تبلیغات

تبلیغات

بهترین کنسول بازی در جهان

behtarinconsulejahan

بازی شیوه آرامش افراد را متحول کرده است! فرقی نمی‌کند در چه سنی و اهل کجا هستید، تنها چیزی که نیاز دارید، بهترین کنسول بازی در جهان است و می‌توانید بازی‌های ویدیویی سرگرم‌کننده را در عرض چند ثانیه انجام دهید.

کنسول‌های بازی امروزی، تجربه‌های تعاملی جذاب‌تری را نسبت به قبل ارائه می‌دهند. گرافیک، انیمیشن، موسیقی و جلوه‌های صوتی به طور یکپارچه با هم کار می‎کنند تا گیمرها را در هر سنی که هستند به دنیای مجازی، تخیلی و هیجان انگیز منتقل کنند.

در حال حاضر، محبوب‌ترین کنسول‌های بازی از سونی، نینتندو و مایکروسافت می‌آیند که هر کدام چندین پیکربندی و گزینه‌های کنسول را ارائه می‌دهند. این مقاله اطلاعاتی را که برای انتخاب بهترین کنسول بازی برای خود، بچه‌ها یا کل خانواده‌تان نیاز دارید را ارائه می‌دهد.

معرفی بهترین کنسول بازی در جهان 

اکنون زمان بسیار خوبی برای انتخاب بهترین  کنسول بازی جدید است؛ زیرا جدیدترین سیستم‎ها مانند پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس همگی چند سالی است که در بازار هستند، به این معنی که آن‌ها به راحتی در سراسر جهان موجود و اغلب در دسترس هستند.

با گزینه‎های بسیار زیاد، فرآیند انتخاب یک کنسول جدید ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. دقیقاً به همین دلیل است که ما این راهنمای مفید را جمع آوری کرده‎ایم، که به تشریح مواردی که به نظر ما بهترین انتخاب برای یک کنسول جدید است، می‎پردازد.

بهترین کنسول بازی برای خانواده ها؛ سونی پلی استیشن 5

 

بهترین کنسول بازی در جهان

پلی استیشن 5 قدرتمندترین کنسول سونی تا به امروز است که دارای 825 گیگابایت SSD یا (Solid-State Drive) است. این بدان معناست که ظرفیت ذخیره سازی آن 825 گیگابایت است و Solid-State Drive به شما امکان می‎دهد بازی‎ها را سریع‎تر از هر کنسول پلی استیشن قبلی راه اندازی و بارگذاری کنید

دو نسخه از PS5 وجود دارد:

  1. یکی دارای دیسک درایو
  2. و دیگری کاملا دیجیتالی

اگر هنوز از داشتن نسخه‌های سخت بازی‌های خود لذت می‌برید، نسخه با درایو دیسک را انتخاب کنید، اگرچه گران‌تر از کنسول دیجیتالی است.

PS5 همه بازی‎های محبوب را برای نوجوانان و بزرگسالان ارائه می‎دهد، از جمله ژانرهایی که دارای اکشن و مبارزات خشونت آمیز زیادی هستند. همچنین می‌توانید شبیه‌سازی‌های ورزشی فوق‌العاده واقعی، بازی‌های RPG همه‌جانبه، و اکشن یا ماجراجویی‌های چالش‌برانگیز را کشف کنید. علاوه بر ارائه بازی‎هایی از فرنچایزها، PS5 دارای گرافیک و صدای واقعاً چشمگیر است که نوجوانان و بزرگسالان از آن استقبال می‎کنند.

کنترلر بهترین کنسول بازی PS5

اکثر بازی‌ها با استفاده از یک کنترلر DualSense کنترل می‌شوند، که کنترل دقیق و بدون تأخیر را برای بازیکنان فراهم می‌کنند. این کنترلرها بازخورد لمسی، تریگرهای تطبیقی و بلندگوی داخلی را نیز ارائه می‎دهند.

این بدان معناست که برای برخی بازی‌ها، ماشه‌های عقب کنترلر می‌توانند تنش را تنظیم کنند تا بسته به آنچه در بازی می‌گذرد، فشار دادن آن آسان‌تر یا سخت‌تر شود. به عنوان مثال، اگر در حال انجام یک بازی تیراندازی هستید، کنترلر می‎تواند شبیه سازی کند که ماشه تفنگ در واقع چه حسی دارد و ضریب غوطه وری را افزایش می‎دهد. همچنین دارای قابلیت اشتراک‌گذاری است، بنابراین اگر لحظه‌ای در طول بازی اتفاق افتاد که می‌خواهید با دوستان خود به اشتراک بگذارید، روی دکمه‌ای کلیک می‌کنید و گیم‌پلی اخیر شما ذخیره می‌شود تا برای ویرایش و ارسال برای هر کسی که می‌خواهید در دسترس باشد.

گیم پلی بهترین کنسول بازی PS5

پلی استیشن 5 هم قابلیت آنلاین و هم آفلاین دارد. برای بازی آنلاین، ردیف‎های اشتراک متنوعی وجود دارد که می‎توانید خریداری کنید. اولین و ارزان‎ترین رده 60 دلار در سال است و امکان دسترسی به چندین بازی رایگان در ماه، امکان بازی چند نفره آنلاین، فضای ذخیره سازی ابری، بازی‎های انحصاری PS5 و تخفیف‎های سخت افزاری را فراهم می‎کند.

اگر مایل به ارتقاء هستید، با پرداخت مقدار پول بیشتری در سال، می‎توانید صدها بازی قدیمی پلی استیشن را به صورت رایگان داشته باشید، از اولین پلی استیشن گرفته تا پلی استیشن 4.  این تنها بخشی از ویژگی‌های بهترین کنسول بازی است. 

Lab Lowdown بهترین کنسول بازی PS5

اگرچه اجرا و بازی اول می‌تواند ترسناک باشد، فرآیند راه‌اندازی و پیمایش زمانی که به آن عادت کنید چندان پیچیده نیست. پیمایش در منوها کمی طول می‌کشد تا یاد بگیرید، اما وقتی این کار را انجام دادید، همه چیز منطقی و عالی است.

بازی های انحصاری بهترین کنسول بازی PS5

 

بهترین کنسول بازی در جهان

 Horizon Forbidden West، Ghostwire: Tokyo، Gran Turismo 7، Stray، Ratchet and Clank Rift Apart.

مشخصات بهترین کنسول بازی

3.5 گیگاهرتز، 8 هسته ای AMD Zen 2

CPU

پردازنده گرافیکی RDNA 2 10.3 ترافلاپ

پردازنده گرافیکی یا GPU

16 گیگابایت GDDR6

رم یا RAM

تا 120 FPS

نرخ فریم یا Frame-rate

4K

وضوح یا Resolution

بله، اما فقط در نسخه دیجیتالی وجود دارد

دیسک درایو یا Disc Drive

قابلیت سفارشی 825 گیگابایت SSD + هارد دیسک خارجی

ذخیره سازی یا Storage

مزایا و معایب بهترین کنسول بازی 

مزایای بهترین کنسول بازی عبارت است از:

  1. امکان انتخاب قابل توجهی از بازی‌ها برای گیمرهای مسن‎تر.
  2. پلی استیشن 5 استاندارد دارای پخش کننده Blu-Ray داخلی را دارد.
  3. از کنترلرهای بی‎سیم پیشرفته Dual Sense پشتیبانی می‎کند.
  4. سازگار با PS4.

معایب بهترین کنسول بازی عبارت است از:

  1. قیمت کنسول بازی و لوازم جانبی آن گران است.
  2. حافظه داخلی محدود است مگر اینکه گسترش یابد.

چگونه کنسول های بازی ویدیویی را آزمایش کردیم

 

بهترین کنسول بازی در جهان

وقتی صحبت از بهترین کنسول بازی ویدیویی به میان می‌آید، فروشندگان به راحتی می‌توانند حواس شما را به مشخصات کنسول بازی پرت و گیج کنند، به‌خصوص اگر تازه وارد بازی شده‌اید و از معنای آن‎ها مطمئن نیستید.

اما واقعاً بهترین راه برای آزمایش کنسول‎های بازی ویدیویی این است که به سادگی با آن‎ها بازی کنید! برای هر دستگاه، ما آسان بودن دسترسی به صفحه اصلی و راه‌اندازی یک حساب کاربری را بررسی کرده‌‎ایم. ما بازی‌های مختلفی را آزمایش کردیم و کنسول‌ها را به حد مجاز رساندیم تا مطمئن شویم که نرخ فریم افت نمی‌کند و در طول مدت استفاده طولانی بیش از حد گرم نمی‌شوند. ما تسترهای مصرف کننده داشتیم که کیفیت گرافیک را مقایسه می‏‌کردند و از بچه‎ها خواستیم بازی کنند تا ببینند از چه کنسول‎هایی بیشتر لذت می برند. در حالی که ما این مشخصات را در بررسی کردیم و در اختیار شما قرار دادیم حال شما می‌توانید به راحتی انتخاب و استفاده کنید. 

هنگام خرید کنسول به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حالی که توافق بر سر بهترین کنسول بازی ویدیویی در تمام دوران تقریباً غیرممکن است، اما همه آن‌ها در ارائه بهترین حالت خود قوی‌تر می‌شوند. هیچ انتخاب بدی در میان کنسول‎های بازی وجود ندارد، این در واقع به اولویت‎های شما و ویژگی‎هایی که برای شما مهم است، بستگی دارد. در زمان خرید بهترین کنسول بازی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • فضای ذخیره سازی 
  • قابلیت حمل 
  • بازی‌ها
  • نرخ فریم
  • دسترسی والدین 

نتیجه گیری

​به طور خلاصه، این کنسول بازی که به عنوان بهترین کنسول بازی شناخته می‌شود، تجربه‎ای از بازی را ارائه می‎دهد که بسیار خارق العاده است.

PS5 همچنین در حال حاضر تنها کنسولی است که هدست اختیاری VR را ارائه می‎دهد. پخش کننده Blu-Ray که بازی‎های فیزیکی PS5 را می‎پذیرد و می‎تواند محتوای DVD و Blu-Ray را پخش کند نیز یک امتیاز مثبت است. اما لوازم جانبی اصلی پلی استیشن PS5 گران هستند.

برای تهیه بهترین کنسول بازی می‌توانید از فروشگاه و وب سایت به روز دیجی کمک بگیرید. با ارائه بهترین مشاوره به شما در داشتن یک انتخاب ایده آل کمک خواهند کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *