تبلیغات

تبلیغات

چگونه عکس جیمیل خود را بروزرسانی کنیم

How-to-update-your-Gmail-picture

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید عکس پروفایل جیمیل خود را تغییر دهید. شاید یک سلفی جدید و عالی داشته باشید که بخواهید به نمایش بگذارید. و یا فقط می خواهید ایمیل کاری خودر را باعکسی جدید و حرفه ای بروز کنید. به هر دلیلی که باشد ما می توانیم به شما کمک کنیم عکس جیمیل خود را تنها در مرحله سریع بروزرسانی کنید. در این مقاله قصد داریم با استفاده از  نسخه های تحت وب و یا برنامه های موبایلی بروزرسانی تصویر جیمیل را آموزش دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

با این حال باید به خاطر داشته باشید که این دستور العمل ها باعث تغییر تصویر پروفایل جیمیلتان می شود، اما باید به دو نکته که در ادامه اشاره می کنیم توجه نمایید. در مرحله اول باید به این موضوع توجه داشته باشید که بروزسانی تصویر در جیمیل ممکن است زمان ببرد تا تصویر جدید به طور کامل برای شما به نمایش درآید (برای بروزرسانی تصویر خود در جیمیل، توصیه می کنیم با استفاده از آخرین ورژن مرورگر کروم این تغییر را اعمال کنید). در مرحله بعد، گرچه تصویر جیمیل شما از طریق حساب گوگل انجام می شود، اما ممکن است تصویر بروز شده شما در همه سرویس های گوگل نمایش داده نشود.

نحوه تغییر عکس پروفایل در جیمیل (با استفاده از نسخه دسکتاپ)

نحوه تغییر عکس پروفایل در جیمیل

یکی از ساده ترین راه ها برای بروزرسانی تصویر پروفایل خود، استفاده از مرورگر دسکتاپ می باشد، که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه تصویر خود را بروزرسانی نمایید. در ادامه می توانید نحوه تغییر تصویر در جیمیل را مطالعه نمایید:

  • از طریق مرورگر خود به Gmail رفته و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  • بر روی نمایه خود که در گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.
  • در این مرحله شما دو گزینه پیش روی خود دارید: ابتدا می توانید بر روی نماد دوربین بر روی منوی ظاهر شده کلیک کنید و یا به بخش مدیریت حساب گوگل رفته و سپس از آنجا مراحل بروزرسانی تصویر را اعمال نمایید.
  • اگر نماد دوربین را انتخاب می کنید، کافیست دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا عکس نمایه تغییر پیدا کند. و اگر مدیریت حساب را انتخاب کرده اید می توانید به مرحله بعدی بروید.
  • در صفحه حساب گوگل خود، برگه اطلاعات شخصی (Personal Info) را در سمت چپ صفحه خود انتخاب کنید.
  • در بخش تصویر، زیر عنوان “Basic Info” بر روی نمایه تصویر خود کلیک کنید.
  • در مرحله پایانی برای انتخاب عکس خود فرمان های صفحه را دنبال نمایید، سپس گزینه “Set as profile photo” را انتخاب کنید.
همچنین بخوانید  مانیتور کردن و اطلاع از سرعت اینترنت با دستور Ping در CMD

نحوه تغییر عکس پروفایل در جیمیل (با استفاده از اپلیکیشن موبایل)

دستور العمل های اشاره شده در این مقاله برای ios 14 و android 10 یکسان می باشد. برای بروزرسانی تصویر پروفایل می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه جیمیل را در اندروید و یا آی او اس اجرا کنید.
  • بر روی نماد عکسی که در گوشه سمت راست مشاهده می کنید، کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی بر روی گزینه “Manage Your Google Account” کلیک کنید.
  • هنگامی که صفحه بعدی بارگیری شد گزینه “Personal Info” را انتخاب نمایید.
  • هدر “Basic info” را پیدا کنید و بر روی تصویر نمایه خود کلیک کرده و در نهایت برای تایید عکس بر روی گزینه “Set profile photo” کلیک کنید.

چگونه نام جیمیل خود را تغییر دهیم

چگونه نام جیمیل خود را تغییر دهیم

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید نام کاربری خود را تغییر دهید. شاید سال های طولانی از ثبت آدرس ایمیل شما می گذرد و اکنون می خواهید نامی بهتر برای خود انتخاب کنید. و یا ممکن آدرس ایمیل و نام کاربری را فرد دیگری برای شما ثبت کرده است و اکنون تصمیم به تغییر آن گرفته اید. دلایل شما هر چه باشد این مقاله به شما کمک می کند تا نام کاربری جیمیل خود را با چند روش ساده تغییر دهید، در ادامه با ما همراه باشید.

شما نمی توانید نام ایمیل خود را از طریق برنامه تلفن همراه تغییر دهید، از این رو در این برنامه سعی داریم نحوه ویرایش آن را از طریق نسخه وب ارائه دهیم، با ما در ادامه همراه باشید.

  • با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری گوگل شوید.
  • بر روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست کلیک کرده و گزینه “See All Settings” را انتخاب نمایید.
  • بر روی نماد “Account And Import” کلیک کنید.
  • درست در زیر “Send Mail As Header” بر روی دکمه ویرایش اطلاعات کلیک کنید.
  • نام جدیدی را که می خواهید ایمیل های شما نمایش داده شود را وارد کنید، دکمه کنار آن را علامت بزنید و در نهایت تغییرات را ذخیره نمایید.

    می خواهید عکس اکانت جیمیل یا گوگل خود را عوض کنید اما نمی دانید چگونه عکس جیمیل را تغییر دهید ؟‌نگران نباشید در ادامه با نحوه تغییر عکس جیمیل آشنا خواهید شد.

    شاید هنوز هم خیلی از کاربران نخوه تغییر عکس جیمیل را ندانند  و چطور می توانیم برای بعد از ساخت اکانت جیمیل در محیط جیمیل عکسی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم چگونگی تغییر عکس پروفایل را در گوگل به شما آموزش دهیم. با تک تیپ همراه باشید.

    عکس پروفایل جیمیل یا گوگل

    قبل از شروع تغییر عکس جیمیل بیایید اول بدانیم که وقتی ما عکسی را در پنل مدیریتی گوگل میگذاریم یا تغییر می دهیم چه اتفاقی می افتد؟

    اگر با سایت هایی مانند گراواتار آشنا باشید از این موضوع باخبر خواهید شد. سرویس گراواتار طوری طراحی شده است که شما با ایمیل خود وارد سایت می شوید و یک عکس برای خود انتخاب می کنید. گراواتار یک سایت همگانی و شناخته شده است که بیشتر سایت ها از آن پیروی می کنند. حال هنگامی که وارد سایت دیگری شوید و با ایمیلی که در گراواتار ثبتنام کرده اید وارد شوید عکس شما نشان داده خواهد شد.

    سیستم گوگل هم همینطور است ، هنگامی که شما وارد پنل کاربری گوگل خود بشوید و عکسی را برای
    پروفایل خود آپلود کنید از این پس تمامی برنامه ها و سایت هایی که زیرنظر گوگل هستند آن عکس را برای پروفایل شما نشان خواهند داد.

    تغییر عکس پروفایل خود در گوگل

    نحوه تغییر عکس اکانت جیمیل

    برای تغییر عکس جیمیل در گوگل مراحل زیر را طی کنید.

    • 1- ابتدا وارد سایت گوگل myaccount.google.com بشوید.
    • 2- روی “Sign in” کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

    تغییر عکس پروفایل خود در گوگل

    • 3- مانند عکس زیر روی عکسی که در یک سپر قرار دارد کلیک کنید.

    تغییر عکس پروفایل خود در گوگل

    • 4- در پنجره باز شده ی جدید برای بار گذاری عکس به سربرگ “Upload Photos” بروید.

    تغییر عکس پروفایل خود در گوگل

    • 5- در نهایت روی “Select a photo from your computer” کلیک کنید.

    عکس اکانت جیمیل

    • 6- عکس مورد نظر را انتخاب کرده و آپلود کنید.
    • 7- حالا عکس آپلود شده را انتخاب و گزینه ی “Set as profile photo” را انتخاب کنید.

    تغییر عکس اکانت جیمیل

    کار تمام است!

    با این عمل شما عکس خود را انتخاب کرده و برای پروفایل حیمیل خود گذاشته اید ، از این پس در تمامی برنامه های گوگل این عکس قرار داده خواهد شد. 😉

    تغییر عکس پروفایل خود در گوگل

    تغییر عکس پروفایل گوگل پلی , تغییر عکس جیمیل, چگونه عکس ایمیل خود را عوض کنیم , عوض کردن عکس جیمیل , عکس پروفایل گوگل , چگونه عکس جیمیل را عوض کنیم , چگونه عکس جیمیل خود را عوض کنیم , چگونه عکس پروفایل گوگل پلی را عوض کنیم , تعویض عکس جیمیل , چگونه عکس ایمیل را عوض کنیم , چگونه عکس پروفایل گوگل را عوض کنیم ,
    چگونه در گوگل پلی عکس پروفایل بگذاریم , چگونه پروفایل ایمیل را تغییر دهیم , چگونه پروفایل جیمیل را عوض کنیم , تغییر دادن عکس جیمیل , چگونه عکس پروفایل ایمیل خود را عوض کنیم

همچنین بخوانید  با وجود پروتکل HTTPS چرا شبکه ی اینترنت هنوز امنیت خود را ندارد؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *