تبلیغات

تبلیغات

معرفی اپلیکیشن های پولی ios که رایگان شده‌اند!

iosunit

درصد زیادی از کاربران اپل که از آیفون‌ها و یا آیپدهای ساخته‌شده توسط این کمپانی استفاده می‌کنند، از پرداخت هزینه برای اپلیکیشن های این گوشی همواره ناراضی هستند. برخی از اپلیکیشن های کاربردی این گوشی‌ها نیز پولی هستند و باید برای استفاده از آن‌ها، هزینه پرداخت شود. تعدادی از این اپلیکیشن های پولی کاربردی، به‌ صورت روزانه و به مدت محدود در اپ استور به شکل رایگان ارائه می‌شوند تا کاربران در صورت تمایل بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از این برنامه‌ها که با خرید آیفون 15 پرو 256 و سایر نسخه‌های آیفون می‌توانید مورد استفاده قرار دهید، آشنا شویم.

Unit Converter Pro HD

تبدیل کردن واحدهای اندازه‌گیری به یکدیگر معمولا در طول روز نیاز می‌شود. از دما و درجه سلسیوس و فارنهایت گرفته تا وزن و طول، همواره تبدیل واحد کردن این پارامترها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو این برنامه فوق‌العاده کاربردی بوده و کمک‌های ویژه‌ای در این زمینه به شما می‌کند. دسته‌بندی‌های مختلف و متنوعی در این برنامه وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها واحدهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.

Live 2 GIF

یکی دیگر از برنامه‌های پولی اپ استور که می‌توانید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید، Live 2 GIF این گزینه است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از تصاویر و عکس‌های ثبت‌شده در گوشی خود، گیف‌ها و ویدئوهای متنوع بسازید و با استفاده از فیلترهای مختلف، آن‌ها را جذاب‌تر از حالت عادی کنید. تمام این ویدئوها و گیف‌ها را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و بیشترین لذت را از آن‌ها ببرید.

Fill me up – Block Brain Game

دسته‌بندی بازی‌ها در این زمینه معمولا مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از کاربران به دنبال بازی‌های رایگان شده هستند تا بتوانند بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند. در صورتی که به بازی‌های پازلی متنوع علاقه دارید، گزینه Fill me up هم می‌تواند برای شما تا حد زیادی کاربردی باشد. این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، سطح بازی ارتقا پیدا کرده و شما را در چالش‌های بیشتر و جذاب‌تری قرار می‌دهد. این بازی رایگان می‌تواند یک انتخاب مناسب برای اوقات بیکاری و فراغت شما محسوب شود.

HibiDo Pro: Todo Calendar Note

اگر شما یک فرد پرمشغله محسوب می‌شوید، پس نیاز به یک پلنر مناسب دارید تا بتوانید تمام برنامه‌های روزمره خود را در موقعیت مناسب و دقیق اجرا کنید. در اختیار داشتن چنین برنامه‌ای، فوق‌العاده کاربری است و از فراموش کردن کارها جلوگیری می‌کند. این اپلیکیشن همه آنچه شما انتظار دارید را در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار می‌توانید فعالیت‌های خود را اولویت‌بندی کرده و به ‌صورت کامل بر همه آن‌ها نظارت داشته باشید. امکان دانلود رایگان این برنامه برای کاربران وجود دارد.

Water Coach

امروزه معمولا تأکیدی زیادی به نوشیدن آب کافی و به‌موقع در طول روز می‌شود. بر این اساس توصیه می‌کنیم مزایای نوشیدن آب در طول روز را به هیچ عنوان نادیده نگیرید و به آن توجه داشته باشید تا بتوانید سلامتی خود را تضمین کنید. این برنامه با یادآوری زمان آب خوردن، کمک می‌کند تا با نوشیدن آب کافی از بسیاری بیماری‌ها، دور بمانید. با کمک این برنامه می‌توانید به ‌صورت منظم آب بنوشید و با مشاهده نمودار روند نوشیدن آب که نمایش می‌دهد، شناخت بیشتر و کامل‌تری از بدن خود به دست آورید.

 

اپلیکیشن های پولی ios

Word of the da

روش‌های مختلف و متنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود از آن‌ها بهره ببرید. یکی از کم‌هزینه‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها، استفاده از اپلیکیشن های موجود در این زمینه است. با خرید آیفون 15 پرو 256 و یا سایر نسخه‌های آیفون، می‌توانید از اپ استور، این برنامه را دانلود کرده و اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا به‌ صورت روزانه به آموزش پرداخته و مهارت خود را ارتقا دهید.

AirDisk Pro

چنانچه شما به غیر از آیفون از سایر محصولات اپل از جمله آیپد و مک استفاده می‌کنید، حتما نیاز به انتقال و جابه‌جایی داده‌های مختلف در میان این ابزارها خواهید داشت. با کمک این برنامه می‌توانید از طریق وای‌فای، اقدام به جابه‌جایی داده‌ها کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی می‌توانید برای خارج کردن فایل‌های فشرده‌شده نیز اقدام کنید. همچنین با این ابزار می‌توانید اقدام به گوش دادن موزیک، تماشای فیلم و عکس و باز کردن فایل‌های PDF کنید.

 

اپلیکیشن های پولی ios

Safety Photo+ video

امروزه اغلب افراد داده‌های مختلف به ویژه تصاویر و ویدئوهای شخصی خود را بر روی گوشی ذخیره می‌کنند. کیفیت فوق‌العاده دوربین محصولات آیفون نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده تا کاربران، تعداد زیادی عکس و ویدئو در آیفون خود داشته باشند. از این رو، امنیت این بخش از این گوشی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود. با کمک این برنامه شما می‌توانید به‌ راحتی بر روی گالری خوشی خود رمز بگذارید تا هیچ فردی توان دسترسی به این بخش را نداشته باشد. همچنین می‌توانید تصاویر و ویدئوها را در آلبوم مخصوصی که خودتان ساخته‌اید، قرار دهید تا دسترسی به آن به سادگی امکان‌پذیر باشد.

Blur-Photo

ادیت تصاویر به روش‌های دلخواه، این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است. یکی از روش‌های ادیت در این زمینه که تا حد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مات کردن بخشی از یک تصویر یا کل آن است. با دانلود این برنامه رایگان شده از اپ استور، شما می‌توانید برای تار کردن پس‌زمینه، سوژه عکس و یا حتی ایجاد یک جلوه جدید اقدام کنید. این برنامه ابزارهای مختلفی را برای ویرایش بخش‌های مختلف تصویر در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌ راحتی می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. بر اساس اطلاعات موجود در بازرگانی سیب، این برنامه به یک نسخه رایگان در اپ استور تبدیل شده و امکان بهره بردن از آن برای کاربران وجود دارد.

در صورتی که تمایل به خرید انواع محصولات کمپانی اپل را دارید، می‌توانید از طریق بازرگانی سیب تمام اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین استعلام قیمت محصولات مختلف از قبیل قیمت آیفون 15 پرو مکس با حجم 256 و … نیز از طریق این بازرگانی سیب وجود داشته و شما می‌توانید از آن بهره ببرید.

 

اپلیکیشن های پولی ios

جمع‌بندی

آیفون‌های ساخته‌شده توسط کمپانی اپل را می‌توانیم به ‌عنوان بهترین و کاربردی‌ترین گوشی‌های دنیا معرفی کنیم که این روزها تا حد زیادی مورد توجه واقع شده‌اند. این گوشی‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و برنامه‌های مختلفی برای نصب بر روی آن‌ها طراحی‌شده است؛ اما در بعضی از مواقع برای دسترسی به این اپلیکیشن‌ها باید هزینه خرید آن‌ها را پرداخت کنید. برخی اوقات، برنامه‌های پولی به ‌صورت رایگان ارائه می‌شوند که شما می‌توانید نهایت استفاده را از آن‌ها ببرید. چند نمونه از برنامه‌های پولی رایگان شده در اپ استور را در بخش‌های قبلی معرفی کردیم تا در صورت تمایل بتوانید اقدام به دانلود و استفاده از آن‌ها کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *