تبلیغات

تبلیغات

بروکر آلپاری فرصت ترید و معامله گری بر روی انواع دارایی ها

کپیتال اکستند

بروکر آلپاری در سال 1998 آغاز به کار کرده است و بیش از بیست سال سابقه کار و فعالیت در بازارهای مالی دارد. alpari بی شک یکی از معروفترین بروکرها در بازار فارکس و باینری آپشن می باشد.  تعداد مشتریان این بروکر به بیش از دو میلیون تریدر می رسد و دارای هشت دفتر در نقاط مختلف دنیا است. در این مطلب آنچه باید پیش از افتتاح حساب در بروکر آلپاری بدانید بیان می شود. وبسایت بروکر آلپاری به گونه ای طراحی گردیده که کاربر به راحتی به قسمت مورد نظر خود برسد و در زبان های مختلف از جمله فارسی برای کاربران قابل استفاده است.

بروکر آلپاری فرصت ترید و معامله گری بر روی انواع دارایی ها( جفت ارز، سهام و …) را برای معامله گران مهیا کرده است.

این ویژگی باعث جذب بسیاری از تریدها شده است تا آلپاری را بروکری برای اجرای معاملات خود انتخاب کنند. 45 جفت ارز مختلف، فلزات ، CFD از دارایی های قابل معامله در بروکر آلپاری می باشد. حداقل اسپرد ثابت در این بروکر 2 پیپ و حداقل اسپرد شناور 0.1 پیپ است و لوریج نیز حداکثر 1:1000 می باشد.

مجوزها و ریگولیشن

بروکر آلپاری تحت نظارت موسسه مالی FSC با شماره مجوز C113012295 می باشد. از آنجا که FSC معتبر است بنابراین آلپاری اعتباری کافی برای مشتریان خود دارد. و اطلاعات مشتریان و تریدرها به صورت محرمانه نگهداری می گردد.

انواع حسابهای معاملاتی در بروکر آلپاری

آلپاری چندین نوع حساب مختلف به مشتریان مبتدی و با تجربه ارائه می دهد. که هر تریدر بنا به سطح تریدهای خود می تواند حساب مناسب با خود را انتخاب کند.

حساب استاندارد MT4

در این حساب حداقل واریز 100$، حداکثر لوریج 1:1000 است. کمترین اسپرد 1.2 پیپ می باشد. دارایی­های قابل معامله 61 جفت ارز، 5 فلز و 14 CFD است.

حساب میکرو MT4

در این حساب حداقل واریز 5$ و لوریج 1:400 است. کمترین اسپرد 1.7 پیپ می باشد. دارایی­های قابل معامله 25 جفت ارز، 2 فلز است.

حساب پرو Pro MT4

در این حساب حداقل واریز 25000$، لوریج متغیر و از 1:300 است. کمترین اسپرد 0.4 پیپ می باشد. دارایی­های قابل معامله 54 جفت ارز، 3 فلز است.

حساب ECN MT4/MT5

در این حساب حداقل واریز 500$، حداکثر لوریج 1:1000 است. کمترین اسپرد 0.4 پیپ می باشد. دارایی­های قابل معامله 54 جفت ارز، 3 فلز است.

ترید به سبک کپی

در برنامه CopyTrade بروکر آلپاری سیگنال فارکس برای همه فراهم شده است تا پوزیشن های یک تریدر دیگر کپی گردد. مزیت اصلی این شیوه اینست که حتی افرادی که دانش و اطلاعاتی از فارکس ندارند می توانند در این بازار کسب سود کنند. مدیران استراتژی ( تریدرهایی که معاملات آنها کپی می شود) تریدرهای حرفه ای و با تجربه ای هستند.

همچنین بخوانید  طراحی سایت اشکان

پلتفرم و اپلیکیشن بروکر آلپاری

پلتفرم و اپلیکیشن بروکر آلپاری

بروکر آلپاری برای معامله گران خود پلتفرم متاتریدر4 و 5 را ارائه کرده است. متاتریدر همچنان در سطح دنیا به علت سادگی در کاربری و ابزارهای نموداری طرفداران زیادی دارد. همچنین برای حجم های بالاتر Alpari International Direct نیز فراهم شده است.

علاوه بر این برای کسانی که مایل به معامله با تلفن همراه خود هستند نسخه اندروید و ios فراهم شده است تا همزمان با انجام امور روزمره خود ترید کنند.

یکی از مزایای دیگر نرم افزارهای معاملاتی دسترسی به اخبار و تقویم اقتصادی، نرخ بهره و… است.

حساب دمو

حساب دمو (آزمایشی) این امکان را فراهم می کند تا تریدر بتواند در یک فضای کاملاً واقعی تمرین کند بدون اینکه نیاز به پول و سرمایه واقعی داشته باشد. سود و زیان حاصل از معاملات او غیر واقعیست و فقط باعث کسب تجربه می شود. تریدرهای مبتدی برای شروع به تریدر بهتر است ابتدا مدتی با یک حساب دمو با فضای بازار آشنا شوند و نحوه اردر گذاری را در حساب دمو تمرین کنند. تریدرهای با تجربه نیز با داشتن حساب دمو می توانند استراتژی معامله گری خود را آزمایش کنند تا پس از گرفتن جواب دلخواه در حساب واقعی از استراتژی خود ترید و کسب سود کنند.

پلتفرم باینری آپشن آلپاری

بروکر آلپاری پس داشتن سابقه طولانی در بازار فارکس، در سال 2015 امکان ترید در بازار باینری آپشن را برای مشتریان خود ایجاد نمود. حال تریدرهای بروکر آلپاری می توانند دانش ترید و معامله گری خود را در بازار باینری آپشن نیز به کار گیرند. پلتفرم باینری آپشن بروکر آلپاری در وبسایت موجود است و کاربری بسیار آسانی دارد.

پلتفرم باینری آپشن آلپاری بسیار ساده است. می توان تنها با یک کلیک به صورت آزمایش یا دمو ترید نمود و شرایطی مانند معامله واقعی را تجربه کرد.

نحوه معامله باینری آپشن به این صورت است که ابتدا یکی از دارایی ها را برای ترید انتخاب کنید (مثلاً EURUSD) . پس از آن برای معامله خود یک زمان انقضا تعیین کنید (مثلا 15 دقیقه یا چهار ساعت). سپس با توجه به پیشبینی خود یکی گزینه ­های call) buy) یا put) sell) کلیک کنید.

واریز و برداشت در بروکر آلپاری

از آنجا که آلپاری در نقاط مختلف دنیا مشتری دارد، روش های مختلفی برای واریز و برداشت و انتقال پول برای مشتریان مانند کارت اعتباری ( ویزا، مسترکارت و…)، کیف الکترونیکی( بیت کوین، وب مانی، نتلر و…) و غیره فراهم شده است.

برای ایرانی­ها هم انتقال پول از طریق وب مانی و هم واریز و برداشت ریالی مهیا گردیده است.

همچنین بخوانید  کلسترول خوب و کلسترول بد در بدن به چه معناست؟

خدمات واریز و برداشت دوشنبه تا جمعه از ساعت 2 تا 20  و روز یکشنبه از ساعت 13 تا 17 صورت می گیرد. (GMT+2/GMT+3 در ساعات زمستانی)

خدمات به مشتریان

بروکر آلپاری در زبان­های مختلف از جمله فارسی به پاسخگوی مشتریان خود می­باشد. علاوه براین امکان چت زنده از طریق وایبر و … نیز فراهم شده است. همچنین با ارسال پیام به ربات تلگرام پاسخگویی سریع ایجاد می­گردد. (https://t.me/alpari_official_bot)

پشتیبانی مشتریان از دوشنبه تا جمعه به صورت 24 ساعته، شنبه از ساعت 11 تا 16 و یکشنبه از ساعت 12 تا 20 صورت می­گیرد (GMT+2/GMT+3 در ساعات زمستانی).

منابع آموزشی

در بروکر آلپاری مطالب آموزشی برای تجارت در بازار فارکس برای تریدرهای مبتدی مهیا شده است تا پیش از ترید واقعی با قوانین و اصول فارکس آشنا شوند.

ثبت نام در بروکر آلپاری

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در بروکر آلپاری شامل موارد زیر می شود:

  • اسکن پاسپورت یا گواهینامه یا کارت ملی
  • قبض یا تراکنش حساب بانکی از سه ماه گذشته برای تایید آدرس
  • پاسخ به سوالاتی که نشان دهد تا چه اندازه تجربه ترید دارید.

در کل حدود 10 دقیقه باز کردن حساب زمان خواهد برد

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *