تبلیغات

تبلیغات

تور کیش از تهران گران تر از شهرهای دیگر است؟

kishaztehran

تور کیش از شهرهای مختلفی برگزار می شود. شاید بیشترین تور کیش از تهران باشد اما شهرهایی همچون مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، کرمان، گرگان، رشت، بندرعباس، یزد و کرمانشاه نیز تور کیش برگزار می کنند. اما آیا تور کیشی که از تهران برگزار می شود، گران تر از سایر شهرهاست؟ برای پاسخ به این سوال موارد، ابتدا باید با نحوه قیمت گذاری تورها آشنا شوید.

 

تور کیش از تهران

هزینه یک تور چگونه محاسبه می شود؟

اولین و مهمترین چیزی که بر هزینه تور تاثیر دارد، مقصد مسافرتی است. اگر مقصد مسافرتی شناخته شده باشد، تقاضای بیشتری دارد و به همان میزان نیز قیمت بیشتری برای تورها ارائه می شود. کیش هم جزو مقاصد شناخته شده و پرطرفدار در ایران است. به همین دلیل قیمت تورهای کیش معمولا نسبت به سایر شهرها گران تر است. البته که راهکارهایی برای سفر ارزان به کیش وجود دارد که مفصلا درباره آن صحبت خواهیم کرد.

تاثیر فصل بر روی قیمت تور

فصل و زمانی که سفر می کنید نیز بر روی قیمت تور تاثیرگذار است. مثلا اگر بخواهید تور کیش در فصل زمستان را انتخاب کنید، از آنجایی که آب و هوای این شهر در این فصل بسیار مناسب سفر است، احتمالا قیمت تور کیش شما نسبت به تابستان های کیش افزایش داشته باشد.

مدت زمان اقامت

مدت زمانی که قصد اقامت در مقصد انتخابی را دارید، در قیمت نهایی تور تاثیر گذار است. بدیهی است که هر چه بیشتر بخواهید در هتل اقامت داشته باشید، هزینه بیشتری بابت آن باید بپردازید.

نوع هتل و پرواز در قیمت تورها

از تاثیر نوع هتل ها و نوع پروازها در هزینه پکیج های تور داخلی و خارجی نباید غافل بود. مثلا اگر تور کیش با هتل 5 ستاره را خریداری کنید، باید هزینه بیشتری نسبت به تور کیش با هتل سه ستاره بپردازید. برخی از هتل ها نیز خدمات اضافه همچون ناهار و شام هم دارند که بر روی پکیج ارائه می شود.

درباره قیمت بلیط هواپیما هم باید بگوییم که هزینه آن بسته به نوع بلیط شما متفاوت است. شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط نیز در تعیین قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. اگر با بهترین خطوط هوایی دنیا به سفر بروید، معلوم است که هزینه بیشتری نسبت به سایر ایرلاین ها باید بپردازید.

 

تور کیش از تهران

چه چیزی قیمت بلیط هواپیماها را تعیین می کند؟

بلیط هواپیما بر اساس مسافت و مدت زمانی که در پرواز است و البته نوع هواپیما تعیین می شود. مثلا پرواز اقتصادی یا اکونومیک، هزینه بسیار کمتری نسبت به پرواز با فرست کلاس دارد.

حال باید به این سوال پاسخ بدهیم که تور کیش از تهران هزینه بیشتری نسبت به شهرهای دیگر دارد یا خیر؟

همان طور که گفته شد هزینه تور کیش از تهران کاملا نسبی است و ممکن است ارزان تر از شهرهای دیگر هم باشد. ممکن است شهر دیگری که مسافت کمتری تا کیش دارد، هزینه تور کیش کمتری را بپردازد. اما چیزی که مهم است مد نظر داشته باشید این است که این اختلاف چند صد هزارتومانی آنقدرها در هزینه سفر شما تاثیر گذار نیست. اگر قصد دارید که هزینه های سفر خود را کاهش دهید، پیش از سفر حتما با راهکارهای سفر ارزان به کیش آشنا شوید. از آن جایی که در کیش هزینه ها بالاتر از شهرهای دیگر است، اگر نحوه درست هزینه کردن در سفر را ندانید، هنگام بازگشت از تور به مشکل برخواهید خورد.

تفاوت تور کیش ارزان و گران در چیست؟

گاهی این تفاوت به مدت زمان اقامت و نوع هتل و پرواز باز می گردد اما گاهی هیچ تفاوتی با هم ندارند. در صورتیکه شما از پرواز لحظه آخری یا تور لحظه آخری کیش استفاده کنید، متوجه می شوید که نه تنها هزینه کمتری پرداخت کرده اید، بلکه همان کیفیت و همان خدمات را دریافت خواهید کرد. گاهی اوقات نیز آژانس های گردشگری برای جذب بیشتر مشتریان خود، آفرهای ویژه ای می گذارند. این آفرها هم فرصت مناسبی برای تجربه سفرهای ارزان است. در این صورت کیفیت تور کاهش نمی یابد و شما در بهترین هتل ها و بهترین پروازها به مقصد مورد نظر سفر خواهید کرد.

نکته مهم در خرید تور کیش این است که حتما از آژانس های گردشگری معتبر تور کیش را خریداری کنید. این آژانس ها سال ها تجربه برگزاری تور را داشته اند. به همین دلیل سفری بی نقص و هیجان انگیز را برای شما تدارک خواهند دید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *