تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت های والپیپر برای کامپیوتر و گوشی

best-wallpaper-site-

تغییر تصویر زمینه کامپیوتر یا لپ تاپ یک تغییر کوچک است ، اما می تواند تأثیر زیادی در روحیه شما بگذارد. امروزه با پیشرفت نمایشگرها شما نیاز به تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا دارید . لازم نیست به دنبال این تصاویر پس زمینه بگردید ، زیرا ما 7 تا از بهترین سایت های دانلود تصاویر پس زمینه را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 تصاویر پس زمینه با وضوح یا کیفیت بالا

 

نمایشگرهای رایانه ای و همچنین تصاویر دیجیتالی معمولاً بر حسب عرض و ارتفاع در پیکسل ها اندازه گیری می شوند. به عنوان مثال ، صفحه نمایش 1080p  ، طول 1920 پیکسل در 1080px عرض دارد. “full HD” پایه اولیه ما برای تصاویر پس زمینه با وضوح بالا است. ما فقط سایتهایی را که تصاویر پس زمینه زیادی در اندازه های 1920×1080 و بالاتر دارند ، مانند تصاویر پس زمینه 4K را در این مقاله قرار داده ایم.

 

در صورت تمایل می توانید از تصویر پس زمینه کوچکتر یا بزرگتر نسبت به مانیتور خود استفاده کنید. اما اگر خیلی کوچک باشد باعث افت کیفیت در نمایش تصویر می شود.

 

دانلود والپیپر برای ویندوز

 

1. سایت InterfaceLIFT

 

عکس های منظره زمین یکی از چندین تصاویر پس زمینه موجود در این سایت است . سایت InterfaceLIFT به طور خودکار وضوح صفحه نمایش شما را تشخیص داده و تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا را در همان اندازه نشان می دهد. با این حال می توانید روی کادر کشویی در زیر تصویر زمینه کلیک کنید تا آن را تغییر دهید.

 

روی Download در کنار تصویر کلیک کنید تا تصویر را بارگیری کنید. می توانید اطلاعات مربوط به تصویر ارائه شده توسط عکاس را نیز مشاهده کنید. به طور پیش فرض سایت تصاویر را طبق تاریخ مرتب می کند. در صورت تمایل می توانید از گزینه Sort by  استفاده کنید و تصاویر را براساس تعداد دانلود ، رتبه بندی یا حتی به طور تصادفی مشاهده کنید.

 

2. سایت Wallhaven

 

تمام تصاویر ارائه شده در این سایت با کیفیت 1080p یا بالاتر است. با مرور صفحه اصلی یا استفاده از دکمه های Latest ، Toplist یا Random  در بالا شروع کنید. هنگامی که شما یک تصویر را مشاهده می کنید Wallhaven یافتن تصاویر مشابه را برای شما آسان می کند. از برچسب ها در نوار کناری سمت چپ استفاده کنید ، Search for similar برای نمایش تصاویر قابل مقایسه استفاده می شود یا حتی می توانید یک رنگ را از تصویر برای جستجو انتخاب کنید.

 

اگر می خواهید تصویر زمینه را با وضوح متفاوت بارگیری کنید ، برای تغییر اندازه یا برش آن گزینه Crop & Scale را در زیر Tools انتخاب کنید .

همچنین بخوانید  روش های اصولی برای نوشتن متن رپورتاژ خوب

 

3. سایت Reddit

 

Reddit چندین Subreddits به تصاویر پس زمینه اختصاص داده است. در این سایت چندین انجمن فعال با تصاویر پس زمینه جدید ارسال شده در همه زمان ها پیدا خواهید کرد. محبوب ترین والپیپر ، دارای یک میلیون عضو است. اندازه بیشتر تصاویر پس زمینه حداقل 1920×1080 است. اگر آنچه را که می خواهید در آن زیرمجموعه پیدا نکنید ، به سایت wallpapers نگاه کنید.

 

سرانجام ، اگر به دنبال تصاویر پس زمینه با وضوح بالاتر هستید ، نگاهی به  WQHD_Wallpaper بیندازید . WQHD اصطلاحی برای رزولوشن 2560×1440 است ، همچنین به 1440p نیز معروف است. بنابراین ، این تصاویر پس زمینه مناسب برای نمایشگرهای 1440p و 4K است.

 

4- سایت Simple Desktops

 

اگر پیشنهادات موجود در سایت های دیگر را نپسندیدی ، Simple Desktops را امتحان کنید. این سایت تصاویر پس زمینه ساده ای را ارائه می دهد که هنوز هم برای چشم جذاب است.

 

مرور کردن این تصاویر بسیار لذت بخش است . بر روی تصویری که دوست دارید کلیک کنید و آن را ذخیره کنید. هیچ آگهی تبلیغاتی در صفحات وجود ندارد. این سایت می گوید تمام تصاویر در رزولوشن 2880×1800 است ، به این معنی که آنها معیارهای تصویر زمینه را رعایت می کنند. و از آنجا که آنها بسیار ساده هستند ، می توانید به راحتی آنها را برش دهید تا در نمایشگرهای کوچکتر استفاده کنید.

 

5. سایت WallpaperStock

 

از دسته ها در سمت راست صفحه استفاده کنید تا دسته هایی مانند Cars , Animals, و World را جستجو کنید . در صورت تمایل می توانید در سمت چپ وضوح دلخواه را انتخاب کنید. از آنجا که سایت وضوح نمایشگر شما را تشخیص می دهد ، می توانید به سادگی بر روی تصویر کلیک کنید تا در اندازه صفحه نمایش شما باز شود. طبق معمول ، ذخیره کردن تصاویر آسان است.

 

6. سایت HDwallpapers

 

همانطور که از نام سایت مشخص است ، این سایتی است که تصاویر پس زمینه HD و با کیفیت دارد. مانند آنچه تاکنون دیدیم ، علاوه بر بررسی موارد جدید یا محبوب می توانید دسته های مختلفی را نیز جستجو کنید. اگر نمی خواهید تصویر زمینه را با وضوح نمایشگر خود بارگیری کنید ، از Available Resolutions استفاده کنید .

 

7. سایت WallpapersWide

 

اگر هنوز در جستجوی تصویر زمینه هستید ، امیدوارم WallpapersWide بتواند به شما کمک کند.

 

ماوس را روی تصویر ببرید و روی فلش که به سمت پایین است کلیک کنید تا تصویر را دانلود کنید. از طرف دیگر ، می توانید برای دیدن برچسب ها ، یک تصویر را انتخاب کنید و تمام وضوح موجود را بررسی کنید. همچنین سایت به شما امکان می دهد اندازه تصویر یا وضوح تصویر در گوشه پایین سمت چپ فیلتر کنید. با هزاران تصویر موجود ، مطمئناً چیزی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.

همچنین بخوانید  معرفی مکمل های بدنسازی در داروبوم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *