تبلیغات

تبلیغات

آموزش network+ — معرفی بهترین منابع یادگیری نتورک پلاس

network+-learn

در این مقاله قصد داریم تا نحوه آموزش network+ را در کمترین زمان ممکن برایتان فراهم کنیم. تا به سرعت از سطح مبتدی به یک دانشجوی کاربلد شبکه تبدیل شده و بتوانید جذب بازار کار شوید. در ادامه بهترین آموزش های جهانی را معرفی کرده تا بتوانید با بهترین منابع آزمون خود را آماده کرده و به صورت تضمینی در این امتحان قبول شوید.

گواهی CompTIA Network + نقطه شروع محکمی برای دانشجویانی است که حرفه فناوری اطلاعات خود را در شبکه آغاز می کنند. این یکی از محبوب ترین دوره ها برای یادگیری آی تی بوده و در بین کارفرمایانی که به دنبال متخصصان IT سطح ابتدایی هستند ، بسیار مورد توجه است. این گواهی به دانش جویان این حق را می دهد که نقش هایی از جمله مدیر شبکه ، تکنسین ، نصاب ، تکنسین میز کمک را ایفا کنند.

گواهی CompTIA Network + این روزها برای هر حرفه ای شبکه ضروری است. اگر به دنبال بهترین دوره CompTIA Network + هستید ، با این مقاله از سایت تک تیپ همراه باشید. در این دوره ها با تکنولوژی ها و ابزارهای مختلف شبکه آشنا می شوید. شما مفاهیم مهم شبکه ، زیرساخت ، عملیات شبکه را خواهید دانست. با دستگاه های امنیتی فیزیکی ، اتصالات سیمی و بی سیم و عملکرد آن ها آشنا خواهید شد. پس از این گواهینامه ، شما یک حرفه ای شبکه خواهید شد. اکنون دوره های آنلاین network+ بسیاری وجود دارد که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم.

بهترین آموزش network+ به زبان فارسی

تعداد زیادی آموزش network+ به زبان فارسی تهیه و تولید شده است که معمولا کیفیت مطلوبی دارند. اما اگر می خواهید یک آموزش حرفه ای و کامل و جامع از نتورک پلاس داشته باشید. ما به شما فرادرس را پیشنهاد می کنیم.

این مجموعه یک آموزش حرفه ای و کامل برای یادگیری network+ تهیه نموده است که با مشاهده آن به راحتی می توانید آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

این آموزش 10 ساعت ویدیو بوده که توسط استاد ولی زاده به صورت اصولی تهیه شده است و تمام موارد مورد نیاز آزمون نتورک پلاس در آن گنجانده شده است. پس با خیال راحت و بدون شرکت در آموزش های دیگر می توانید از این آموزش برای شرکت در آزمون نتورک پلاس استفاده کنید.

این آموزش بیش از 11 هزار دانشجو داشته و از بازخورد نظرات می توان فهمید بسیار کاربردی و مفید بوده است. برای مشاهده این آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

علاوه بر این آموزش مجموعه فرادرس آموزش های شبکه دیگری نیز تهیه کرده است که تمام نیاز های شما را برآورده می سازد و کم کم شما را به یک متخصصص حرفه ای شبکه تبدیل می نماید.

بهترین آموزش network+ رایگان

آموزش network+

بهترین آموزش network+ رایگان معمولا زبان اصل هستند و در یوتوب آپلود شده اند. اما برای ما که اطلاعات کمی از زبان انگلیسی داریم و اصطلاحات این زبان را نیاموخته ایم. بهتر است ابتدای کار از آموزش های رایگان فارسی استفاده کنیم.

یکی از بهترین آموزش های فارسی که اصول اولیه نتورک پلاس را دربر می گیرید ، آموزش سناریو عملی لایه های TCP/IP در نتورک پلاس است ، این یک آموزش رایگان است که شما را با مهارت های اولیه گواهینامه نتورک پلاس آشنا می کند. 

یک ویدیوی 20 دقیقه ای و مفید است که تمام اصول و مفاهیم لایه های TCP/IP در نتورک پلاس را بیان کرده و مهارت شما را در این زمینه افزایش می دهد.

این آموزش توسط عباس ولی زاده یکی از اساتید معتبر حوزه شبکه های کامپیوتری بوده ، که به صورت رایگان در فرادرس منتشر شده است. برای مشاهده این آموزش می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

آموزش شبکه های کامپیوتری نتورک پلاس

همانطور که  می دانید نتورک پلاس یکی از ابتدایی ترین گواهی نامه های بین المللی شبکه می باشد. برای اینکه در این آزمون قبول شوید باید اصول و مفاهیم اولیه شبکه های کامپیوتری را نیز بیاموزید.

یکی از بهترین آموزش های شبکه های کامپیوتری که به تقویت مهارت های نتورک پلاس شما کمک خواهد کرد ، آموزش شبکه های کامپیوتری ۱ فرادرس می باشد.

در این آموزش ویژه که توسط مهندس علیرضا سبحانی تهیه شده است ، تمام اصول و مفاهیم شبکه های کامپیوتری ب همراه کاربرد های اصلی آن آموزش داده می شود.

این آموزش 19 ساعته ، در قالب ویدیو کاملا حرفه ای تولید شده است و تا کنون بیش از 4000 نفر دانشجو داشته است ، که نشان از کیفیت بالای تدریس استاد می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای شروع یادگیری شبکه حتما این آموزش را مشاهده کرده و سپس برای دریافت مدرک نتورک پلاس آموزش تخصصی آن را مشهاده کنید. زیرا این آموزش شما را به یک متخصص شبکه تبدیل کرده و برای شرکت در آزمون نتورک پلاس آماده خواهد کرد.

در زیر لینک مربوط به اموزش را قرار می دهیم که دسترسی سریع تری به آن داشته باشید.

فروم CertForums

جوامع آنلاین می توانند مکانی عالی برای دریافت اطلاعات باشند. CertForums.com یک فروم network+ فرعی دارد که دارای انواع اطلاعات کاربردی است. در اینجا می توانید دانش آموزان و افرادی که قبلاً امتحان را قبول شده اند را پیدا کنید. صحبت کردن با فردی که واقعاً امتحان را قبول شده ، بسیار مفید است ، به خصوص اگر سؤالاتی دارید که نمی توانید پاسخی برای آن ها پیدا کنید می توانید در این انجمن مطرح نمایید.

همچنین غیر از فروم فرعی نتورک پلاس سایت CertForums می توانید فروم های کلی شبکه را نیز در آنجا پیدا کند. اگر چه با داشتن منابع عالی شبکه های کامپیوتری که سایت فرادرس تهیه کرده است ، احتمالا نیازی به این فروم نخواهید داشت. در ادامه لینک مربوط به آموزش را قرار یم دهیم تا از آن استفاده کنید.

 

چالش های امتحان نتورک پلاس

من تقریباً از تمام مطالب مربوط به آموزش Network+ مطلع هستم و احساس اعتماد به نفس زیادی در این زمینه دارم. وقتی برای اولین بار شروع کردم ، دو حوزه اصلی مشکل داشتم – تبدیل شماره گذاری و زیرشبکه. این مشکل ها معمولا در بین دیگر دانشجویان نیز رایج است. بنابراین قبل از آزمون باید مطمئن شوید که تبدیل ها را درک کرده‌اید. تبدیل های شماره گذاری زمانی که می خواهید جداول مسیریابی را ساده کنید نیز مفید هستند. در این بخش کوتاهی نکنید سعی کنید بیشتر یاد بگیرید.

همچنین مهم است که بتوانید این محاسبات را با دست انجام دهید. شما مجاز به استفاده از ماشین حساب در امتحان نخواهید بود. بنابراین اگر در ریاضیات تبحر کمی دارید ، مطمئن شوید که مهارت های تقسیم و ضرب طولانی را یاد خواهید داشت. همچنین ، توسعه مهارت های ریاضی ذهنی شما می تواند در صرفه جویی در وقت شما و ایجاد اعتماد به نفس در پاسخ به سوالاتی که به چنین محاسباتی نیاز دارند کمک زیادی کند.

تبدیل هگزادسیمال

اگر با هگزادسیمال آشنا نیستید ، ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد ، اما در واقع بسیار ساده است. همانطور که قبلاً اشاره کردم، پروفسور مسر یکی از منابع مورد علاقه من برای اطلاعات نتورک + است. که این موضوع را به زیبایی و سادگی آموزش می دهد. برای دسترسی به این آموزش باید به یوتوب پروفسور مسر مراجعه کنید.

با این حال اگر دیدن ویدیو های آموزشی به زبان انگلیسی برای شما دشوار است ، می توانید از آموزش ها سایت فرادرس استفاده کنید. در زیر یکی از بهترین آموزش های شبکه موجود در کشور را قرار می دهیم.

اگرچه آموزش بالا مربوط به تجهیزات سیسکو می باشد ، اما با یادگیری آن به راحتی می توانید با دیگر تجهیزات شبکه نیز کار کنید.

اهمیت زیر شبکه در آموزش network+

آموزش network+

شاید یکی از مشکل ترین مباحث آموزش network+ ، پیدا کردن آی پی زیر شبکه باشد. برای شروع یادگیری این مطالب بهتر است ابتدا از IPv4 شروع کنید تا مباحث اولیه آی پی را بشناسید و سپس به سراق آدرس دهی با پروتکل IPv6 بروید. در این میان نیز باید نحوه کلاس بندی آی پی ها را نیز بشناسید. برای اینکه درک بهتری از شیوه بدست آوردن زیر شبکه داشته باشید ، مقاله رایگان سایت فرادرس را مطالعه کنید.

این مقاله به صورت کامل مباحث زیر شبکه و نحوه محاسبه کردن آن را به شما می آموزد.

آیا دیدن آموزش network+ باعث ایجاد شغل خواهد شد ؟


CompTIA Network + تضمین نمی کند که شما شغل پیدا کنید. هدف از آموزش Network+ نشان دادن مهارت شما در شبکه است. CompTIA Network + یک گواهینامه سطح ورودی است. این فقط دانش اولیه عیب یابی ، پیکربندی و مدیریت شبکه را ارائه می دهد.

آموزش network+

گواهی شبکه CompTIA + کافی نیست و برای بهره برداری از گواهینامه خود به تجربه نیاز دارید. تجربه می تواند مدرک دانشگاهی یا تجربه کاری واقعی باشد. این به این دلیل است که CompTIA Network + فقط اطلاعات اولیه در مورد عملکرد شبکه را در اختیار شما قرار می دهد. و برای ورود به بازار کار های تخصصی تر باید مدرک حرفه ای شبکه از یکی از ارائه دهنده های تجهیزات ، همچون سیسکو را داشته باشید. در زیر آموزش مربوط به این شرکت را قرار می دهیم که پس از یادگیری نتورک پلاس ، این آموزش را نیز پشت سر بگذارید.

با این حال ، شما هنوز هم می توانید با داشتن مدرک CompTIA Network + برخی از کارهای اولیه شبکه را انجام دهید ، که فقط به دانش اولیه شبکه نیاز دارد. برخی از این وظایف عبارتند از:

  • تکنسین شبکه
  • تکنسین کامپیوتر
  • تکنسین میز خدمات
  • نصب کننده کابل IT

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *