تبلیغات

تبلیغات

بهترین برند و فروشگاه ساعت مچی در ایران

ttbol

ساعت مچی یکی از لوکس ترین اکسسوری ها محسوب می شود که امروزه علاوه بر آگاهی از زمان، به عنوان یک متریال شیک که در استایل مؤثر است، مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت های بسیاری در طول زمان به بازار عرضه می شوند. هر یک از ساعت های تولید شده برند و مارک خاص خود را دارا می باشد. اما سؤال اصلی این است که چه مارک ساعت مچی از همه بهتر است. و چه فروشگاهی برای خرید ساعت مچی معتبر تر است.

برند ساعت مچی کاسیو

کاسیو یک برند ژاپنی است که در تولید انواع ساعت های مردانه و زنانه فعالیت می کند. کاسیو با تولید ساعت هایی که دارای ویژگی های جذاب هستند، توانست به بازار جهانی راه پیدا کند و هم چنین رقیب ساعت های سوئیسی شود. برند کاسیو در طول فعالیت خود موفق به تولید کالکشن هایی شده که حسابی مورد توجه قرار گرفته اند. کالکشن G-shockو sheen از جمله پر طرفدار ترین کالکشن های برند کاسیو هستند. جی شاک ساعت های مقاوم و ضد ضربه هستند.

کاسیو ساعت های متنوعی در سبک های مختلف طراحی می کند. بنابراین این ساعت ها همیشه به روز بوده و با هر استایلی به راحتی ست می شوند.

برند رولکس

رولکس اولین برند تولید کننده ساعت های ضد آب است. استفاده از ساعت های رولکس سبب افزایش جذابیت در استایل شما خواهد شد. این برند در میان ورزشکاران، سیاستمداران و همچنین بازیگران طرفداران بسیاری دارد و محبوب می باشد. رولکس از بهترین برند های تولید کننده ساعت های زنانه و مردانه در سبک های مختلف می باشد.

برند ساعت مچی کارتیر

در سال ۱۸۴۷ برند کارتیر کار خود را در پاریس آغاز کرد. این برند در ابتدا به ساخت جواهرات می پرداخت و در نهایت با تولید ساعت مچی که در آن از طلا، نقره و الماس استفاده می کرد، توانست محبوبیت بسیاری در میان کاربران علاقه مند به ساعت کسب کند. برند کارتیر بیشتر در تولید ساعت مچی با سبک رسمی و زنانه میپردازد اما ساعت های مردانه آن نیز بسیار زیبا و قابل توجه اند‌.

برند سیکو

 در سال ۱۸۸۱ برند سیکو در توکیو ژاپن تأسیس شد. این برند با تولید ساعت های غواصی توانست به معروفیت و شناخت خود بیافزاید. هم چنین تولید کننده اولین ساعت های جی پی اس خورشیدی است.

سیکو با تولید ساعت های زنانه و مردانه با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، در صنعت ساعت سازی پیش رو بوده است.

همچنین بخوانید  آموزش کسب درآمد بدون سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال
برند ساعت مچی رومانسون

رومانسون یک برند کره ای است که بیشتر ساعت های آنالوگ در سبک رسمی و کلاسیک را طراحی می کند. در دست داشتن ساعت رومانسون به جذابیت استایل شما می افزاید. هم چنین از نظر ظاهری، زیبایی خیره کننده ای دارد. ساعت های بند چرم و دستبندی این برند از محبوبیت بسیاری در میان خانم ها برخوردار است.

برند سیتیزن

کم  پیش می آید که کسی اسم برند سیتیزن را نشنیده باشد. این برند ژاپنی سال هاست که با تولید ساعت های متنوع مردانه و زنانه در سبک های مختلف مشغول است.ساعتی با کیفیت و مقاوم است. هم چنین ظاهری شیک و جذاب را به استایل شما میبخشد. برای استایل اسپرت مناسب نیستند اما با هر استایل دیگری به راحتی ست می شوند. با خرید ساعت ستیزن از ساعت های دیگر بی نیاز خواهید شد

ساعت مچی در ایران

فروشگاه  تی تی بول

فروشگاه رسمی تی تی بول فروشگاعی معتبر در عرصه فروس ساعت مچی میباشد که سالهاست در این عرصه فعالیت میکند و ساعت هایی بای برند های معتبر در کلاس های اصل را وارد ایران میکند

شما میتوانید با سرچ در موتور های جستو جو گر فروشگاه تی تی بول را بیابید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *