تبلیغات

تبلیغات

کارمندان اپل استور می توانند رایگان از اپل موزیک و آرکید استفاده کنند

apple-in-store-support

اپل قرار است برای سال جدید خدمات خود را به کارمندان خود ارائه دهد. این شرکت استفاده از اپل موزیک ، اپل تی وی پلاس و اپل آرکید را به صورت رایگان برای کارمندان خود از ماه ژانویه آغاز می کند ، با تک تیپ همراه باشید .

 فروشگاه های خرده فروشی اپل در حال حاضر دارای کمپین های تبلیغاتی بزرگی برای اپل آرکید هستند ، از جمله بارگذاری اپل آرکید در آیپد های نسخه های تستی روی میز ها و دستگاه های مک ، اما این شرکت تا کنون بیشتر در زمینه فروش برای اپل تی وی+ مهار شده است .


بیشتر بدانید :

معرفی 5 تا از بهترین بازی های آرکید اپل (Apple Arcade)


فروشگاه هایی که به صورت خرده فروشی با اپل کار می کند ، اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده و خدماتی که اپل ارائه می هد به مشتریان خود توضیح می دهند تا مشتریان اپل به راحتی بتوانند خدمات اپل را خریداری و استفاده کند . اپل در گذشته مانند همین مناسبت در سال 2015 برای خریدن اپل واچ ، تخفیف های ویژه ای برای مشتریان ارائه داد اما اپل این تاکتیک را کنار گذاشته است .

همانطور که ما از خبر اپل متوجه شدیدم ، کارمندان اپل فقط واجد شرایط دریافت رایگان اپل موزیک ، اپل تی وی پلاس و اپل آرکید تنها برای خود هستند . همچنین اگر کارمندان اپل بخواهند برای خانواده خود از این خدمات رایگان استفاده کنند ، باید برای هر شخص هزینه را بپردازند تا بتوانند از خدمات اپل بهرمنده شوند .

خبر جدید : با تواجه به اخبار جدید اپل ، کارمندان اپل در کنار بهرمندی از خدمات اپل موزیک ، آرکید و اپل تی وی+ و همچنین آنها نیز از ماه ژانویه تا ماه مارس از تخفیف 100 دلاری برای خرید اپل واچ بهرمند می شوند ، . این طرح به همه کارمندان فروشگاه اپل داده می شود .

همچنین بخوانید  کش پردازنده یا CPU Cache چیست و چگونه کار می کند؟ L1 ، L2 و L3 چیست؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *