تبلیغات

تبلیغات

آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون پرو 11 مکس : بررسی کامل مشخصات + ویدئو

iphone-11

آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون پرو 11 مکس

 

اپل روز سه شنبه با اعلام آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس معرفی کرد . قابلیتی هایی که اضافه شده یک سیستم دوربین سه گانه تحول آور که قابلیت های زیادی افزوده شده ، جهشی بی سابقه در باتری و یک تراشه ذهنی که برای یادگیری و الگو برداری از کارهای روزانه .

 

 

مشخصات آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون پرو 11 مکس

 

قیمت 

 

قیمت آیفون 11 699 دلار ، آیفون 11 پرو 999 دلار و آیفون 11 پرو مکس 1.099 دلار شروع می شوند ، آیفون 11 از 13 سپتامبر قابل سفارش است و از 20 سپتامبر عرضه می شود ، یا می توانید آن را به صورت واقعی خریداری کنید . در سه نوع ذخیره سازی عرضه می شود : 64 گیگابایت ، 256 گیگابایت و حداکثر 512 گیگابایت. امسال اندازه 128 گیگابایتی وجود ندارد ، که احتمالاً حافظه شروع ایده آل برای اکثر افراد خواهد بود .

 

دوربین

 

 

دوربین موجود در آیفون 11 پرو جدید موضوعی است که بیشتر مردم به آن علاقه مند خواهند شد ، نه تنها در ساخت آیفون 2019 تاکنون به شدت شایع شد ، بلکه اکنون یکی از قدرتمندترین ویژگی های دستگاه نیز محسوب می شود .

 

همانطور که پیش بینی شده بود ، دوربین عقب شامل سه دوربین است که هر کدام دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی هستند: یک سنسور “استاندارد” ، یک سنسور “فوق العاده گسترده “ یا ” ultra-wide” به همراه لنز زوم اپتیکال 2 برابر ( بزرگنمایی 4 برابر هنگامی که سنسور فوق العاده گسترده را استفاده می کنید ) و سنسور تله فوتو.

 


مقالات مربوط به اپل :


 

قبل از اینکه به قدرت و تطبیق پذیری دوربین آیفون 11 پرو بپردازیم ، مهم است که در مورد برجستگی مربع بزرگی که در قسمت عقب گوشی قرار دارد صحبت کنیم. لازم است زیرا در حال حاضر سه سنسور و یک فلاش وجود دارد . حالت فوکوس پس زمینه ، که اپل آن را ویژگی پرتره می نامد ، از همیشه چشمگیرتر است . در اینجا یک حالت نور زیاد وجود دارد ، بنابراین می توانید در شرایط نوری زیاد امکان گرفتن تصاویر واضح تر و بهتری همانند استودیو می دهد .

همچنین بخوانید  5 ابزار رایگان برای ساخت عکس های پانوراما

 

اما ویژگی عالی در اینجا کمتر مربوط به دوربین فیزیکی می باشد ، و بیشتر درباره هوش مصنوعی موجود در آیفون 11 پرو است. این بدان معناست که در مقایسه با عملکرد آیفون X و XS ،عکس برداری در شرایط نوری کم نیز بهبود می یابد ، و این چیزی است که هر کسی نیاز دارد و عکس را برای شما بهبود بخشد.

 

به لطف این لنزهای فوق العاده گسترده که قادر می سازد صحنه های بیشتری را ضبط کنید ، قابلیت جدید آیفون اپل حتی بعد از گرفتن عکس قادر به تغییر مجدد سایز تصویر می کند . بنابراین اگر بخشی از تصویر را حذف کنید می توانید آنها را بعداً اضافه کنید. آیفون 11 پرو حتی می تواند به صورت بصری موقعیت های بهتری برای عکاسی به شما پیشنهاد کند ، اگر احساس کند که موقعیت بهتری وجود دارد .

 

طراحی و صفحه نمایش 

 

طراحی و صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس

 

ما عادت کرده ایم که اپل طراحی خود را تکرار کند ، مثل آیفون 3G و 3GS ، آیفون 4 و 4S و آیفون 5 و 5S استفاده می کردیم . همه ساله امیدواریم که اپل چیزهای جدیدی را به ارمغان بیاورد که طرفداران آیفون بتوانند واقعاً از آن هیجان زده شوند . آیفون 6 به آیفون 6S تبدیل شد و به آیفون 7 تبدیل شد ، که به نوبه خود آیفون 8 شد. اما آیفون X که طراحی کاملاً جدیدی داشت .

 

با این حال ، آیفون X سپس آیفون XS شد که تبدیل به آیفون 11 پرو شد که اکنون می بینیم. لبه های فلزی براق ، صفحه 5.8 اینچی با شکاف در قسمت بالا و 2 سوراخ در قسمت پایین گوشی که یکی از آنها یک بلندگو می باشد . در قسمت پایین گوشی همان کانکتور Lightning که چند سال اخیر دیده ایم قرار دارد – برخی انتظار داشتند از کابل USB-C را ، همانطور که در آیپد جدید و مک بوک جدید استفاده می شد ، و همانطور که این روزها در اکثر تلفن های هوشمند جدید مشاهده می شود ، قرار دهند.

 

آیفون امسال رنگ های جدیدی مانند Midnight Green ، Space Gray ، Silver و Gold معرفی کرده است .

 

ویژگی های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

 

 

  • صفحه نمایش 5.8 و 6.5 اینچی OLED (هر دو تراکم پیکسلی 458ppi )
  • صفحه نمایش “Super Retina XDR” از HDR 10 با Dolby Vision (و صدای Dolby Atmos) پشتیبانی می کند
  • ظرفیت های ذخیره سازی 64 گیگابایتی ، 256 گیگابایتی ، 512 گیگابایتی
  • سه دوربین عقب با بزرگنمایی اپتیکال 4 برابر : لنزهای Wide، ultrawide و تله فوتو (OIS برای گسترده و تله)
  • ویژگی دوربین به نام Deep Fusion برای کاهش نویز و افزایش جزئیات
  • عمر باتری 4 ساعت بیشتر (Pro) و 5 ساعت بیشتر عمر باتری (Pro Max) نسبت به مدل های سال گذشته
  • باز کردن قفل تصویر سریعتر
  • پشتیبانی وای فای نسخه 6 اما از اینترنت 5G پشتیبانی نمی کند .
  • فیلم برداری 4K برای هر دو دوربین جلو و عقب ، با فیلم آهسته برای دوربین سلفی (مستعار “slofies”)
  • سیستم عامل iOS 13
  • آداپتور شارژ سریع
  • رنگ ها: سبز نیمه تاریک ، خاکستری فضا ، نقره ، طلا
همچنین بخوانید  آموزش کامل کار با Screen Time در iOS 12 ؛ اعتیاد به آیفون/آیپد را کاهش دهید!

 

پردازنده و باتری 

 

چیپست داخل آیفون 11 و پرو و مکس A13 Bionic نام دارد. اپل ادعا می کند سریعترین پردازنده را در یک تلفن هوشمند دارد ، آیفون 11 با ادعا می کند که یک ساعت بیشتر از آیفون XR دوام خواهد داشت . اپل هرگز اندازه دقیق باتری های خود را اعلام نمی کند ، اما ما مطمئناً طی روزهای آینده خواهیم فهمید .اپل اندازه باتری را نسبت به دستگاه مورد استفاده در iPhone XS افزایش داده است ، ظرفیت باتری آیفون 11 پرو مکس 3500 میلی آمپری در صورتی که آیفون XS مکس 3174 میلی آمپر می باشد . در صحنه تأیید شد که آیفون 11 پرو جدید چهار ساعت بیشتر از آیفون XS دوام می آورد .

 

آیفون 11 دارای iOS 13 می باشد که برای اولین بار با قابلیت تم مشکی همراه است. اپل می گوید آیفون جدید با افزایش سرعت فیس آیدی مواجه است ، اما دقیقاً چگونگی پیشرفت تکنولوژی باز کردن قفل صورت مشخص نیست.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *