تبلیغات

تبلیغات

گامالوپ : راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

gameloop

راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 با زمان بارگذاری سریع و گرافیک باورنکردنی خود انقلابی در بازی ایجاد کرده است. برای دستیابی کامل به پتانسیل کنسول PS5 ارتقا هارد ضروری به نظر می‌رسد. یکی از هاردهای پرقدرت و پرسرعت در بازار، هارد SSD است. البته در زمان خرید هارد ssd برای PS5 باید به مدل و سازگاری هارد با کنسول توجه کنید.

با توجه به اهمیت خرید هارد مناسب برای کنسول نسا 9 پلی استیشن، می‌خواهیم در این مقاله به بررسی راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5 بپردازیم. همچنین 6 مدل از جدیدترین و قدرتمندترین انواع هارد SSD برای PS5 را معرفی می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین هارد SSD برای پلی استیشن 5 چه مشخصاتی دارد؟

بررسی مشخصات هارد ps5 در زمان خرید بسیار مهم است. چرا که تمام مدل‌های هارد ssd با پلی استیشن 5 سازگاری ندارد. بر این اساس هنگام انتخاب بهترین هارد SSD برای پلی استیشن 5 برای اطمینان از عملکرد و سازگاری بهینه چندین فاکتور کلیدی را باید در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید که قبل از خرید اکانت قانونی ps5 باید به فکر آماده کردن تجهیزات باکیفیت باشید. سپس برای خرید اکانت بازی‌ها از وبسایت معتبر اقدام کنید. در ادامه چند فاکتور مهم خرید هارد اکسترنال ssd برای ps5 را بررسی می‌کنیم.

بهترین ssd برای ps5 دارای رابط NVMe است؛ از سری‌های جدید استفاده کنید!

بهترین SSD برای PS5 باید از رابط NVMe (Non-Volatile Memory Express) استفاده کند. SSDهای NVMe به طور قابل توجهی سریع‌تر از SATA SSDهای سنتی است. از سوی دیگر کنسول پلی استیشن 5 نیز به گونه‌ای طراحی شده است که از سرعت SSDهای NVMe نهایت استفاده را ببرد. با استفاده از سرعت SSDهای NVMe به راحتی می‌توانید برای خرید اکانت قانونی FC 24 از سری بازی‌های جدید فیفا اقدام کنید و از سرعت اجرای بازی مسابقه‌ای لذت ببرید.

بهترین ssd برای ps5 دارای دارای سرعت خواندن بالا است

به دنبال یک SSD با سرعت خواندن و نوشتن بالا باشید. سرعت برای کاهش زمان بارگذاری در بازی‌ها و ارائه یک تجربه بازی یکپارچه بسیار مهم است. برای بهترین عملکرد، مدل‌هایی با سرعت خواندن 5500 مگابایت بر ثانیه یا بالاتر انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که در زمان اجرای بازی آنلاین به سرعت بالا نیاز دارید. همراه با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید به قابلیت‌های ویژه دسترسی داشته و از اجرای سریع بازی آنلاین نهایت استفاده را ببرید.

بهترین ssd برای ps5 دارای ظرفیت ذخیره سازی خوبی است

ظرفیت SSD باید با نیازهای ذخیره سازی شما مطابقت داشته باشد. یک SSD یک یا 2 ترابایتی به طور کلی برای قرار دادن انواع بازی‌ و برنامه‌ها توصیه می‌شود. با این حال، اگر کتابخانه بازی وسیعی دارید، ظرفیت بیشتری را در نظر بگیرید. توجه کنید که ظرفیت هارد ssd برای پلی استیشن 5 حداقل باید 250 گیگابایت باشد.

 

راهنمای خرید SSD

بهترین ssd برای ps5 دارای فرم فاکتور متناسب با اسلات داخلی کنسول است

SSDهای سازگار با PS5 باید در فرم فاکتور M.2 NVMe باشند. اطمینان حاصل کنید که اندازه فیزیکی SSD (معمولاً 22 میلی متر در 80 میلی متر) متناسب با اسلات داخلی PS5 است. فرم فاکتورهای 2230، 2242، 2260، 2280، 22110 معمولا با پلی استیشن 5 سازگاری دارند. علاوه بر توجه به فرم فاکتور به دریافت گواهینامه رسمی از سایت سونی نیز توجه کنید. SSD تست و تایید شده توسط شرکت سونی به طور یکپارچه با کنسول کار می‌کند.

بهترین ssd برای ps5 به راحتی نصب شده و دارای گارانتی است

نصب اکثر SSDها ساده است. اما در حالت کلی سطح راحتی خود را با نصب سخت افزار در نظر بگیرید. برخی از SSDها ممکن است با هیت سینک‌های اضافی یا محلول‌های حرارتی ارائه شوند که می تواند برای مدیریت دما مفید باشد. همچنین لازم است که گارانتی سازنده را بررسی کنید. اکثر SSDها دارای گارانتی بین 3 تا 5 سال است. گارانتی طولانی‌تر می‌تواند آرامش بیشتری را ایجاد کند.

 

راهنمای خرید SSD

جدیدترین و بهترین انواع مدل هارد SSD برای پلی استیشن 5

خرید هارد اکسترنال ssd برای ps5 کار سختی نیست. کافی است بهترین و جدیدترین مدل‌های هارد Ssd پلی استیشن 5 را بشناسید. بر این اساس در ادامه مقاله 6 مدل از قدرتمندترین و سازگارترین انواع هارد اس اس دی برای پلی استیشن 5 را معرفی می‌کنیم. رنج قیمتی هر کدام از مدل‌ها متفاوت بوده و نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید برای خرید هر کدام از انواع مدل هارد SSD اقدام کنید.

1. Samsung 980 PRO NVMe SSD؛ کیفیت و سرعت را باهم داشته باشید!

Samsung 980 PRO یک NVMe SSD فوق‌العاده سریع است که عملکردی بدون نقص را برای PS5 شما ارائه می‌دهد. ظرفیت هارد یک ترابایت است. همچنین گواهی سازگاری با پلی استیشن 5 را از شرکت سونی دریافت کرده و حداکثر 7000 مگابایت بر ثانیه سرعت دارد. با سرعت خواندن و نوشتن استثنایی Samsung 980 PRO NVMe SSD، زمان بارگذاری سریع و بازی یکپارچه را تجربه خواهید کرد.

2. WD Black SN850 NVMe SSD؛ بدون نگرانی بازی‌های محبوب خود را نصب کنید!

WD Black SN850 یک SSD با ظرفیت بالا و حداکثر 2 ترابایت است. با وجود  WD Black SN850 NVMe SSDکنسول  PS5 فضای کافی برای کتابخانه بازی‌های محبوب را دارد. هارد WD Black SN850 گواهینامه سازگاری با پلی استیشن 5 را از شرکت سونی دریافت کرده و حداکثر 7000 مگابایت بر ثانیه سرعت دارد. سرعت چشمگیر WD Black SN850 گیم پلی روان و صفحه نمایش بارگذاری سریع را تضمین می‌کند.

3. Seagate FireCuda 530 NVMe SSD؛ گزینه عالی خرید ssd برای ps5

Seagate FireCuda 530 برای گیمرهایی طراحی شده است که بهترین‌ها را می‌خواهند. ظرفیت هارد 1 ترابایت بوده و با سرعت خواندن 7300 مگابایت بر ثانیه، بیشترین میزان سرعت را در میان مدل‌های هارد SSD برای پلی استیشن 5 دارد. همچنین گواهینامه سازگاری با PS5 را از شرکت سونی دریافت کرده است. در حالت کلی می‌توان گفت که Seagate FireCuda 530 NVMe SSD با سرعت‌های فوق‌العاده و ظرفیت کافی، بهترین انتخاب برای افزایش عملکرد PS5 شماست.

4. کینگستون KC2500 NVMe SSD؛ بهترین ssd برای ps5

Kingston KC2500 یک گزینه مقرون به صرفه است که همچنان بهبودهای قابل توجهی در سرعت برای PS5 شما ارائه می‌دهد. کینگستون KC2500 NVMe SSD دارای ظرفیت 2 ترابایت بوده و سرعت خواندن 3500 مگابای بر ثانیه را دارد. با توجه به کم بودن سرعت خواندن، قیمت آن نسبت به مدل‌های دیگر کمتر است اما برای بودجه‌های متوسط، گزینه مناسبی است.

5. Crucial P5 Plus NVMe SSD؛ گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر!

Crucial P5 Plus به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد ثابت خود شناخته شده است. Crucial P5 Plus NVMe SSD یک انتخاب عالی برای کسانی است که یک SSD قابل اعتماد برای PS5 خود می‌خواهند. چرا که حدود 2 ترابایت طرفیت داشته و 6600 مگابایت بر ثانیه سرعت دارد. همچنین گواهینامه سازگاری را از شرکت سونی دریافت کرده است.

6. Sabrent Rocket 4.0 NVMe SSD؛ پتانسیل کنسول خود را به حداثکر برسانید!

Sabrent Rocket 4.0 سرعت و ظرفیت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و برای گیمرهایی که می‌خواهند پتانسیل PS5 خود را به حداکثر برسانند، ایده‌آل است. Sabrent Rocket 4.0 NVMe SSD حدود 2 ترابایت ظرفیت داشته و 7000 مگابایت بر ثانیه سرعت دارد. همچنین گواهی سازگاری با کنسول PS5 را از شرکت سونی دریافت کرده است.

راهنمای خرید هارد برای ps5 را از کارشناسان گامالوپ دریافت کنید!

در این مقاله به بررسی راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5 پرداخته و فاکتورهای مهم خرید هارد اکسترنال ssd برای ps5 را بررسی کردیم. همچنین 6 مدل از بهترین انواع هارد Ssd پلی استیشن 5 را معرفی کردیم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید هارد برای کنسول و خرید دیگر تجهیزات گیمینگ می‌توانید با کارشناسان مجموعه گامالوپ مشورت کنید.

گامالوپ یکی از مراجع اصلی و معتبر گیم در ایران است که در زمینه خرید اکانت قانونی، گیفت کارت پلی استیشن، خرید تجهیزات گیمینگ و خرید کنسول پلی استیشن فعالیت می‌کند. به منظور ارتباط با تیم پشتیبان و کارشناسان گامالوپ می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 اقدام کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *