تبلیغات

سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima ( گوست آف سوشیما ) – حداقل و پیشنهادی

Ghost-of-Tsushima-system-requirements-Does-my-computer-meet-the-recommended-system-requirements

Ghost of Tsushima  (گوست آف سوشیما )یک بازی، اکشن، ماجراجویی و جهان باز است که ابتدا در سال 2020 برای دستگاه پلی استیشن عرضه شد، اما خبر ها حاکی از آن است که در تاریخ 16 می ( 27 اردیبهشت 1403) سال جاری، این بازی در سرویس استیم با قیمتی برابر با 60 دلار برای تمامی کاربران رایانه ای عرضه شود. این می تواند برای کاربرانی که علاقه مند به اجرای بازی های اکشن و ماجراجویی داشته باشند بسیار لذت بخش باشد.

بنابراین، قبل از ارائه و در دسترس قرار گرفتن این بازی مهیج، بهتر است به بررسی این موضوع بپردازید که آیا رایانه شما قادر به اجرای Ghost of Tsushima خواهد بود یا خیر. ما در این مقاله، به حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه شده برای رایانه های شخصی همانطور که در پلتفرم استیم بیان شده است اشاره کرده ایم. از طرفی خواهیم گفت که چگونه سخت افزار رایانه خود را بررسی و در صورت نیاز آن را ارتقاء دهید. با ما در ادامه همراه باشید.

بازی GHOST OF TSUSHIMA : سیستم مورد نیاز

Ghost of Tsushima ( روح سوشیما ) یکی از جدید ترین بازی هایی است که قرار است طی روز های آینده از استودیو پلی استیشن برای رایانه ها عرضه شود. این نیز مانند سایر بازی های رایانه ای شامل برخی از الزامات سخت افزاری است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

حداقل سیستم مورد نیاز بازی GHOST OF TSUSHIMA در ویندوز

  • نوع سیستم عامل (OS): ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده (CPU): پردازنده Intel Core i3-7100 شرکت اینتل یا AMD Ryzen 3 1200 64 بیتی
  • مقدار رم (RAM): 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک (Graphic Card): NVIDIA GeForce GTX 960 شرکت اینتل یا AMD Radeon RX 5500 XT
  • فضای ذخیره سازی (Storage): 75 گیگابایت از نوع SSD

سخت افزار های CPU Intel Core i3-7100 و GTX 960 GPU در سال 2015 و Ryzen 3 1200 و Radeon RX 5500 XT در سال 2017 عرضه شده اند. به این ترتیب، اگر مواردی مشابه آنها (از لحاظ قدرت) در اختیار دارید، می توانید به گفته این شرکت، بازی را با قرار دادن بر روی حداقل مشخصات در رایانه خود اجرا کنید. در ضمن در نظر داشته باشید که هارد مورد نیاز باید از نوع اس اس دی باشد و فضای مورد نیاز بازی را تامین نماید.

مشخصات توصیه شده (Recommended) Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima PC

  • نوع سیستم عامل (OS): ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده (CPU): پردازنده Intel Core i5-8600 شرکت اینتل یا AMD Ryzen 5 3600
  • مقدار رم (RAM): 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک (Graphic Card): NVIDIA GeForce RTX 2060 شرکت اینتل یا AMD Radeon RX 5600 XT
  • فضای ذخیره سازی (Storage): 75 گیگابایت از نوع SSD

کارت های گرافیک و پردازنده های توصیه شده در این بازی، تماما از سال 2018 به بعد عرضه شده اند و عملا می توانند، بازی را با مشخصات عالی در رایانه پردازش و اجرا کنند. بنابراین، اگر در چند سال اخیر سیستم گیمینگ را خریداری کرده اید، احتمالا می تواند Ghost of Tsushima PC را اجرا کند. (اگرچه می بایست برای اطمینان مشخصات رایانه خود را مورد بررسی قرار دهید)

آیا می توان بازی Ghost of Tsushima PC را در رایانه های مک اجرا کرد ؟

خیر، به طور کلی، بازی Ghost of Tsushima PC تنها برای رایانه های ویندوزی (از نسخه 10 به بالا) طراحی شده است. بنابراین، اگر از رایانه مک بهره می برید، نمی توانید چنین بازی را اجرا کنید.

پیکربندی رایانه خود را برای نصب بازی Ghost of Tsushima PC بررسی کنید

  • بر روی نوار وظیفه کلیک راست نموده و سپس گزینه Task Manager را انتخاب کنید.
  • از پنل سمت چپ بر روی نماد Performance کلیک کرده تا وارد صفحه مشخصات شوید.
  • اولین گزینه ای که با آنها مواجه می شوید گزینه CPU یا همان پردازنده است. بر روی آن کلیک کنید تا وارد مشخصات آن شوید. در پنل سمت راست، مقابل عبارت CPU نام پردازنده خود را ببینید.
  • این بار، بر روی گزینه Memory در پنل سمت چپ بروید. این گزینه درواقع همان مشخصات مربوط به RAM را نشان می دهد. این را نیز همانند قبلی مشخصات آن را نیز بررسی کنید.
  • مورد بعدی، مربوط به Disk یا همان فضای ذخیره سازی رایانه شما می شود. این بار نیز با کلیک بر روی آن اطلاعات هارد خود را در بخش Capacity مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر از چندین هارد دیسک استفاده می کنید، بر روی سخت افزاری کلیک کنید که قصد دارید بازی مورد بحث بر روی آن نصب شود.
  • GPU یا کارتگرافیک، آخرین موردی است که برای نصب بازی می بایست بررسی کنید. بنابراین بر روی این گزینه کلیک کرده و در نهایت نوشته مقابل GPU را با مشخصات ارائه شده در این مقاله تطبیق دهید.

آیا Ghost of Tsushima می تواند بر روی کنسول دستی من اجرا شود ؟

چندین دستگاه استیم دک خاموش در کنار هم

در حال حاضر، همچنان نمی توان به طور قطع اعلام کرد که Ghost of Tsushima PC تا چه اندازه می تواند بر روی کنسول های دستی مانند Steam Deck و یا ROG Ally اجرا شود. زیرا، این امکان وجود دارد که با سخت افزار موجود با کنسول مطابقت نداشته باشد. بنابراین، تا زمانی که بازی عرضه جهانی نشده است به طور قطع نمی توانیم نظر خود را در این باره بدهیم.

سخت افزار رایانه خود را برای اجرای بازی عوض کنید

اگر متوجه این موضوع شده اید که سخت افزار رایانه شما، قادر به اجرای بازی Ghost of Tsushima نیست، باید سخت افزار خود را ارتقاء دهید. سخت افزاری مانند حافظه RAM، هارد دیسک، پردازنده و کارت گرافیک در اجزای بازی های روز بسیار اهمیت دارند لذا تقویت و یا تعویض این موارد با سخت افزار قوی تر کمک شایانی به اجرای هرچه بهتر بازی گوست آف سوشیما خواهد نمود.

از اجرای بازی Ghost of Tsushima در رایانه خود لذت ببرید

قطعا Ghost of Tsushima یکی از جذاب ترین بازی های سامورایی در چندین سال گذشته است. بازی جذاب با مناظر بسیار زیبا در کنار گیمپلیی با داستانی پیرامون جین ساکای که قصد محافظت از کشورش در مقابل مغول ها را دارد، می تواند بسیار لذت بخش باشد. بنابراین، اگر به چنین بازی هایی علاقه مند هستید، توصیه می کنیم پس از بررسی و اطمینان از سخت افزار دستگاه خود، آن را از طریق پلتفرم استیم و قبل از عرضه عمومی آن خریداری کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *