تبلیغات

تبلیغات

ترون چیست؟ خرید رمزارز TRX چگونه است؟

trx

ترون چیست؟ یکی از سوالات پرتکراری است که بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال پاسخ آن هستند. در حال حاضر ارز دیجیتال TRX محبوبیت بالایی در بین کاربران ایرانی دارد و بسیاری به دنبال این هستند که چگونه می‌توانند چنین ارز دیجیتالی را خرید و فروش کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی اینکه ترون چیست بپردازیم و نحوه خرید و فروش کردن آن را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتالی هستید بهتر است تا ابتدا اطلاعاتی را در مورد آن به دست آورید و سپس اقدام به خرید و فروش آن کنید.

ارز دیجیتال ترون یک پلتفرم دیجیتال غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین با ارز دیجیتال خاص خود به نام TRX است که در سال ۲۰۱۷ توسط یک سازمان در سنگاپور تاسیس شده است. ترون با هدف میزبانی از یک اکوسیستم سرگرمی جهانی برای به اشتراک گذاری مقرون به صرفه محتوای دیجیتال، به وجود آمده است و در ابتدا تنها به بازار آسیا عرضه شد. اما در حال حاضر در بسیاری از صرافی های معتبر جهانی لیست شده است و در دسترس کاربران قرار گرفته است. ترون توسط جاستین سان که حال به عنوان مدیرعامل آن فعالیت می‌کند، تاسیس شده است و در حال حاضر دفاتری در سنگاپور و سان‌فرانسیسکو دارد.

درک عملکرد ترون

ترون از بلاک چین و فناوری شبکه همتا به همتا (P2P) استفاده می‌کند تا واسطه‌ها را حذف کند و به سازندگان محتوا اجازه دهد کارهای خود را مستقیماً به مشتریان بفروشند. توسعه دهندگان نرم افزار از زبان برنامه نویسی Solidity برای ایجاد برنامه هایی که بر روی پلتفرم Tron میزبانی می شوند، استفاده می کنند.

ارز مورد استفاده در شبکه، Tronix یا TRX است. کاربران شبکه از TRX برای پرداخت مستقیم به سازندگان محتوا، برای دسترسی به برنامه‌هایشان استفاده می‌کنند. سازندگان محتوا کارمزد تراکنشی به Tron نمی پردازند. (تراکنش های TRX نیز در پلتفرم رایگان است.)

کاربران می توانند دارایی های رمزنگاری شده خود را در کیف پول دسکتاپ، موبایل یا سخت افزار ذخیره کنند.

در ابتدا TRX بر بستر شبکه اتریوم فعالیت می‌کرد و به عنوان یک توکن شناخته می‌شد، اما  در سال ۲۰۱۸ از این شبکه جدا شده و بلاک چین اختصاصی خود را راه‌اندازی کرد. حال ترون بر روی بلاک چین اختصاصی ترون فعالیت می کند. همچنین آن‌ها در سال ۲۰۱۸ بزرگترین سایت اشتراک گذاری فایل به صورت غیر متمرکز (BitTorrent) را خریداری کردند تا گام مهمی برای ایجاد زمینه‌ای برای به اشتراک گذاری محتوا بردارند.

همچنین بخوانید  پشتیبانی اینستاگرام با همراه رایانه شبانه روزی

چرا ترون به وجود آمده است؟

ترون هدف مشخص و روشنی را دنبال می کند. این پروژه با هدف کمک به سازندگان و تولیدکنندگان محتوا به وجود آمده، در واقع ترون می خواهد پاداش بیشتری برای سازندگان محتوا به خاطر تلاش هایشان در نظر بگیرد. ساختار صنعت رسانه در حال حاضر به این صورت است که چند شرکت بزرگ مانند یوتیوب، فیس بوک و اپل در مورد اینکه چه رسانه هایی دیده شوند و در سایت منتشر شوند، تصمیم گیری می کنند و آن‌ها تمامی آنچه که دیده می‌شود را کنترل می‌کنند. در سمت دیگر اکثریت درآمدی که با استفاده از این محتوا تولید شده است را این شرکت‌ها به خود اختصاص می‌دهند و تنها بخش ناچیزی از آن را به تولیدکنندگان محتوا اهدا می‌کنند. پلتفرم ترون به وجود آمده تا این موضوع را اصلاح کند و به تمامی سازندگان محتوا کمک کند. به بیان ساده‌تر می توان این‌گونه گفت که ترون واسطه را از بین می‌برد و کمک می‌کند تا بینندگان به طور مستقیم از طریق شبکه ترون و با استفاده از TRX به سازندگان محتوا پاداش دهند. در این صورت مالکیت محتوا به طور کامل در اختیار سازنده است و بخش بزرگ و بخش کوچکی از آن در اختیار شرکت‌های بزرگ قرار ندارد.

هزینه و کارمزدهای ترون

هیچ کارمزدی برای تراکنش‌های TRX وجود ندارد و این به عنوان یک شاهکار قابل توجه در نظر گرفته می شود و جالب است بدانید که این شبکه قادر است در هر ثانیه ۲ هزار تراکنش را پشتیبانی کند. البته باید این نکته را به یاد داشته باشید که تهیه کردن ترون از هر صرافی یا انجام تراکنشی بر بستر این شبکه با توجه به صرافی های مختلف، متفاوت است و برای خرید ترون بهتر است ابتدا صرافی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و سپس تصمیم بگیرید که آیا کارمزد دریافت شده به صرفه و منصفانه است یا خیر. اما اگر تراکنشی در این شبکه انجام شود، هیچ گونه کارمزدی ندارد و این به عنوان یکی از بزرگترین مزایای این شبکه شناخته می شود که اگر تجربه کمی در زمینه انتقال ارز دیجیتال تتر به صرافی خارجی داشته باشید، مطمئناً می‌دانید که بسیاری از TRC-20 به جای ERC-20 استفاده می‌کنند، چون کارمزد بسیار کمتری دارد.

بهترین صرافی برای خرید و فروش TRX

در بالا سعی کردیم تا توضیحات مختصر و مفیدی را در مورد اینکه ترون چیست و چه کاری انجام می‌دهد را ارائه کنیم و حال نوبت به این می رسد که شما از چه صرافی برای خرید و فروش های خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که پروژه ترون یکی از بهترین پروژه هایی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، اما حتماً باید بررسی‌های بیشتری انجام دهید تا بهترین زمان خرید و فروش آن را در اختیار داشته باشید و هیچ وقت بدون آگاهی اقدام به خرید و فروش نکنید.

همچنین بخوانید  بروکر آمارکتس قدیمی و معتبر

 در این بخش هم قصد داریم تا به معرفی صرافی بپردازیم که می توانید از طریق آن خرید و فروش های خود را انجام دهید. کیف پول من نام صرافی است که با هدف کمک به کاربران ایرانی روی کار آمده و سعی دارد تا به کاربران کمک کند که به صرافی های خارجی بی‌نیاز باشند. این کار با لیست کردن بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف امکان پذیر است و داشتن ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی کمک کرده تا این صرافی بتواند همواره به هدف خود نزدیک تر شود و بستر مناسبی برای خرید ترون، خرید بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری باشد.

پس اگر علاقه‌مند به ترید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، توصیه می شود که از چنین صرافی معتبری استفاده کنید که در کنار تنوع ارز های دیجیتال بسیار زیاد ویژگی های منحصر به فرد دیگری را در اختیار کاربران خود قرار داده که بتوانند روند سرمایه‌گذاری خود را به راحتی انجام دهند. همچنین کیف پول من، اولین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال است که امکان نگهداری هر کدام ارزها را به کاربران خود می دهد و در کنار آن با دریافت کارمزد های بسیار کمی به عنوان بهترین گزینه برای افراد شناخته می‌شود.

کیف پول های ترون

 حال که توانستید از طریق صرافی کیف پول من که بهترین مرجع برای خرید ترون است، مقدار ارز دیجیتال مورد نظر را تهیه کنید. نوبت به این می رسد که برای ذخیره سازی این ارز دیجیتال بهترین کیف پول ها را در نظر بگیرید. هر چند که شما می توانید از طریق همین صرافی اقدام به نگهداری کنید و با استفاده از یک کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال ترون، امکان نگهداری آن را داشته باشید. ما در ادامه سعی می کنیم تا برخی از بهترین کیف پول هایی که برای نگهداری ارز دیجیتال ترون می‌توانید از آن استفاده کنید را معرفی کنیم.

  • Ledger Nano S – کیف پول سخت افزاری
  • Trezor – کیف پول سخت افزاری
  • Kifpool.me – کیف پول من
  • Guarda wallet – کیف پول دسکتاپ
  • Atomic wallet – کیف پول دسکتاپ
  • Tronscan – کیف پول آنلاین
  • Tronlink – اکستنشن گوگل کروم

هر کدام از کیف پول هایی که در بالا قرار دارند، مزایا و معایب متفاوتی دارند که بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا اطلاعات جامعی را در مورد اینکه کیف پول ها چه هستند و چگونه کار می کنند را به دست آورید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بین می توانید از صرافی کیف پول من استفاده کنید و بدون دغدغه و با امنیت بالا تمامی ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره و نگهداری کنید.

همچنین بخوانید  بهترین دوره طراحی سایت حضوری با اعطای مدرک بین المللی قابل ترجمه!

آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد اینکه ترون چیست، بودید و می خواستید بدانید که ارز TRX را چگونه می توانید خریداری کنید؟ در این مقاله شما به تمامی پاسخ های خود رسیدید و حال می‌دانید که با استفاده از چه صرافی و چگونه می توانید این ارز دیجیتال را خریداری کنید. لازم به ذکر است که محبوبیت این ارز دیجیتال بسیار بالا است و این بستگی به شما دارد که تصمیم بگیرید در چه نقاطی و چه زمانی اقدام به خرید آن کنید.

https://kifpool.me/wallet/tron-TRX

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *