تبلیغات

تبلیغات

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

lebasshoyi1

همانطور که می دانید لباسشویی یک وسیله برقی می باشد، و این امکان وجود دارد که تمامی لوازم برقی شما دچار مشکلاتی شوند. این مشکلات در کل به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول آن ها شامل مشکلات غیر تخصصی می باشند و دسته دوم مشکلات تخصصی هستند. مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی می باشند که شما به راحتی و با کمی آشنایی با لباسشویی می توانید آن ها را در لباسشویی برطرف نمایید. اما مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که در صورت نداشتن تخصص نباید برای برطرف کردن آن ها اقدام نمایید، به همین دلیل توصیه ما به شما این است که در صورت بروز این مشکلات به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی استفاده نمایید.

همانگونه که گفته شد امکان بروز مشکلات مختلف برای لوازم برقی وجود دارد. پس با توجه به این موضوع از آنجا که ماشین لباسشویی با برق و آب سروکار دارد، امکان بروز مشکلات بیشتری برای این دستگاه وجود دارد. برای اینکه بتوانید در صورت بروز این مشکلات در لباسشویی آن ها را برطرف نمایید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با این مشکلات و دلایل بروز آن ها در آشنا شوید تا بتوانید در صورت بروز آن ها به برطرف کردن این مشکلات در لباسشویی بپردازید.

ماشین لباسشویی

مشکلات متدوال ماشین لباسشویی

در این قسمت قرار است به بررسی مشکلاتی که امکان بروز آن ها در هر زمانبرای لباسشویی وجود بپردازیم. این مشکلات در ماشین لباسشویی ها شامل موارد زیر می شوند:

تند نچرخیدن لباسشویی و خشک نشدن لباس ها به خوبی

در صورتی که چرخش دیگ لباسشویی آنچنان تند نیست که لباس ها به خوبی خشک شوند و یا اصلا چرخش تند در لباسشویی اتفاق نمی افتد و لباس ها بعد از تمام شدن شستشو خیس هستند، بهتر است که از تعمیرکار متخصص برای برطرف کردن مشکل کمک بگیرید. زیرا در بیشتر مواقع مشکلات فنی باعث بروز این مشکل در لباسشویی شده است. این امکان وجود دارد که خرابی خشکن و خشک نشدن لباس ها مربوط به خرابی المنت، تسمه، موتور لباسشویی و … باشد. همچنین در صورتی که آب لباسشویی در تخلیه شدن مشکل داشته باشد امکان خشک نشدن لباس ها نیز وجود دارد. یکی دیگر از دلایلی که باعث خشک نشدن لباس ها می شود، می تواند بیش از حد پر کردن ماشین لباسشویی باشد.

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی

توجه داشته باشید که نچرخیدن ماشین لباسشویی و نچرخیدن دیگ لباسشویی دلایل مختلفی دارد. بهترین روش برای برطرف کردن مشکل، عیب یابی توسط تعمیرکار متخصص می باشد. در ادامه با برخی از دلایل نچرحیدن دیگ لباسشویی آشنا می شویم:

همچنین بخوانید  بازاریابی عصبی چیست؟ مهم ترین نکات نورو مارکتینگ در سال 2021

از اصلی ترین دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرابی سیستم قفل درب لباسشویی

تسمه محرک لباسشویی خراب شده است

موتور و اجزای مربوط مانند کوپلر، کلاچ و… دچار ایراد شده است

لباسشویی ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺷﺴﺘﺸﻮی ﻟﺒﺎس، ﺣﺮﮐﺖ می‌کند

برای اینکه از تکان خوردن لباسشویی هنگام شستشو جلوگیری نمایید، باید بست های لباسشویی را چک نمایید. مطمئن شوید که بست ها باز نشده باشند. این امکان وجود دارد که بست ها، بدنه لباسشویی را به شاسی بسته باشند. یکی دیگر از دلایلی که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود، تنظیم بودن تراز ماشین لباسشویی می باشد.

از دیگر دلایل لرزش و تکان خوردن لباسشویی می توام به  نا متعادل بودن بار لباسشویی، خرابی کمک فنر لباسشویی، خرابی فنرها، تسمه دیگ و … اشاره کرد.

ماشین لباسشویی

توجه داشته باشید که تمامی این مشکلات گفته شده در تمامی برندها یکی می باشند. یعنی در صورت بروز این مشکلات می توانید آن ها را به یک صورت برطرف نمایید. اما در صورت نداشتن تخصص کافی نباید برای برطرف کردن مشکلات لباسشویی اقدام نمایید زیرا باعث بروز مشکلات بیشتر در این دستگاه می شوید. در صورت بروز اینگونه مشکلات می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید. در ادامه به بررسی برخی از مشکلات جزئی لباسشویی در برندهای لباسشویی می پردازیم.

آب لباسشویی ایندزیت به درستی تخلیه نمی شود

در صورتی که پمپ لباسشویی خراب شده باشد، کمربند درایو فرسوده شده باشد و یا شلنگ تخلیه بسته شده باشد، آب در درام باقی می ماند. در صورتی که درام به طور مناسب تخلیه نشود، امکان دارد مشکلات جدی تری برای لباسشویی رخ بدهد.

این امکان نیز وجود دارد که یک جوراب یا سکه که با لباس ها وارد لباسشویی شده باشد، امکان دارد که در پمپ گیر کرده باشد و باعث شود لباسشویی نخلیه نشود. استفاده از مواد شوینده بیش از اندازه هم باعث تخلیه نشدن لباسشوی می شود.

در صورتی که این مشکل را برطرف نکردید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی ایندزینت مراجعه نمایید و مشکل را برطرف نمایید.

شستشو در لباسشویی ارج تمام نمی شود

در صورتی که بعد از تمام شدن شستشو، ماشین لباسشویی خاموش نمی شود، امکان خرابی تایمر وجود دارد. برای اینکه این مشکل را برطرف نمایید باید کنترل پنل را بردارید و تایمر را بررسی نمایید. در صورت مشاهده کردن هرگونه خوردگی و خرابی تایمر، باید آن را تعویض نمایید.

ماشین لباسشویی

اگر این موارد را انجام داید اما مشکل برطرف نشد می توانید مقاله تعمیر لباسشویی ارج را مطالعه نمایید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین قفل هوشمند درب از نگاه متخصصان

ماشین لبسشویی زیرووات بو می دهد

توجه داشته باشید هنگامی که لباسشویی بو می دهد، یعنی محیطی برای رشد باکتری ها فراهم شده است. به این دلیل که وان لباسشویی محلی مرطوب و تاریک می باشد، محیط مناسبی برای رشد باکتری ها است. پس با توجه به این موضوع توصیه می شود لباسشویی خود را همواره تمیز نمایید.

برای آشنایی با مشکلات بیشتر در لباسشویی زیرووات می توانید مقاله تعمیر لباسشویی زیرووات را مطالعه نمایید و با مشکلات دیگر این لباسشویی آشنا شوید.

روش هایی که گفته شده برای برطرف کردن این مشکلات در منزل شما می باشد پس در صورتی که هر کدام یک از لوازم خانگی شما دچار مشکلات جدی شده است شده است می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و به عیب یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه شما بپردازند.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *