تبلیغات

تبلیغات

فروشگاه مورد نیاز برای خرید پرمیوم یوتیوب

youtubee

خرید پرمیوم یوتیوب قابلیت و ویژگی‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد، با خرید این اکانت می‌توانید دنیایی از ویدئو و موزیک را با هم داشته باشید. این اشتراک پولی به صورت ماهانه و سالانه قابل خرید است و می‌توانید تجربه رویایی از فیلم دید و موزیک گوش کردن بدون تبلیغات را تجربه کنید. 

برای خرید این اشتراک توجه به برخی نکات از اهمیت زیادی برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتخاب ریجن جیمیل اشاره کرد. با توجه به قانون فیلترینگ در ایران، کاربران ایرانی نمی‌توانند از این اشتراک را خریداری نمایند به همین دلیل باید از ریجن ترکیه استفاده کنند، البته تغییر ریجن امکان‌پذیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر نحوه خرید و هزینه این اکانت، و تفاوت آن با اسپاتیفای بپردازیم. 

هزینه خرید اکانت یوتیوب

یکی از مهم‌ترین مسائل در زمان خرید اکانت یوتیوب ، هزینه آن است. این که باید برای هر اشتراک چه مبلغی پرداخت کنید و آیا خرید اشتراک با مدت زمان بیشتر شامل تخفیفات می‌شود از مهم‌ترین مسائل به شمار می‌آید. کیفیت عملکرد اکانت یوتیوب پرمیوم به گونه‌ای است که توسعه دهندگان آن با اطمینان کامل از جلب توجه کاربران، قابلیت استفاده اکانت پرمیوم یوتیوب رایگان به مدت یک ماه را فراهم نموده است. 

پس از استفاده یک ماه رایگان از این اکانت، برای تمدید آن به صورت ماهانه باید ۱۱.۹۹ دلار پرداخت نمایید. پرداخت این هزینه امکان استفاده از قابلیت‌های اکانت یوتیوب پرمیوم را فراهم می‌کند، البته توجه داشته باشید که محایبه این قیمت به واحد پول داخلی به دلیل نوسانات بازار ارز، متغیر است. 

از قابلیت‌های جذاب این اکانت می‌توان به استفاده چند کاربره اشاره کرد که براساس آن می‌توانید با پرداخت ماهانه ۱۷.۹۹ دلار امکان دسترسی ۵ فرد دیگر را فراهم نمایید. در واقع شما با پرداخت ماهانه ۶ دلار بیشتر، می‌توانید ۵ فرد دیگر را وارد اکانت خود کنید. این قابلیت یک انتخاب ایده آل برای خانواده‌های پر جمعیت است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند با پرداخت هزینه مقرون به‌صرفه از مزایای اکانت یوتیوب پرمیوم بهره‌مند شوند. 

تفاوت یوتیوب پریمیوم و اسپاتیفای

خرید پرمیوم یوتیوب

اسپاتیفای غول دنیای موزیک است و به واسطه داشتن قابلیت‌های متنوع و فوق العاده توجه کاربران زیادی در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. در مقابل ورود یوتیوب تحولی خارق العاده در دنیای ویدئو ایجاد کرد، با این توصیفات ممکن است بپرسید که تفاوت یوتیوب پریمیوم و اسپاتیفای در چیست؟ انتخاب کدام اکانت بهتر است و چه قابلیت‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهند؟ خب برای این کار بهتر است به جدول زیر توجه کنید: 

معیار

یوتیوب پرمیوم

اسپاتیفای

صدا

کیفیت عالی در تمام شرایط اتصالات اینترنتی

با توجه به سرعت نت متغیر است. 

تبلیغات

با پرداخت هزینه بیشتر دسترسی بدون تبلیغ فعال می‌شود

پرداخت هزینه در یک سطح 

آرشیو

آرشیو موزیک کامل با قابلیت پخش لایو و کنسرت و…

امکان گوش دادن به موزیک‌های‌های ترند

دسترسی‌های بیشتر با داشتن اکانت پرمیوم یوتیوب

خرید پرمیوم یوتیوب

خرید اکانت پرمیوم یوتیوب مزایای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد، مزایای فوق العاده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با صرف هزینه کم، از قابلیت‌های جذاب و کم نظیر بهره‌مند شوید. این سرویس استریم با قابلیت‌های دیداری و شنیداری خود تحولی جذاب در دنیای هنر و موسیقی ایجاد نموده است، با خرید این اشتراک امکان دسترسی به قابلیت‌های زیر برای شما فراهم می‌شود: 

  • قابلیت دسترسی به امکانات اشتراک پرمیوم یوتیوب موزیک
  • امکان دانلود و امکان پخش آن در زمان دیگر، بدون نیاز به اینترنتی
  • دسترسی بی‌وقفه به دنیایی از موزیک و ویدیوهای جدید بدون تبلیغات 
  • قابلیت کنترل فرزندان برای حفظ امنیت آن‌ها در فضای آنلاین و مجازی
  • پخش ویدئو در پس زمینه و امکان استفاده از دیگر قابلیت‌های گوشی تلفن همراه

نتیجه گیری 

با خرید پرمیوم یوتیوب دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌گیرد، با خرید این اشتراک می‌توانید از مزیت گارانتی و تضمین کیفیت تا آخرین ثانیه‌ی اشتراک و پشتیبانی ویژه اکانت پلاس بهره‌مند شوید. با پرداخت مستقیم هزینه اشتراک می‌توانید از خرید امانت یوتیوب به صورت قانونی استفاده کرده و آن را روی ایمیل شخصی خود فعال‌سازی کنید.

برای خرید یوتیوب پریمیوم می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید، مجموعه‌های حرفه‌ای که در زمینه فروش اکانت‌های مختلف در بسترهای متفاوت پخش موزیک و ویدئو فعالیت‌های گسترده دارند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *