تبلیغات

تبلیغات

بهترین وب سایت فروش بلیط تفریحات دبی

doubuitafrihi

دبی تیکت آنلاین؛ ارائه دهنده ارزانترین و بروزترین بلیط تفریحات دبی!

 تفریحات دبی

صدور آنلاین یا حضوری بلیط با تحویل درب هتل در ایران و دبی

ما به شما دبی تیکت آنلاین را معرفی میکنیم چون میتوانید با اطمینان خرید کنید و ارزانترین و بهترین کیفیت را هم زمان داشته باشید.
این تیکت‌ها شامل تمام تفریحات دبی و دسترسی به مکان‌های مختلفی از جمله تور سافاری دبی، پارک آبی دبی، گشت شهری و کشتی تفریحی لوتوس و گلوبال ویلیج و میراکل گاردن می‌باشند.

اگر شما به دنبال یک تجربه بی نظیر در دبی هستید، دبی تیکت آنلاین بهترین گزینه برای شماست. با خرید تیکت‌های ما، شما به راحتی می‌توانید به تمامی مکان‌های محبوب و دیدنی دبی دسترسی پیدا کنید.

تور سافاری دبی،

تور سافاری دبی یکی از محبوب‌ترین تجربه‌هایی است که شما در دبی می‌توانید داشته باشید. حدودا از ساعت  3:30 بعد از ظهر تا  9 شب …

تفریحات دبی

پیک اپ از هتل با لند کروز و حرکت به سمت منطقه حتا واقع در ۴۰ کیلومتری دبی .با تپه های  مرتفع شنی . حدود ۱ ساعت  آفرود  در صحرا تا غروب آفتاب ..بعد حرکت به سمت  کمپ صحرایی  و سنی عربی . تجربه  شتر سواری ،   و پذیرایی با شیرینی ، نوشیدنی گرم و سرد ، پذیرایی شام  سلف سرویس، رقص عربی  توسط رقصنده خانوم ، رقص تنوره مصری با لباس نورانی  ، رقص آتش ، قلیان و نقش حنا برای بانوان  جز این پکیج میباشد .

این توردر بهترین کمپ vip دبی برگزار میشود . 

پارک آبی دبی

 

پارک آبی دبی نیز یکی از جاذبه‌هایی است که برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها مناسب است. با امکانات آبی، شما می‌توانید بهترین لحظات خود را در این پارک بسر ببرید.

پارک های آبی دبی شامل پارک آبی وایلدوادی -پارک آبی آتلانتیس -پارک آبی لاگونا هستند

گشت شهری vip در دبی

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، گشت شهری vip در دبی گزینه بسیار خوبی است. در این گشت شما می‌توانید نقاط دیدنی و تاریخی دبی را به صورت دقیق و بدون اشکال پیدا کنید که بی شک مهیج ترین تور میباشد با آیتم‌های بسیار و قیمت مناسب . 

حدودا از ساعت ۱و‌نیم تا ۱۱ شب  و بصورت گروهی  متشکل از خانواده های ایرانی  . و لیدر فارسی زبان با گذر از اتوبان شبخ زاید به سمت جمیرا ،  بازدید از مدینه جمیرا  که  به سبک ونیز  ایتالیا ساخته شده و در مجاورت برج العرب میباشد. سپس منطقه مارینا  و حدود یک ساعت سوار بر  قایقی  تفریحی  بازدید  در منطقه پالم جمیرا و اتلانتیس.  و جزایر ساخته شده  .. دیدن از منطقه جمیرا واک  و منطقه ساخلی زیبا که بزرگترین چرخ و فلک دنیا در ان بنا شده است . دیدار از مرکز خرید این بطوطه که از هفت وردی تشکیل شده و هر کدام  به شکل  بنای سنتی یک کشور  ساخته شده است حضور نیم ساعته  در کافی شاپ  آیس کافی  با دمای منفی  ۶ درجه  همراه با موزیک شاد و پذیرای با نو شیدنی گرم .  در ادامه همراه با نوشیدنی گرم . سپس  بازدید از  رقص آب  در محوطه مرکز  دبی مال و در مجاورت برج خلیفه ‌. تماشای آکواریوم بزرگ دبی مال و در انتها صرف شام در رستوران  ۵ ستاره بصورت سلف سرویس با تنوعی بالا  متشکل از غذاها و دسر های ایرانی عربی مدیترانه ای سالاد و  شیرینی  و نوشیدنی  ودر انتها بازگرداندن به هتل . 

همچنین بخوانید  با کاپشن محکم به سوی ثروت

 

کشتی مجلل لوتوس vip 🛥️

 

تفریحات دبی

همچنین، کشتی تفریحی لوتوس که تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را در دریا برای شما به ارمغان می‌آورد.

واقع در مارینا ، حدود ۴ ساعت گردش دریایی، در منطقه مارینا ،اتلانتیس و جزیره پالم، همراه با شام و نوشیدنی الکلی و غیر الکلی نا محدود ، موسیقی و رقص عربی

 ساعت حرکت کشتی  7:15  عصر. با استفاده از این کشتی‌ها، شما می‌توانید از منظره‌های زیبای دریا و ساحل دبی لذت ببرید.

دبی تیکت آنلاین به شما اجازه می‌دهند تا به این تجربه‌های بی‌نظیر در دبی دسترسی پیدا کنید. با خرید تیکت‌های ما، شما می‌توانید همه این تجربه‌ها را در قیمتی مناسب و با تخفیف‌های ویژه تجربه کنید.

بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در دبی هستید، حتماً تیکت‌های تفریحات دبی را در نظر بگیرید.

برای مشاوره و خرید میتوانید به وب سایت دبی تیکت آنلاین www.dubaiticketsonline.com مراجعه نمایید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *