تبلیغات

تبلیغات

7 تا از بهترین سایت های چک کردن ترافیک وب سایت

Seven-best-websites-check-traffic-TechTip

متأسفانه اکثر سایت ها آمار خود را برای مشاهده عمومی منتشر نمی کنند ، در بهترین حالت، می توانید آدرس وب سایت را جستجو کنید که ممکن است شامل مطالب بازاریابی، اطلاعات دموگرافیک ، داده های ترافیکی ماهانه و … باشد .

از آنجایی که اطلاعات بدست آماده از سایت های زیر 100 درصد دقیق نیستند، ولی فقط از آنها برای مقایسه ترافیک سایتها در شرایط نسبی استفاده می کنیم ، پس با تک تیپ همراه باشید .

 

حتما ببینید : مقایسه عملکرد ضد آب پرچمداران سال 2018

 

1. Ahrefs

 

Ahrefs یک ابزار بهینه سازی موتور جستجوگر قدرتمند برای وب مسترها است و عمدتا برای استخراج انواع داده های مربوط به ترافیک جستجو،  و برای سایت های خود و سایت های رقبا مورد استفاده قرار می گیرد.

نه تنها می توانید مقادیر دقیق ترافیک جستجوی ماهانه سایت را مشاهده کنید، بلکه می توانید جزئیات دقیقی از استفاده ترافیک ،کلمات کلیدی پربازدید ، اطلاعات backlink را مشاهده کنید، از جمله اینکه سایت های دیگر به سایت پیوند دارند.

متأسفانه، در حالی که آئروفس قدرتمند ترین ابزار در این لیست است، این قدرت به قیمت می رسد. هیچ طرح رایگان وجود ندارد، اما شما می توانید یک آزمایش 7 روزه بدون محدودیت با قیمت 7 دلار امتحان کنید. پس از آن، برای حداقل برنامه هزینه حداقل 99 دلار در ماه است. گران است، اما اطلاعات خوب است.

 

2. Alexa

الکسا احتمالا اولین ابزاری است ، که شما به دنبال یک برآورد ترافیک وب سایت هستید انتخاب میکنید .اما متأسفانه، الکسا گزینه های رایگان خود را که در حال حاضر تقریبا بی فایده است، کاهش داده است.

جستجو برای هر وب سایت و رتبه آن در رتبه الکسا بر یک نمودار ساده نشان می دهد . همچنین اطلاعات جمعیتی و اطلاعات کلیدی محدود را مشاهده خواهید کرد.  اما اگر شما فقط می خواهید دو سایت را مقایسه کنید و ببینید کدام یک بیشتر محبوب است، کافی است.

اگر می خواهید بیشتر از داده های محدودی که به عنوان یک کاربر الکسا رایگان دریافت می کنید را ببینید، باید به طرح Insight ارتقا دهید و هزینه آن 79 دلار در ماه باشد. شما می توانید برای یک تست آزاد 7 روزه ثبت نام کنید، اما باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید و مطمئن شوید که قبل از پایان تست آزاد لغو شوید.

 

3. Quantcast

Quantcast احتمالا دقیقترین ابزار برآوردگر ترافیک است که در حال حاضر در دسترس است، اما با دو حادثه مهم مطرح می شود: اول، دقت آن هنوز هم از سایت به سایت است، و دوم، مجموعه داده های آن به شدت محدود است .

همچنین بخوانید  شرکت والت دیزنی سرویس Disney+ استریم را معرفی کرد

Quantcast نمی تواند به طور دقیق ترافیک را برای سایت هایی که فعالیت زیادی ندارند نمی تواند برآورد کند. متاسفانه شما آمار بیشتر وب سایت های کمتر شناخته شده در Quantcast را پیدا نخواهید کرد.

این گفته می شود، هنگامی که یک سایت در حال ردیابی است، Quantcast اطلاعات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا منفی شود. تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی به ویژه افسانه ای است که شامل قومیت بازدید کننده، منافع خرید، منافع رسانه، مشاغل و وابستگی های سیاسی است.

 

حتما ببینید : معرفی قابلیت بی نظیر Side Sense در اکسپریا XZ3

 

4. SimilarWeb

وقتی که میخواهم ببینم که چه نوع ترافیکی روی یک وبسایت است ، CompareWeaver برآوردگر انتخاب من است.

ارزش واقعی از SimilarWeb در صفحه رتبه بندی وب سایت برتر شماست که می توانید سایت های رتبه بندی برتر را با توجه به رده و کشور (محدود به بالای 50 برای کاربران رایگان)، اما همچنین به شما اجازه می دهد تا یک دامنه خاص را جستجو کنید و آمار مربوط به سایت خاص را ببینید .

هنگامی که شما یک سایت را نگاه می کنید، سه نقطه از اطلاعات را به درستی دریافت می کنید: رتبه بندی جهانی، رتبه بندی کشور و رتبه بندی رده. این برای دیدن سلامت رقابتی در یک نگاه عالی است. اما اگر شما پایین بروید، می توانید آمار تعامل را مشاهده کنید: ترافیک ماهانه، مدت بازدید، مدت بازدید، صفحات در هر بازدید و میزان جست و جو.

اسکرول را نگه دارید و یک دسته از جزئیات دیگر را مشاهده خواهید کرد، از جمله تجزیه منبع ترافیک، سایت های ارجاع بالا، ترافیک رسانه های اجتماعی، جمعیت شناسی مخاطبان و موارد دیگر. همه اینها به صورت رایگان در دسترس هستند، و این را به عنوان بهترین ابزار برآورد سازگار می کند.

 

5. SEMRush

 

SEMRush در درجه اول یک ابزار بهینه سازی موتور جستجو است، به این معنی که شما می توانید از آن به عنوان یک صاحب وب سایت برای کمک به پیدا کردن و هدفمند کردن کلمات کلیدی استفاده کنید که به شما ترافیک موتور جستجو بیشتر می دهد. با این حال، به عنوان یک مرورگر وب معمولی، می توانید از آن برای دیدن نوع ترافیک جستجو یک سایت استفاده کنید.

فقط برای روشن شدن، SEMRush تعداد ترافیک مطلق به شما نمی دهد ، اگر این چیزی است که شما دنبال آن هستید، به نرم افزار یا Web Quantcast مراجعه کنید. SEMRush بهترین زمانی است که شما تنها در مورد ترافیک جستجو توجه می کنید و می خواهید مقایسه ترافیک جستجو بین سایت ها را مقایسه کنید. برای آن، SEMRush تمایل دارد دقیق تر باشد.

همچنین بخوانید  اهمیت تأمین امنیت مالی در صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال

SEMRush به شما کلمات کلیدی بالا برای یک سایت داده شده را نشان می دهد، اما در بالای آن، می توانید تعداد واقعی و موقعیت موتور جستجو را برای آن کلمات کلیدی ببینید. شما همچنین می توانید آمار را بر اساس کشور فیلتر کنید، به شما این امکان را می دهد که الگوهای جستجو بر اساس منطقهای ببینید.

توجه داشته باشید که SEMRush ابزار freemium است. به عنوان یک کاربر رایگان، شما 10 جستجو رایگان را در هر روز دریافت میکنید، و فقط دسترسی به یک مرور کلی را دریافت میکنید. برای باز کردن محدودیت های بالاتر و اطلاعات بیشتر، یک برنامه پرداخت می خواهید و از 100 دلار در هر ماه شروع می شود.

 

6. SitePrice

SitePrice در واقع یک ماشین حساب ارزش وب است و نه یک برآوردگر ترافیک، اما این شامل برآورد ترافیک در محاسبات ارزش آن است. هنگامی که شما یک سایت را جستجو می کنید، فقط به پایین بروید تا آمار ترافیک و درآمد تخمین شده، از جمله بازدید روزانه صفحه، بازدید کنندگان منحصر به فرد روزانه و درآمد آگهی روزانه را ببینید،

متوجه خواهید شد که این مقادیر از چیزی که می خواهید پیدا کنید، مانند Online یا Quantcast است. این به این دلیل است که SitePrice دادههای خود را از چندین منبع (از جمله SimilarWeb و Quantcast) بیرون می کشد و به طور متوسط ​​آنها را برای خواندن بیشتر دقیق تر می کند.

دیگر آمارهای جالب شامل بازدید موتور جستجو، شمارش backlink، دامنه و رقبای برتر است. همچنین، به یاد داشته باشید که این ابزار فقط یک برآوردگر است، بنابراین ارزیابی وب سایت خود را با ارزش اسمی انجام ندهید.

 

7. Traffic Estimate

این ابزار جستجو ترافیک ممکن است ابزار  بهترین نتیجه نباشد، اما هدف آن در خرج کردن است. نمودار برآورد یک سال ترافیک وب سایت را نشان می دهد و در طول 30 روز گذشته مقدار ترافیکی عددی را دریافت می کنید. این بسیار ساده است .

به پایین بروید و اطلاعاتی خواهید دید که کدام کلیدواژه ها توسط سایت هدف قرار می گیرند. این مفید است برای کشف اینکه سایت های دیگر رقبا اصلی برای این سایت هستند. خیلی فراتر از آن نیست. برای بهترین نتایج، از پیش بینی ترافیک به عنوان ابزار مکمل در ارتباط با دیگران در این لیست استفاده کنید.

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *