تبلیغات

تبلیغات

لوازم برقی ضروری که باعث زیباتر شدن دکور خانه شما خواهد شد

لوازم برقی ضروری برای دکوراسیون خا

همه ما دوست داریم در خانه‌ای با طراحی زیبا زندگی کنیم و حتما شما هم با ما هم‌عقیده هستید که توجه و تلاش برای داشتن یک دکوراسیون خوب، نقش مهمی در ایجاد یک خانه زیبا دارد. اما جدا از اینکه شما باید به تک‌تک جزئیات در زیباتر کردن خانه توجه کنید، انتخاب لوازم برقی مناسب نیز، تاثیر بسزایی در زیباتر شدن خانه دارند؛ موضوعی که محور اصلی این مقاله است. اگر مایل به یادگیری در زمینه داشتن دکوراسیون زیبا با کمک وسایل برقی خانه هستید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

ابتدا به سراغ لوازم برقی آشپزخانه بروید

شاید هیج‌جایی مانند آشپزخانه تاثیر زیادی بر روح خانه نداشته باشد، مکانی برای پخت‌و‌پز، جمع شدن اعضای خانواده برای صرف وعده‌های غذایی و کمک آنها برای چیدن و جمع‌کردن سفره! در این ناحیه از خانه وسایل برقی بسیار مهمی مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، چای‌ساز و انواع وسایل برقی دیگر مربوط به پخت و پز قرار می‌گیرند. در هنگام خرید این وسایل باید به نکات زیر توجه کنید:

قرار دادن یخچال با توجه به دکور خانه
قرار دادن یخچال با توجه به دکور خانه

اگر آشپزخانه از قبل دارای کابینت است و جای هر وسیله برقی در آن مشخص است، پس شما باید متناسب با اندازه این کابینت‌ها اقدام به خرید کنید. برای مثال در خانه‌های امروزی، حتی جای یخچال فریزر هم با کابینت‌ها مشخص شده است. پس این نواحی را اندازه‌ بگیرید تا مطئن باشید به چه اندازه‌ای از هرکدام از وسایل برقی نیاز دارید.

اگر قصد خرید یخچال دارید، چند نکته خودنمایی می‌کند: چه بودجه‌ای می‌توانید برای اینکار در نظر بگیرید؟ با توجه به اینکه یخچال یک عضو ضروری و همیشگی در هر خانه‌ای است، پس سعی کنید بهترین بودجه را برای خرید یخچال کنار بگذارید. همچنین سعی کنید تا حد توان از برندهایی که امتحان خود را پس داده‌اند، انتخاب کنید. متاسفانه در حال حاضر به دلیل گران بودن ارز، امکان خرید یخچال‌های خارجی برای بسیاری از خانواده‌ها میسر نیست، اما جای نگرانی نیست، شما می‌توانید به سراغ خرید از برندهای معروف ایرانی مثل یخچال یا فریزر امرسان بروید که معمولا علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی دارند، از جهت قیمتی هم مناسب و به صرفه هستند.

در مرحله بعد با توجه به نیازی که به استفاده از یخچال دارید، فوت مناسب را انتخاب کنید و بعد به سراغ انتخاب رنگ و شکل یخچال بروید؛ نکته‌ای که در زیبا کردن دکوراسیون آشپزخانه مهم است. اگر مایل به ایجاد دکوراسیون رنگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم یخچال فریزرهای طرح اسمگ را که در انواع رنگی تهیه می‌شوند، انتخاب کنید، در غیر اینصورت می‌توانید از میان رنگ‌های سفید و نقره‌ای یخچال‌های کلاسیک را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید  بهترین روش های استخراج بیت کوین با گوشی همراه - معرفی اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی

رنگ و استایل ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را هماهنگ با استایل و رنگ یخچال انتخاب کنید. در حال حاضر، بسیاری از خانه‌ها علاوه بر یخچال، به ماشین لباسشویی و ظرفشویی مجهزند، دستگاه‌هایی که امرزه در طرح و رنگ‌های زیبایی هم تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین در انتخاب این وسایل سعی کنید علاوه بر توجه به تکنولوژی، میزان مصرف آب و انرژی، ظرفیت (8، 10، 11، 14 و 15 نفره) و البته صدایی که این دستگاه‌ها تولید می‌کنند، به رنگ و شکل آنها نیز توجه کنید. همچنین با توجه به دکوری که در آشپزخانه دارید می‌توانید انواع ماشین ظرفشویی رومیزی هم تهیه کنید که فضای کمتری اشغال می‌کنند.

از دیگر وسایل برقی که در آشپزخانه‌های ایرانی یافت می‌شود، می‌توان به پلوپز، خردکن برقی، چای‌ساز و گهگاه قهوه‌ساز، آب‌میوه گیری و بخارپز اشاره کرد. به طور معمول، این وسایل داخل کابینت‌ها نگهداری می‌شود و افراد سعی می‌کنند، ابتدا به کیفیت، کارایی و تکنولوژی‌های روز به کار رفته در آنها توجه کنند تا زیبایی ظاهری. اما به طور حتم، خرید هرکدام از این موارد را نیز می‌توانید متناسب با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید.

تلویزیون مناسب بخرید

انتخاب تلویزیون با توجه به دکور
انتخاب تلویزیون با توجه به دکور

اولین جایی از هر خانه که پس از ورود به آن مورد توجه قرار می‌گیرد، سالن پذیرایی و حال است که از دیرباز، اقامتگاه تلویزیون و استریو‌های خانگی بوده است. البته ممکن است هرکدام از اتاق‌ها نیز به این وسایل برقی صوتی تصویری مجهز شده باشند، اما همین واقعیت کافی است که بدانیم در هنگام خرید تلویزیون باید دقت اساسی داشته باشیم، چرا که علاوه بر اینکه بخش مهمی از سرگرمی خانه را به عهده دارند، انتخاب مناسب آنها می‌تواند بر دکوراسیون و زیبایی خانه به شدت تاثیرگذار باشد.

پس بعد از اینکه برند مورد نظر را انتخاب کردید (با توجه به بودجه می‌توانید به سراغ مارک‌های گران‌قیمتی مانند سامسونگ و ال جی بروید یا تلویزیون تی سی ال با قیمت و کیفیت مناسب را جایگزین آنها کنید که با اقبال عمومی هم روبرو شده‌اند، به سراغ انتخاب اندازه تلویزیون متناسب با دیواری باشید که قرار است تلویزیون در آنجا قرار گیرد. به یاد داشته باشید که در حال حاضر تلویزیون‌های 43، 50 و 55 اینچ بیشترین تقاضا را دارند، اما شما می‌توانید با توجه به فضای خود، اندازه‌های بسیار کوچک‌تر را نیز انتخاب کنید. البته همانطور که می‌دانید، هر چه اندازه صفحه تلویزیون بزرگ‌تر باشد، وضوح و زیبایی تصویر نمایش داده شده بهتر خواهد بود.

به طور معمول در کنار تلویزیونی که خریداری می‌شود، بسیاری از افراد مایلند سیستم پخش خانگی مناسبی نیز خریداری کنند که آواها و صداهای پخش شده در تلویزیون بهتر پخش شود. اگر مایلید این وسایل برقی را نیز به لیست خرید خود اضافه کنید، می‌توانید از انواع ایستاده آن خریداری کنید. سیستم‌های پخش خانگی در انواع بسیار مختلفی وجود دارند، شما می‌توانید فقط یک اسپیکر ایستاده ساده تهیه کنید و یا یک پخش کننده خانگی مجهز مانند برند سونی یا تسکو خریداری کنید که مجهز به اسپیکر، ساب ووفر و بلوتوث باشد. این وسایل به طور معمول در کنار تلویزیون و رومیزی آن قرار می‌گبرند.

همچنین بخوانید  ساختن لندینگ پیج با بهلینک به صورت رایگان

مسلما شما می‌توانید با مراجعه به این مطلب به این لیست موارد بسیار زیاد دیگری از وسایل برقی اضافه کنید که خرید آنها می‌تواند تاثیر مهمی در دکوارسیون منزل داشته باشد، اما ما تلاش کردیم مواردی را بررسی کنیم که اندازه بزرگ‌تر و نقش مهم‌تری در زیبایی خانه دارند. همچنین به یاد داشته باشید که برای زیباتر کردن دکور خانه می‌توانید از جزئیات بسیار کوچک هم استفاده کنید تا زیبایی خانه دوچندان شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *