظر متصل شود.

هدفون شیائومی مدل Mi

این هدفون روی گوش قرار گرفته و هیچ آزاری به گوش شما وارد نخواهد کرد و به تمامی گوشی های هوشمند متصل می شود. طول کابل آن 4.1 متر می باشد و مجهز به رابط جک 3.5 میلی متری می باشد. نکته مثبت این هندزفری ها کار کردن آنها بدون باتری بوده که به لطف این ویژگی خوب می توانید ساعت ها با آن به موسیقی خود گوش دهید و یا با دوستان خود مکالمه برقرار کنید.

همچنین بخوانید  ⚡️ نحوه محاسبه مهریه به نرخ روز + جدول، فرمول و ابزار آنلاین

 و در آخر قبل از خرید هر کدام از مدل های هندزفری شیائومی ابتدا اصل یا تقلبی بودن آن را بررسی کنید و حتما لوازم جانبی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا ضمانت برگشت کالا در صورت خرابی برای شما فراهم شود.

اروس دیجیتال فروشگاهی برای خرید تمامی لوازم جانبی انواع گوشی ها با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش اینترنتی می باشد که تمامی محصولات موجود در سایت را بروز کرده و اطلاعات و مشخصات به همراه قیمت در سایت خود قرار داده تا شما بتوانید خریدی با اطلاعات بالا و کاملا با اطمینان و امن داشته باشید.

اروس دیجیتال دارای نماد مجاز فروش اینترنتی بوده که با ورود به سایت می توانید این نماد را مشاهده کنید. علاوه بر این تمامی موارد برای خرید اینترنتی را دارا می باشد . تضمین محصولات خود را با مرجوع کردن آنها به شما نشان داده که در صورت هر گونه مشکل محصول را از شما پس خواهد گرفت.

ارسال درب منزل هر کجای ایران عزیز که هستید با سریع ترین روش ارسال خواهد کرد و شما جهت اطمینان از خرید خود از این فروشگاه می توانید بعد از دریافت محصول هزینه را پرداخت کنید. مشاوران این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده ی مشاوره دادن به مشتری های عزیز هستند و توصیه می شود قبل از خرید این ملزومات ابتدا با اطلاعات و مشخصات آن کاملا آشنا شوید و خریدی با اطلاعات بالا داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *