تبلیغات

تبلیغات

اسم رمزی پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال افشا شد

Google-Pixel-Four

شرکت گوگل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار پیکسل را معرفی می کند. سال گذشته طی رویداد اکتبر این شرکت به معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال پرداخت که اگرچه از برخی ویژگی های جدید بهره می بردند، اما طراحی جذابی برای آنها در نظر گرفته نشد با تک تیپ همراه باشید .

حال به نظر می رسد این کمپانی روی نسل جدید موسوم به سری Pixel 4 مشغول کار است. مدلی که به تازگی وب سایت 9to5Google خبر از افشا اسم رمز آن داده است . پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال با اسم رمز Coral و Needlefish تحت توسعه قرار دادند.


پیشنهادی :


این اسم رمزها پیشتر از طریق Open Source Project افشا شدند و حال نوبت به آشکار شدن آنها در جای دیگری رسیده است. به نظر می رسد Coral پیکسل 4 است و Needlefish نیز پیکسل 4 ایکس ال خواهد بود.

با نام Coral احتمالا Pixel 4 یک مدل ضدآب است و ویژگی های بهتری همچون طراحی بهبود یافته و مشخصات قابل توجه برای آن در نظر گرفته می شود. اگرچه دقیقا مشخص نیست برنامه گوگل برای هر دو پرچمدار آینده چیست. زیرا تنها منابع غیررسمی به این موضوع پرداخته و جزئیات دقیق و کاملی در دسترس قرار نمی گیرد . تاکنون شایعات بسیاری درباره سری پیکسل 4 منتشر شد و این مورد جدید دیگری است که افشا گشته است.

Pixel 4 و Pixel 4 XL دو مدل برجسته هستند که مشخصه های قابلی برای آنها در نظر گرفته شد . با این حساب شرکت گوگل می خواهد ویژگی های بزرگی به عنوان مدل های نسل جدید برای آنها در نظر گرفته شده است.

گوگل پیکسل 4

گوگل درصدد است تا پیکسل 4 و ایکس ال 4 را در جریان رویداد اکتبر سال جاری معرفی کند. رویدادی که انتظار داریم علاوه بر این دیوایس ها، تبلت ، کروم بوک و چند مدل دستگاه دیگر را دربرگیرد. تاکنون شایعات پیرامون سری پیکسل 4 کم نبوده اما احتمال می رود در تابستان با نزدیکی به رویداد پاییز گوگل با حجم بیشتری از شایعه ها رو به رو شویم.


پیشنهادی :


باتوجه به پایگاه داده Geekbench، پیشتر پیکسل 4 با حافظه رم 6 گیگابایتی و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 همراه شد. با این حساب احتمال می رود نسخه ایکس ال با نمایشگر بزرگ و حافظه رم بیشتر همراه باشد. جزئیات دقیقی در کار نیست و نمی توان به شایعات بی اساس نیز اشاره داشت. گوگل سخت در تلاش بوده تا بهترین ها را به کاربران خود ارائه دهد.

همچنین بخوانید  اینستاگرام از این پس با شکستن قوانین به شما هشدار می دهد

اسم رمز Needlefish برای پیکسل 4 ایکس ال و Coral برای پیکسل 4 نشان از ویژگی هایی خاص در هر یک از این مدل ها دارد. گوگل سخت در تلاش است تا سال جاری نسل جدید پیکسل را با طراحی بروزرسانی شده و ویژگی هایی مشابه پرچمداران نسل جدید همراه سازد.

در اخباری مرتبط گوگل ، پیکسل 3a را در کنار مدل ایکس ال آن 7 می معرفی می کند . این طور پیداست سال جاری گوگل محصولات مختلفی برای معرفی دارد و Pixel 4 تنها اسمارتفون یا دستگاه 2019 این کمپانی محسوب نمی شود.

شایان ذکر است گوگل مدتیست برند گوشی هوشمند خود را به پیکسل تغییر داده تا نوآوری هایی جدید به کار گیرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *