تبلیغات

تبلیغات

آموزش لول آپ در فری فایر با حیوانات بازی

lvlfrefire

در صورتی که با گیم‌پلی بازی فری آشنا باشید، می‌دانید که علاوه بر کاراکترهای اصلی بازی، حیوانات نیز می‌توانند باعث برتری شما در مقابل دشمنان شوند. در حقیقت استفاده از پت، یکی از راهکارهای لول آپ شدن در فری فایر است.

آموزش لول آپ در فری فایر با حیوانات بازی فری فایر

آموزش لول آپ در فری فایر با حیوانات بازی فری فایر

 هر یک از این حیوانات نیز قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. در این مطلب قصد داریم انواع حیوانات در بازی فری فایر را به شما معرفی و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم.

حیوانات مهم در بازی فری فایر و ویژگی‌های آن‌ها

شاید آنگونه که درباره کاراکترهای اصلی، سلاح‌ها و ترفندهای بازی فری فایر اطلاعات وجود دارد، به ندرت بتوانید اطلاعاتی را خصوص حیوانات این بازی پیدا کنید. اگر دقت کرده باشید در هر آپدیتی که از فری فایر منتشر می‌شود، قابلیت‌های خاصی به این حیوانات اضافه می‌شود. در ادامه مهم‌ترین حیوانات بازی فری فایر را به شما معرفی می‌کنیم.

پرنده فری فایر معروف به Falco

پرنده یکی از حیوانات مهم در بازی فری فایر است. این حیوان که به تازگی به مجموعه پت‌های بازی اضافه شده است، قدرت‌هایی ویژه دارد. فالکو می‌تواند سرعت و کنترل شما را در حین استفاده از چتر نجات در شروع بازی افزایش دهد. نکته جالب اینکه تمامی اعضای تیم امکان استفاده از چنین قابلیتی را دارند. همچنین فالکو می‌تواند قبل از بقیه پلیرها اسلحه‌ها را برای شما جمع‌آوری کند. شما حتما به این پت نیاز پیدا خواهید کرد.

حیوان پزشک بازی Free Fire معروف به اوترو

یکی از پت‌های کاربردی بازی فری فایر حیوان پزشک یا اوترو است. این پت دوست‌داشتنی یک هدفون و کلاه دارد و همانطور که از نام آن مشخص است، توانایی آن زمانی به چشم می‌آید که شما قصد استفاده از کیت درمانی برای هیل کردن هم تیمی‌هایتان را داشته باشید. اوترو لول یک می‌تواند 35 درصد و اوترو لول 5 می‌تواند تا میزان 50 درصد از جان هم تیمی‌های شما را بهبود ببخشد. به همین دلیل شما به این پزشک جنگی تمام عیار نیاز دارید.

پورینگ مقاومت کلاه ایمنی و زره شما را در طول بازی افزایش می‌دهد

پورینگ یکی از حیوانات خاص در بازی فری فایر است. شما می‌توانید این پت را در کنار بیشتر بازیکنان سولو مشاهده کنید. پورینگ‌ها می‌توانند مقاومت کلاه ایمنی و زره شما را در هر 3 ثانیه به طور قابل توجهی افزایش بدهند. در نتیجه حتما باید با خرید جم و الماس فری فایر از این پت استفاده کنید.

شیبا در بازی فری فایر رادار قارچ‌ها است

یکی از حیوانات مهم Free Fire  شیبا است که شما می‌توانید آن را تا سطح 6 ارتقا بدهید. شیبا یکی از محبوب‌ترین پت‌های فری فایر است که قابلیت‌های خاصی دارد. اما مهم‌ترین توانایی این پت، نمایش تمامی قارچ‌های موجود در کنار شما و هم‌تیمی‌هایتان است.

شیبا در هر 180 ثانیه یک بار لوکیشن دقیق تمامی قارچ‌هایی که در پیرامون شما وجود دارند را مشخص می‌کند. شما با ارتقای شیبا می‌توانید این زمان را به 150 ثانیه کاهش دهید. نکته بسیار مهمی که در خصوص این پت باید بدانید این است که وقتی او را انتخاب کردید، برای تجهیز این پت باید 450 جم بپردازید.

میمون غول آسا برد سلاح‌های شما را افزایش می‌دهد

میمون غول آسا یا Baboon از مهم‌ترین پت‌های بازی فری فایر است که آغاز ورودش به دنیای بازی از سرور کشور برزیل بود. میمون غول آسا به شما کمک می‌کند برد شلیک اسلحه‌ها مثل نارنجک‌انداز و بسیاری دیگر از سلاح‌ها را افزایش بدهید.

میمون غول آسا یا Baboon

میمون غول آسا یا Baboon

 توجه داشته باشید که این حیوان در مقایسه با سایر حیوانات فری فایر در سطوح پایین قدرت کمتری دارد. اما اگر کمی صبور باشید می‌توانید با لول آپ آن برتری محسوسی نسبت به حریفان خود پیدا کنید.

نایت پنتر جعبه ابزار کاربردی شما در Free Fire است

یکی از حیوانات بازی فری فایر، حیوانی موسوم به Night Panther است. نایت پنتر یک قابلیت ویژه دارد و آن هم این است که می‌تواند فضای کوله پشتی شما را تا 15 درصد افزایش بدهد. با ارتقای لول این حیوان می‌توانید این فضا را به راحتی به 30 درصد برسانید. نایت پنتر بهترین گزینه برای پلیرهایی است که مدام در حال جمع‌آوری تجهیزات هستند و در بسیاری از موارد با مشکل کمبود جا در کوله پشتی خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

آقای واگور بادیگارد شخصی شما در طول بازی است

از متفاوت‌ترین حیوانات در بازی فری فایر باید به آقای واگور اشاره کنیم. این پنگوئن با ظاهر اسپرت و باکلاسی که دارد در حساس‌ترین لحظات بازی به شما کمک می‌کند.

واگور یکی از حیوانات پرطرفدار فری فایر

واگور یکی از حیوانات پرطرفدار فری فایر

 آقای واگر هر 120 ثانیه یک نارنجک دیوار گلو را به آیتم‌های شما اضافه می‌کند. در لول‌های پایین آقای واگور هر 120 ثانیه و در صورت لول آپ می‌تواند هر 100 ثانیه یک بار موجودی نارنجک دیوار گلو را برای شما شارژ کند.

آی گیم، مورد اعتمادترین سایت خرید جم و آفرهای بازی فری فایر

روش‌های مختلفی برای به دست آوردن پت‌های فری فایر وجود دارد. یکی از روش‌های متداول، شرکت در رویدادهای مختلف و تکمیل ماموریت‌ها است. رویدادهای رایگانی نیز برای استفاده از این پت‌ها وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هالوین و کریسمس اشاره کرد. به کمک پت‌های فری فایر می‌توانید تمامی دشمنان خود را نابود کنید. شما می‌توانید خرید الماس فری فایر را با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان در ای گیم انجام دهید. شارژ جم فری فایر در ای گیم  به هیچ عنوان نیاز به ورود به اکانت شما ندارد و تنها با آیدی اکانت قابل انجام است و کافی است که آیدی‌تان را برای ما ثبت کنید. همچنین اگر دوست دارید به‌صورت هفتگی یا ماهانه جم دریافت کنید، می‌توانید از ای گیم‌  کمک بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *