تبلیغات

تبلیغات

قیمت لیفتراک 1403

gheymatlifterak

قیمت لیفتراک 1403

 

لیفتراک یکی از ابزارهای کاربردی در صنایع مختلف و انبارداری است که به بهبود فرآیندهای حمل و نقل و جابجایی بار کمک می کند. در واقع لیفتراک ها در تناژهای گوناگون، برای نیازهای خاص و متنوع طراحی شده اند و قیمت متفاوتی دارند. همچنین قیمت لیفتراک در سال 1403 نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی خواهد داشت. این افزایش قیمت به دلیل نوسانات نرخ ارز، افزایش هزینه مواد اولیه و تورم عمومی در کشور می باشد. در این مقاله به بررسی و مقایسه قیمت لیفتراک ۱۴۰۳ و سال های اخیر می پردازیم. در پایان این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که آیا لیفتراک یک گزینه مناسب برای سرمایه گزاری می باشد یا نه !

بررسی قیمت لیفتراک در سال های مختلف

قیمت لیفتراک (Forklift) از سال های گذشته تا به حال تغییرات زیادی داشته است. اصلی ترین دلیل این افزایش قیمت، تورم می باشد. همچنین افزایش قیمت قطعات ماشین آلات از دیگر دلایل این موضوع است. به طور کلی قیمت این دستگاه ها از سال 1380 تا سال 1403 تقریبا 68 برابر افزایش داشته است. با توجه به نمودار زیر می توانید از روند افزایشی قیمت لیفتراک درک بهتری داشته باشید.

قیمت لیفتراک 1403

 

قیمت لیفتراک 3 تن 1403

قیمت لیفتراک 3 تن از سال 1380 تا به اکنون افزایش چشم گیری داشته است. به طوری که قیمت این دستگاه لیفتراک در سایت آرکا جم شرق برای سال 1403 از 1.5 میلیارد شروع شده و تا 2.5 میلیارد متغیر است. این موضوع نشانگر افزایش 68 برابری می باشد. به گونه ای که در سال های قبل، هزینه این نوع لیفتراک ها 22 میلیون بوده ولی مطمئنا از تکنولوژی وکیفیت امروزی برخوردار نبوده اند.  

قیمت لیفتراک 5 تن 1403

قیمت لیفتراک پنج تن نیز مانند قیمت لیفتراک سه تن، صعودی بوده است. به شکلی که این قیمت در سال 1403، 2.5 تا 3 میلیارد می باشد اما در سال 1380، حدودا 40 تا 50 میلیون تومان و در سال 1390، 150 تا 160 میلیون تومان بوده است. در نتیجه از دهه 90 شمسی تا به امروز، حدودا 16 برابر افزایش قیمت داشته است.

قیمت لیفتراک 7 تن 1403

قیمت لیفتراک هفت تن در سال 1403، از 3.5 میلیارد تومان شروع شده و تا 4.5 میلیارد تومان قابل تغییر می باشد. البته این قیمت با توجه به برند و خارجی یا ایرانی بودن دستگاه متفاوت است. این لیفتراک در گذشته بسیار ارزان تر بوده، به گونه ای که در سال 1380، قیمت آن 60 میلیون تومان بوده است.

استعلام قیمت لیفتراک به روز

برای استعلام قیمت دقیق و به روز لیفتراک روش های مختلفی وجود دارند. می توانید با شرکت های مختلف ارائه دهنده لیفتراک تماس گرفته و قیمت مدل های مختلف را استعلام بگیرید. مزیت این روش این است که می توانید اطلاعات دقیق تری راجع به لیفتراک ها و قیمت آنها بدست آورید. اما یک روش سریع و آسان استعلام قیمت لیفتراک، مراجعه به وب سایت های فروش است که در آن می توان قیمت انواع برند لیفتراک را با توجه ساختار و تناژ آن ها مقایسه کرد.

برای مثال آرکا جم شرق به عنوان یکی از تولید کنندگان لیفتراک های دوگانه، دیزلی و برقی در ظرفیت های مختلف و به کارگیرنده دانش روز در سطح کشور شناخته می شود. برای مشاهده قیمت به روز لیفتراک می توانید به وب سایت آرکا مراجعه نمایید.

خرید لیفتراک یک سرمایه گذاری مطمعن

انتخاب و خرید لیفتراک در سال 1403 مطابق نیازهای شما می تواند یک فرایند پیچیده باشد. عوامل مختلفی مانند برند، نوع بار، ظرفیت بارگیری، ارتفاع بالابری، نوع سوخت، فضای کاری و بودجه شما در این انتخاب نقش دارند. اگر به یک لیفتراک برای انبار خود نیاز دارید در خرید آن شک نکنید، زیرا در کنار استفاده، از فروش آن سود زیادی نصیب شما خواهد شد.

برندهای داخلی مانند آرکا، سپاهان، سهند، آریا و برندهای خارجی مثل تویوتا، کوماتسو و هیوندا در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز خود می توانید انتخاب کنید. خدمات پس از فروش و گارانتی، از جمله عوامل مهمی هستند که باید هنگام خرید لیفتراک به آنها توجه کرد.  همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره شده، شرکت آرکا با بیش از 10 سال تجربه در تولید انواع لیفتراک و ماشین آلات صنعتی، یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است. توصیه می شود برای مشاوره و خرید لیفتراک با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *