تبلیغات

تبلیغات

اینستاگرام از این پس با شکستن قوانین به شما هشدار می دهد

Instagram-Warns-Users-Break-Rules

اینستاگرام در حال طراحی و برنامه ریزی است که بتواند اکانت ها و حساب های مسدود شده را مدیریت کند. علاوه بر این کاربران هم بتوانند بهتر و راحت تر اکانت خود را از بن شدن نجات دهند. این تغییرات ایجاد شده است تا محتوای اینستاگرام از وارد غیرقانونی دور باشد.

 

یک شبکه اجتماعی باید قوانین خاص خود را داشته باشد

 

همانطور که انتظار می رود همگی شبکه های مجازی و اجتماعی دارای قوانینی هستند که کاربرانش باید از آن ها پیروی کنند. اگر دقت کرده باشید هنگام ثبتنام با این قوانین روبرو می شویم که بیشتر مان بدون توجه کردن از آن ها می گذریم. برخی از برنامه ها نسبت به دیگری قوانین بیشتر و برخی قوانین کمتری دارند.

 

از این رو صفحه Community Guidelines برای استناده قوانین اینستاگرام نوشته شده است که هر کاربری باید آن را مشاهده کند. با زیر پا گذاشتن هر یک از این قوانین باعث می شود تا اکانت شما برای همیشه حذف شود و یا ممکن است دلیلی برای اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام شود.  اما حالا اینستاگرام قصد دارد با تغییر در سیستم قوانین خود از مسدود شدن اکانت بصورت بی دلیل جلوگیری کند. این موضوع باعث می شود تا فردی که قرار است اکانتش مسدود شود از آن باخبر شده و موارد غیرمجاز را دیگر انجام ندهد.

 

 قوانین اینستاگرام بروز شده است

 

اینستاگرام طی یک تغییر در بلاگ خود اعلام کرد که قوانین خود را بروز کرده است. زمانی که فردی درحال انجام فعالیت هایی است که اینستاگرام آن ها را منع کرده است ، در صورت انجام توسط کاربر ، اینستاگرام یک هشدار به فرد می دهد که اکانت شان در ریسک می باشد.

 


پیشنهادی : آموزش ساخت گروه اینستاگرام با Join Chat (جوین چت) استوری


 

علاوه بر این اگر کاربری پستی بگذارد و توسط اینستاگرام پاک ، بصورت کامل دلیل پاک شدن پست به کاربر نمایش داده می شود. درصورتی که پستی به اشتباه پاک شود هم کاربر می تواند راحت تر از قبل با اینستاگرام در ارتباط بوده و پست مورد نظر را برگرداند. همچنین وقتی پستی پاک می شود با خواندن دلیل توسط کاربر ، باعث می شود تا برای دفعه های بعدی هنگام پست کردن قوانین را بدانیم.

 

بطور کلی زمانی که اکانتی در خطر قرار داشته باشد اینستاگرام پیش از بستن یک هشدار به کاربر می دهد ، درصورتی که فرد اشتباه را دوباره تکرار نکند از بسته شدن اکانتش در امان خواهد بود.

همچنین بخوانید  اسم رمزی پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال افشا شد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *