تبلیغات

تبلیغات

ماه عسلی به یادماندنی در سه مقصد دیدنی دنیا

Bluewaters,Island,And,Ain,Dubai,Ferris,Wheel,On,In,Dubai,

ماه عسل از مهم‌ترین تصمیمات زوج‌ها برای شروع زندگی است و کیفیت آن بر خاطرات خوشی که به جا می‌گذارد تاثیر مستقیم دارد. دنیا پر از جاهای زیبایی برای سفر ماه عسل است بستگی دارد که شما دققا از این سفر چه انتظاری داشته باشید.از سواحل هند تا سواحل دبی جاهای زیاد و کارهای متنوعی وجود دارد که انجام دهید در این مقاله سه مقصد جذاب پر طرفدار را معرفی می‌کنیم.

تور دبی، رویایی‌ترین شهر ساحلی امارات

تور دبی خود به خود جایی عالی برای ماه عسل است. وجود سواحل درخشان در پس زمینه‌ای از آب‌های اقیانوسی آبی، افقی همیشه صاف و روزهای آفتابی در کنار هم قرار گرفته‌اند انگار بنا شده این شهر بندری فقط جایی رمانتیک برای زوج‌ها باشد. از گشتن در سواحل تا رفتن به مراکز خرید و گالری‌های هنری کارهای زیادی هست که با همسرتان انجام دهید. دبی یکی از بهترین مقاصد دنیا برای سفر ماه عسل است.

 

مقصد دیدنی دنیا

از برج خلیفه معروف در دبی دیدن کنید و برای نمای 360 درجه شهر به عرشه تماشای آن بروید که همچون شهر فرنگ با ساختمان‌های سربه فلک کشیده و مارینای دبی و فواره آبی تزئین شده است و برای غروبی عاشقانه با برنامه آتش بازی به مارینای دبی بروید که از رمانتیک‌ترین جاها برای گشت و گذار دونفره است. ولی اگر می‌خواهید تجارب منحصر به فردی داشته باشید و نفری به سافاری کویرنوردی بروید و سوار شتر شوید و یا زیر آسمانی پر ستاره شب را سر کنید و با همه خستگی در هتلی اقامت کنید که بهترین خدمات جهانی درجه یک را ارائه می‌دهد.

همین که غروب زیبا و صورتی دبی را تماشا کردید و کم کم خستگی روزی پر از گردش بر شما چیره شد زیرورت فور سیزنز دبی با امکانات عالی خواب پرآرامشی را به شما ارائه می‌دهد که تا آخر عمرتان بتوانید آن را تعریف کنید. این هتل با استخر روباز و خدمات زیبایی و درمانی، جکوزی و سونا و خیلی موارد دیگر از بهترین هتل‌های رمانتیک دبی است. البته وقتی حرف از هتل آتالانتیس پالم دبی به میان می‌آید واقعا معادلات تجملگرایی و راحت طلبی به هم می‌ریزد. در اینجا با امکاناتی کامل اقامتی پرآرامش را خواهید داشت اما سفری ۱۵ دقیقه‌ای با هلیکوپتر در اطراف دبی تجربه منحصر به فردی را برایتان رقم خواهد زد. ریزورت هتل المها دیزرت، هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس، یا هتل فرمونت پالم دبی از نام‌های پرتکراری هستند که از برنامه‌های اصلی‌شان ارائه ماه عسلی فراموش نشدنی به زوج‌ها است ریزورت‌ها و هتل‌هایی که با امکانات نهایی و بی‌شمار عملا برای بست نشستن در هتل هم کفایت می‌کنند.

همچنین بخوانید  بهترین میله ارت و کلمپ ارت را از کجا خریداری کنیم

تور هند، سفر به سرزمین عشق و افسانه

تور هند از مهم‌ترین مقاصد ماه عسل دنیا است و کسی نیست که آوازه مشهورترین اثر عاشقانه دنیا یعنی تاج محل را نشنیده باشد! نمی‌شود بخواهید به ماه عسلی فراموش نشدنی بروید و مضحر عشق یگانه در دنیا را فراموش کنید. اگرچه هند از جنگل‌های انبوه تا سواحل آندامان چیزهای زیادی دارد اما قطعا آگرا باید از اصلی‌ترین مقاصد ماه عسل برای زوج‌ها در این سفر باشد.

 

مقصد دیدنی دنیا

سفر به آگرا پر از رمز و راز است و اولین قدم برای درک آن بازدید از تاج محل زیبا ایت که نه تنها یکی از عجایب 7گانه دنیا محسوب می‌شود بلکه به عنوان مظهر عشق به شدت هم الهام بخش است. به دیدن این مسجد سفید و عظیم بروید و مجددا تعهدتان را تکرار کنید. سپس از قلعه دیدنی آگرا بازدید کنید و در باغ شگفت انگیز سومی تا می‌توانید عکس‌های زیبای دو نفره بگیرید و در باغ آرام رام به پیاده روی آرامشبخشی بروید. به علاوه باغ مهتاب که در نزدیکی تاج محل و در کنار رود قرار گرفته هم تجربه بازدید از باغ گیاه شناسی هندی به شما می‌دهد.

برای ناهار و شام در بهترین رستوران‌ها غذا بخورید و با جانی خسته و دلی گرم از محبت به هتل برگردید. یکی از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های آگرا هتل کلارک شیراز آگرا است که در بین درختان گرمسیری سبز پنهان شده و با استخری روباز محیطی پر از آرامش را ایجاد کرده مخصوصا شب‌ها ا روشن شدن نورپردازی داخل محوطه هتل اتموسفر هتل پر از رویاهای زیبا و عاشقانه می‌شود. کورتیارد بای ماریوت آگرا نیز با ترکیبی از فضای زیبای درختکاری شده سرسبز و هتل رادیسون بلو آگرا با خدمات اسپا و درمان، کلاس‌های یگا و گالری هنری، و یا هتل آی تی سی موقال با باغی سرسبز ماه عسلی فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زنند.

تور استانبول، سفر به شهر هزار چهره

تور استانبول از جذاب‌ترین مقاصد آسیایی با بی‌شمار جاذبه دیدنی و محیطی تلفیقی از زندگی تاریخی و مدرن و زیبایی‌های طبیعی است که همه نوع گردشگری با اهداف مختلف خودشان را به استانبول می‌رسانند اما قطعا گذراندن ماه عسل در این شهر خاطرات روشن وماندگاری برای باقی عمرتان به یادگار می‌گذارد تا برای بچه‌ها و نوه‌هایتان تعریف کنید.

 

اگرچه هر دو سمت استانبول دیدنی هستند اما قسمت اروپایی با جاذبه‌های اصلی مثل ایاصوفیه و مسجد آبی، کاخ دلماباغچه و خیابان تقسیم بخش توریستی اصلی شهر محسوب می‌شود به همان نسبت هم شلوغی بیشتر و ترافیکی همیشگی را به خود می‌بیند اما قسمت آسیایی خلوت‌تر، آرام‌تر و همچنان با محلات دنج و دیدنی قابل ستایش است. چه در سمت آسیایی باشید چه در سمت اروپایی باید در امتداد بسفر با همسرتان قدم بزنید و از تماشای غروبی دل انگیز لذت ببرید، از غذاهای خیابانی امتحان کنید و به کروز شامی عاشقانه در تنگه بسفر بروید. گشت و گذار در گالری‌های هنری که در هر دو سمت استانبول فراوانند را هدف بگیرید، سری به موزه‌ها بزنید و خودتان را به ساعتی دنج و صمیمی در کافه‌های زیبا و دلربای شهر کنید. اگر در سمت اروپایی هستید در خیابان زیبای تقسیم قدم بزنید و از گوش سپردن به نوای موسیقی نوازندگان خیابانی لذت ببرید و اگر در سمت آسیایی هستید سری به خیابان خرید بغداد با فروشگاه‌های برجسته بزنید.

همچنین بخوانید  فکرش را نمی کردم با اکسسوری بتوانم ثروتمند شوم

همچنین استانبول فارغ از زرق و برقش انواع اقامتگاه‌ها برای هر بودجه‌ای را دردسترس قرار می‌هد. ترجیحا در یکی از هتل‌های شهر با منظره بسفر اقامت داشته باشید. هتل‌هایی مثل گلامور، سورا دیزاین، امیرا استانبول و دبل تری بای هیلتون همگی اقامتی رویایی را در تور استانبول برای شما رقم خواهند زد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *