تبلیغات

تبلیغات

مطمئن‌ترین نمایندگی وستینگهاوس در تهران

dr1

در مورد شرکت وستینگهاوس بیشتر بدانید:

وستینگهاوس برندی چندملیتی و خوش‌نام در لوازم‌خانگی است و محصولات متفاوتی ازجمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، مایکروویو، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی و… تولید می‌کند، امروزه اکثر مدل‌های یخچال وستینگهاوس در کشور چین تولید می‌شوند.

تعمیر لوازم وستینگهاوس

لوازم برقی، حتی باکیفیت‌ترین‌ها ممکن است روزی خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند، برای تعمیرات لوازم‌خانگی وستینگهاوس خود نگران نباشید چرا که در این مطلب مطمئن‌ترین نمایندگی وستینگهاوس در تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

وستینگهاوس

مطمئن‌ترین نمایندگی وستینگهاوس در تهران

شرکت دکتر آچار (drachar.com) یکی از معتبرترین نمایندگی‌های لوازم‌خانگی ازجمله برند وستینگهاوس در تهران است که با داشتن سابقه و رضایت درصد بالایی از مشتریان، مطمئن‌ترین نمایندگی‌ وستینگهاوس در تهران است، مجموعه دکتر آچار در شهر تهران شعبه‌های متعددی دارد که با به‌کارگیری تکنسین‌ها و تعمیرکاران ماهر و آموزش‌دیده در تعمیر انواع برندهای لوازم‌خانگی در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

ارتباط با مجموعه دکتر آچار

شما همشهریان و مشتریان گرامی برای ارتباط با کارشناسان مجموعه دکتر آچار می‌توانید 7 روز هفته به‌صورت 24 ساعته با شماره‌های درج‌شده در صفحه تماس بگیرید.

تعمیر در محل لوازم‌خانگی وستینگهاوس

مجموعه دکتر آچار جهت رفاه مشتریان عزیز و جلوگیری از حمل‌ونقل لوازم‌خانگی، تعمیرکاران مجرب خود را برای تعمیر به محل می‌فرستد.

سرعت در تعمیر لوازم‌خانگی وستینگهاوس

تعمیر لوازم‌خانگی در محل و منزل مشتری و وجود شعبات مجموعه دکتر آچار در تهران موجب افزایش سرعت تعمیر لوازم‌خانگی وستینگهاوس شما خواهد شد.

ارائه فاکتور و گارانتی در مجموعه دکتر آچار

وستینگهاوس

تمامی خدمات مجموعه دکتر آچار دارای ضمانت 6 تا 12 ماهه بوده و علاوه بر ضمانت‌نامه، فاکتور خرید به مشتری ارائه می‌شود.

شایع‌ترین ایرادات در یخچال‌های وستینگهاوس

  1. سروصدای زیاد یخچال و موتور آن: معمولاً مشکل در فن‌های یخچال و مشکل در موتور یا کمپرسور آن از دلایل سروصدای زیاد یخچال وستینگهاوس هستند، کمبود گاز یخچال نیز می‌تواند موجب شنیدن صدایی شبیه به صدای زوزه کشیدن و جوشیدن آب داشته باشد.
  2. خرابی در دیسپنسر: دیسپنسر قطعه‌ای است که هنگام برخوردش با لیوان آب با یخچال اتصال برقرار کرده و باعث می‌شود آب از آب‌سردکن داخل لیوان ریخته شود، سلامت دیسپنسر را به‌وسیلهٔ مولتی متر بسنجید، اگر اتصال برق در آن وجود نداشته باشد یعنی خراب‌شده و باید آن را عوض کنید.
  3. وجود برق در بدنه یخچال: برق داشتن بدنه یخچال وستینگهاوس علت‌های مختلفی ازجمله وجود عیب و ایراد در سیم‌های رابط و فرسودگی سیم‌کشی، موتور می‌تواند موجب وجود برق در بدنه یخچال شود همچنین اتصال بدنه قطعه ترموستات، اتصال بدنه موتور، اتصال بدنه لامپ داخل یخچال می‌توانند موجب ایجاد برق در بدنه یخچال شوند.
  4. خراب شدن آب‌سردکن و یخ‌ساز: مشکل در آب‌سردکن یخچال می‌تواند علل مختلفی ازجمله کاهش فشار آب ورودی به آب‌سردکن، انجماد آب داخل لولهٔ آب‌سردکن، انسداد فیلتر آب‌سردکن، خرابی پنل و سوئیچ آب‌سردکن اتفاق بیفتد.
همچنین بخوانید  اسنپ چگونه در ایران جز 10 شرکت برتر شد

 مشکل در یخ‌ساز یخچال وستینگهاوس، نشتی یا کمبود گاز ربط داشته باشد، کم بودن فشار آب ورودی به یخچال، دمای پایین‌تر از نرمال فریزر، خراب شدن سنسور یخ‌ساز از دلایل خرابی یخ‌ساز یخچال وستینگهاوس است.

  1. گرم بودن و نداشتن سرما: نشت گاز یخچال، ایراد در فن کندانسور، ایراد در موتور، خرابی ترموستات، می‌توانند از دلایل گرمای یخچال وستینگهاوس باشند.
  2. برفک زدن یخچال فریزر وستینگهاوس: قرار دادن یخچال فریزر در مکان گرم و مرطوب، خرابی لاستیک درب فریزر وستینگهاوس و خرابی ترموستات یخچال فریزر از دلایل اصلی برفک زدن یخچال هستند.
  3. یخ زدن مواد غذایی: خرابی ترموستات، عیب و خرابی در ترمیستور، خرابی صفحه اصلی یخچال، شکستگی دمپر، ایراد در صفحه کنترل دما از دلایل یخ زدن مواد غذایی در یخچال وستینگهاوس می‌باشد.
  4. یکسره کار کردن و اتوماتیک نداشتن: معیوب بودن قطعاتی مانند کمپرسور، فن‌ها، ترموستات، لاستیک دور درب یخچال، برد الکتریکی و کم بودن گاز یخچال و نیاز یخچال به تعمیرات و سرویس می‌تواند موجب یکسره کار کردن و اتوماتیک نکردن یخچال می‌شود.
  5. نمایش کد خطا یا ارور: نمایش کدهای خطا و ارور در صفحه‌نمایش یخچال وستینگهاوس جنبه مفید دارد و نوعی راهنمایی برای نیاز به تعمیر است.
  6. خرابی در درب و بسته نشدن درب یخچال: دقت کنید که درب یخچال تراز است یا خیر، لولا و دستگیره در ردا بررسی کنید، اگر چیزی در یخچال مانع بستن درب است آن را بردارید، داخل درب یخچال نباید با وسایل سنگین پر شود.

شایع‌ترین کدهای خطا در ماشین لباسشویی وستینگهاوس

ارور E10 و E11: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس احتمالاً به معنای ایراد در مدار برد ماشین لباسشویی ست.

ارور E13: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس به معنای نشتی آب است، مدار خراب برد علت نشتی آب بوده و باید برای رفع این ارور سیم‌های ارتباطی و سنسور میکروسوئیچ توسط کارشناس متخصص بررسی شوند.

ارورهای E20 و E21 و E22: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی را نشان می‌دهد، خرابی در پمپ تخلیه و سیم‌های ارتباطی از دلایل عدم تخلیه آب هستند، برای رفع این ارور شلنگ تخلیه را بررسی کنید که توسط چیزی مسدود نشده باشد.

ارور E23: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس به علت خرابی رله در پمپ ماشین لباسشویی است، برای رفع این ارور باید سیم‌کشی را غیب یابی و بررسی کنید.

ارور E24: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس به تخلیه آب اشاره دارد، مشاهده این ارور می‌تواند دلایل مختلفی ازجمله عیب و ایراد در پمپ تخلیه، بر الکترونیکی و رسیدن ولتاژ اشتباهی به قطعه باشد.

همچنین بخوانید  خرید لوازم جانبی موبایل از فروشگاه اینترنتی سوکت

ارور E25 و E26: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس می‌تواند به علت ایجاد در حسگر چرخش رله پمپ باشد، برای رفع این ارور باید پمپ ماشین لباسشویی بررسی‌شده و در صورت عدم رفع ارور مدار برد الکتریکی کنترل و بررسی شود.

ارور E31: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس به علت مشکل در سنسور فشار آب می‌باشد، خرابی در برد الکتریکی از دیگر دلایل بروز این ارور می‌باشد.

ارور E32: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس احتمالاً به علت ایراد و خرابی در سنسور فشار کالیبراسیون آب است، در صورت بررسی و عدم عیب مدار برد الکتریکی بررسی شود.

ارور E35 و E38: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس نشان‌دهندهٔ آب‌گیری بیش‌ازحد می‌باشد، برای رفع این ارور ایراد در برد الکتریکی و هیدروستات را برطرف کنید.

ارور E36: نمایش این ارور بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی وستینگهاوس به دلیل ایراد در مدار برد ماشین لباسشویی می‌باشد.

شایع‌ترین ایرادات در اجاق‌گاز وستینگهاوس

  1. خاموش شدن بی‌دلیل پیلوت

زمانی که پیلوت اجاق‌گاز تنظیم نباشد به‌اندازه کافی به آن گاز نمی‌رسد و درنتیجه پیلوت خاموش می‌شود، در این صورت مقدار کمی از محفظه پیلوت را ببندید تا مشکل رفع شود.

  1. تغییر رنگ در شعله‌ها

اجاق گازی که شعله‌های آن به رنگ آبی بسوزد، اجاقی سالم است اگر رنگ شعله‌های اجاق‌گاز نارنجی یا زرد باشد، احتمالاً میزان هوا در مخلوط ‌کن آن کمتر است، برای رفع این مشکل متخصص و آموزش‌دیده ابتدا صفحه تنظیم مخلوط کن را باز کند و در ادامه فاصله بین نازل تا لوله را بررسی کند، درصورتی‌که این فاصله مناسب نباشد باید فاصله را تنظیم کرد.

  1. استشمام بوی گاز در اطراف اجاق‌گاز

شلنگ گاز را بررسی کنید که فرسوده یا پاره نباشد، همین‌طور محل نصب کپسول گاز را بررسی کنید که نشتی نداشته باشد.

  1. پخت یکنواخت نیست

زمانی که پخت اجاق‌گاز شما یکنواخت نیست، احتمالاً المنت یا حسگرهای دما دچار ایراد و خرابی هستند، زمانی که پخت یکسان نیست این قطعات را بررسی کنید درصورتی‌که سالم بودند و ایراد نداشتند، برای پخت‌وپز غذاهایتان جای ظروف را روی سرشعله های اجاق‌گاز تغییر دهید.

  1. نرسیدن گاز به اجاق‌گاز

وقتی‌که گاز از لوله اصلی به اجاق‌گاز نرسد، اجاق‌گاز کار نخواهد کرد، برای مطمئن شدن از اینکه گاز به اجاقتان می‌رسد یا نه دستگیره گاز را چرخانده و بازکنید، کبریت یا فندک بزنید، اگر روشن نشود یعنی گاز وجود ندارد، سپس یک کبریت یا فندک را روشن کرده و در نزدیکی آن قرار دهید، اگر گاز روشن نشود جریان گاز وجود ندارد، برای اینکه این مشکل را رفع کنید باید جرقه‌های ایگنیتر را بررسی کنید، توجه کنید که رنگ جرقه‌ها باید سفید مایل به آبی باشد و اگر این جرقه‌ها هم زرد یا نارنجی‌رنگ باشند، خراب هستند و باید عوض شوند.

همچنین بخوانید  ساده ترین روش انتخاب فلش مموری ارزان قیمت و با کیفیت

وستینگهاوس

شایع‌ترین ایرادات در ماکروویو وستینگهاوس

  1. 1. روشن نشدن ماکروویو وستینگهاوس

 قطعی در پریز یا خرابی دوشاخه یا سه‌راهی از علل روشن نشدن دستگاه است، درصورتی‌که دستگاهتان روشن نشد دوشاخه آن را پریز دیگری وصل کنید و دوباره روشن کردن آن را امتحان کنید.

  1. گرم نکردن ماکروویو وستینگهاوس

خرابی یا سوختن دیود، خازن، مگنترون، سوئیچ درب، آسیب در سیم‌ها، ولتاژ و … از علل گرم نکردن ماکروویو هستند، همچنین وجود کثیفی و چربی در ماکروویو، قرار دادن غذاهای بسیار چرب و قرار دادن حجم زیاد غذا در ماکروویو موجب می‌شود که غذا به‌خوبی گرم نشود.

  1. صدای زیاد ماکروویو وستینگهاوس

زمانی که ریل سینی ماکروویو کثیف می‌شود و سینی نمی‌تواند به‌راحتی بچرخد، باعث صدای زیاد و بیش‌ازاندازه آن می‌شود، همچنین ایراد در شفت که در زیر سینی دستگاه قرار دارد باعث سروصدای زیا ماکروویو است.

  1. جرقه زدن ماکروویو وستینگهاوس

 لب پر بودن ظروفی که در ماکروویو قرار می‌دهید، کثیفی دستگاه، استفاده از ظروف فلزی، اتصالی داشتن دستگاه از علل جرقه زدن ماکروویو است.

  1. دود کردن ماکروویو وستینگهاوس

باقی ماندن غذا در ماکروویو موجب دود کردن دستگاه می‌شود، برای جلوگیری از کثیفی بعد از چند بار استفاده دستگاه را با محلول آب و جوش‌شیرین تمیز کنید.

شایع‌ترین ایرادات در ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس

  1. روشن نشدن
  2. ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس: زمانی که ماشین ظرف‌شویی‌تان روشن نمی‌شود پریز و دوشاخه را بررسی کنید در صورت عدم مشکل احتمالاً در قطعاتی همچون برد الکتریکی، موتور ظرف‌شویی، میکروسوئیچ دچار خرابی و ایراد شده است، خرابی قفل درب دستگاه و بسته نشدن درب دستگاه از دیگر دلایل روشن نشدن ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس است.
  3. خرابی دکمه‌های ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس: خرابی پنل فرمان، خرابی برد الکتریکی ماشین ظرف‌شویی و تاچ پد خراب ماشین ظرف‌شویی موجب خراب شدن دکمه‌ها یا کار نکردن دکمه‌های ماشین ظرف‌شویی شود.
  4. نچرخیدن قفسه‌های ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس: زمانی که غلتک‌های قفسه‌های ماشین ظرف‌شویی‌تان دچار پوسیدگی شوند یا بشکنند، یا هنگامی‌که قفسه‌های ماشین ظرف‌شویی با غذاها و چربی‌ها مسدود شوند، قفسه‌ها در ظرف‌شویی حرکت نمی‌کنند و نمی‌چرخند.
  5. بسته نشدن درب ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس: خرابی در واشر، لاستیک دور درب و لولای در، از جا در رفتن لولا، خرابی در قفل درب ظرف‌شویی از دلایل بسته نشدن درب ماشین ظرف‌شویی هستند.
  6. خشک نشدن ظروف در ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس: ایراد و خرابی در قطعاتی همچون المنت و ترموستات، انتخاب برنامهٔ تنظیمات نادرست شست‌وشو از دلایل خشک نشدن ظرف‌ها در ماشین ظرف‌شویی وستینگهاوس هستند.

در این مقاله با بهترین نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس آشنا شدید و امیدواریم استفاده مفید را از این مقاله برده باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *