تبلیغات

تبلیغات

معرفی مکمل های بدنسازی در داروبوم

mokamelbadansazi

خرید مکمل های بدنسازی به یک انتخاب گریز ناپذیر در عرصه ورزش بدنسازی و پرورش اندام تبدیل شده است. انواع مکمل های بدنسازی با کارکردهای متفاوت طراحی و تولید شده اند که عدم شناخت صحیح انتخاب را دشوار می نماید.

در این مطلب به معرفی مکمل های بدنسازی در داروبوم  به نشانی https://darooboom.com می پردازیم. این راهنمای جامع شما را در انتخاب درست مکمل ورزشی هدایت می کند. تا پایان همراه ما باشید.

 

مکمل بدنسازی

مکمل پروتئین وی

پروتئین وی یکی از انواع مکمل های پروتئینی موجود است که خالص ترین پروتئین شناخته می شود. مکمل وی به عضله سازی و ریکاوری سریع بدنسازان کمک می کند. پروتئین وی در سه نوع هیدرولیز، کنسانتره و ایزوله عرضه می شود که هر یک برای هدفی مناسب است. پودرهای پروتئین وی موجود در داروخانه آنلاین داروبوم از برندهای مطرحی همچون دوبیس، کارن، نوتریمد، پی ان سی، کیو ان تی، بی پی آی، فول استار، ژن استار، کاله و پگاه و سایر برندهای نام آشنا عرضه می شود.

پودرهای پروتئینی علاوه بر اینکه برای ورزشکاران مفید است نیاز سالمندان و بیماران به پروتئین را نیز تامین می کند. این گونه از مکمل های پروتئینی به طور اختصاصی ارائه می شوند. پودر انترامیل پر پروتئین کارن یکی از این مکمل هاست.

مکمل گینر

مکمل گینر مکملی است که با افزایش وزن گره خورده است. این مکمل ورزشی با افزایش کالری مازاد به وزن گیری کمک می کند. نسبت ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در گینر از یک به دو تا یک به پنج متغیر است.

گینر مخصوص افراد لاغر اندام است؛ چه ورزشکار و چه فرد عادی یا حتی کودکان. اما گینر ورزشکاران با گینر معمولی تفاوت هایی دارد.

گینر بدنسازی خود به دو نوع مس گینر و ویت گینر دسته بندی می شود. مس گینر حاوی پروتئین بیشتری است که به افزایش حجم عضلانی بدنساز نیز کمک می کند. در ترکیبات ویت گینر نسبت کربوهیدرات به پروتیئن بیشتر است.

نوعی پودر گینر برای بچه ها نیز تهیه می شود که به برای کودکان کم اشتها، بد غذا یا ضعیف چثه مفید است و معمولا به پودر گین آپ مشهور است. پودر گین آپ کودکان کارن از بهترین مکمل های گینر برای مصرف بچه های در سنین رشد است.

پودر گین آپ بزرگسالان پی ان سی، پودر گین ژن استار و گینر اولترا پاور پگاه بهترین مکمل های گینر موجود در داروخانه داروبوم است.

مکمل بدنسازی

 

مکمل کراتین

کراتین مکملی است که برای رشد عضلات و افزایش قدرت موثر است. کراتین به دو فرم قرص و پودر تولید می شود. پودر گینر قابلیت ترکیب با سایر مکمل های بدنسازی مانند پروتئین وی را دارد. قرص کراتین نیز بدون دردسر مصرف می شود. کراتین مونوهیدرات متداول ترین کراتین بدنسازی است. اغلب افراد برای حجم دهی بالاتنه و پایین تنه به سراغ کراتین بدنسازی می روند. پودر کراتین دوبیس بهترین و پرفروش ترین مکمل کراتین ایرانی است.

ال آرژنین

قرص ال آرژنین از بهترین مکمل های بدنسازی برای افزایش خونرسانی اندام ها و کاهش وزن است. این مکمل با افزایش متابولیسم چربی های جمع شده در نواحی شکم و پهلو را آب کرده و بافت عضلات را می سازد.

ال آرژنین هلث اید، قرص ال آرژنین یورو ویتال، قرص ال آرژنین کارن و کپسول ال آرژنین دوبیس از بهترین مکمل های حاوی ال آرژنین هستند.

قرص ال آرژنین همچنین برای افزایش قد کودکان و نوجوانان مصرف دارد. ال آرژنین به افزایش ترشح هورمون رشد کمک می کند که رشد قدی را منجر می شود. از آنجایی که ممکن است مصرف قرص برای کودکان دشوار باشد، شربت ال آرژنین جایگزین ایده آلی است. شربت آرژی پلاس یوروویتال حاوی ال آرژنین و مناسب برای افزایش قد کودکان است.

بیشتر بخوانید: عوارض مکمل های بدنسازی

آمینو اسید

آمینو اسیدها به مقدار مشخصی در بدن به طور طبیعی وجود دارند. ورزشکاران برای ساخت توده عضلانی به مقادیر بیشتری آمینو اسید ضروری به ویژه شاخه دار نیاز دارند. مکمل آمینو برای افزایش انرژی، ریکاوری سریع و بهبود عملکرد ورزشی مفید می باشند. مکمل آمینو در دوره کات که مقدار کربوهیدارت به کم ترین مقدار می رسد، انرژی لازم برای انجام تمرینات ورزشی را فراهم می آورد. قرص آمینو وی 2222 و ال کارنیتین دوبیس، قرص آمینو وی 1000 ژن استار و قرص آمینو پلاس 6800 پی ان سی بهترین نمونه های مکمل آمینو در داروبوم می باشند.

مکمل بدنسازی

 

ال کارنیتین

قرص ال کارنتین برای افزایش انرژی و چربی سوزی توسط بدنسازان استفاده می شود. ال کارنتین به دو فرم ویال (مایع) و قرص تولید می شود.

ال کارنیتین 2000 بی اس کی 10 ویال ، قرص ال کارنیتین تارترات 1000 میلی گرم ژن استار و قرص ال کارنیتین 1000 میلی گرم کارن از جمله بهترین مکمل های ال کارنتین در داروخانه داروبوم است.

مکمل کافئین

مکمل های کافئین از دانه قهوه به دست می آیند و به شکل قرص و پودر در دسترس هستند. قرص کافئین در بدنسازی به بمب انرژی معروف است. چرا که انرژی لازم برای تمرینات قدرتی و طولانی مدت را فراهم می کند. کافئین علاوه بر افزایش انرژی به سوخت و ساز بدن نیز کمک می کند که برای ورزشکارانی که به چربی سوزی علاقه دارند مفید می باشد. قرص کافئین همچنین جهت افزایش قدرت حافظه و کاهش دردهای عضلانی مصرف می شود. کپسول کافئین دوبیس، قرص کافئین کارن و کپسول کافئین نوتریمد از بهترین مکمل های کافئین موجود در داروخانه داروبوم می باشد.

گلوتامین

گلوتامین یکی از فراوان ترین آمینو اسیدهای بدن است. گلوتامین برای حفظ توده عضلانی مهم شناخته می شود و در طول تمرینات بدنی سنگین از تحلیل عضلات پیش گیری می کند. بدنسازان از این مکمل برای عضله سازی و افزایش سرعت ریکاوری استفاده می کنند.

خانم ها نیز از طرفداران مکمل گلوتامین به شمار می آیند. گلوتامین به زنان ورزشکاری که قصد کاهش وزن و چربی سوزی اما بدون عضله سازی را دارند، توصیه می شود. مکمل گلوتامین به دو فرم پودر و قرص عرضه می شود. پودر گلوتامین نوتریمد، پودر گلوتامین پیور 100 درصد دوبیس و پودر ال گلوتامین ژن استار جز بهترین پودرهای گلوتامین می باشند.

سخن پایانی

در بازار مکمل های بدنسازی هیچ گزینه ایده آلی وجود ندارد. هر شخص بسته به اهداف و شرایط جسمانی که دارد دست به انتخاب می زند. به طور معمول در هر مرحله از بدنسازی یکی دو مکمل همزمان با هم باید مصرف شود و این طور نیست که با مصرف یک مکمل به همه اهداف ورزشی به توان رسید.

لینک منبع: 

darooboom.com/28-مکمل-بدنسازی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *