تبلیغات

تبلیغات

در گوشی گلکسی s24 اولترا انتظار رنگ های تازه و کناره های تیتانیومی داشته باشید

Expect-fresh-colors-and-titanium-sides-in-the-Galaxy-S24-Ultra

در حالی که به زمان معرفی و انتشار گلکسی S24 اولترا در ژانویه یا اکتبر 2024 نزدیک می شویم، همچنان اطلاعات دقیقی از این تلفن هوشمند منتشر نشده است. با این حال، مثل هر ساله انتظار می رود اس 24 اولترا بسیار شبیه به سری قبلی خود اس 23 اولترا که به نوبه خود آن نیز طرحی مانند اس 22 اولترا داشت. اولین، تلفن هوشمندی که از 4 لنز در قاب پشتی و شکافی برای جایگاه قلم بود.

قطعا سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا قطعا در طراحی گوشی های امروزی یک گام بلند به جلو برداشت، ظاهری که شبیه به نوت اولترا داشت اما دوربین های شبیه به مدل اس را گرفته بود. از این رو، جای تعجب نیست که سامسونگ مجددا برای ساخت سری جدید گوشی خود مجددا از این طرح الهام بگیرد.

با این شرایط، اگر این روند همانند قبل پیش برود، می توان انتظار داشت، Galaxy S24 Ultra دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع AMOLED، نرخ تازه سازی 120 هرتز و وزنی در محدوده 230 گرم باشد. از طرفی، شایعه ای که از همه بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته، “باریک بودن گوشی Galaxy S24” است، که می تواند در نوع خود جالب و چشم گیر باشد. به گونه ای که مقدار آن به 162.3 در 79 در 8.7 تغییر یافته و ابعادی نسبتا متفاوتی را با نسل قبلی خود ایجاد می کند.

کناره های تیتانیومی در Samsung Galaxy S24 Ultra

یکی از تغییرات اساسی Samsung Galaxy S24 Ultra ممکن است دارای جنس فریم تیتانیومی باشد، که آن را سبک تر و با دوام تر نسبت به گوشی های قبلی آن می کند. اگرچه این نوع ساخت فریم، ابتدا در گوشی های آیفون دیده شده است، از این رو، با توجه به سابقه ای که در سامسونگ شاهد آن هستیم ممکن است از چنین روندی پیروی کند.

با این حال، پیشبینی می شود همانند نسخه های قبلی، همچون S22 Ultra و S23Ultra در قاب پشتی و صفحه نمایش آن از شیشه گوریلا گلس ویکتوس (نسخه بهبود یافته آن) مورد استفاده قرار بگیرد.

رنگ های جدید Galaxy S24 Ultra

اطلاعات دقیقی در رنگ های مورد استفاده Samsung Galaxy S24 Ultra وجود ندارد. با این حال، طبق اخبار گوناگون دریافت شده از برخی رسانه های معتبر، پیشبینی می شود اس24 اولترا دارای رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد باشد. اگرچه، در کنار این موارد مشاور ارشد این شرکت نیز اعلام کرده است، که امکان دارد به صورت انحصاری و تنها در فروشگاه آنلاین سامسونگ گزینه های دیگری چون، سبز روشن، آبی روشن و نارنجی نیز ارائه شود. به این معنی که این محصولات با رنگ های خاص را در انحصار شرکت خود قرار دهد که ممکن است تفاوت اندکی نیز در قیمت تمام شده آنها وجود داشته باشد.

همچنین بخوانید  گوگل پیکسل 7a : دلایلی برای خریدن و یا نادیده گرفتن آن

در مجموع، Samsung Galaxy S24 Ultra ممکن است رویکردی مشابه نسل های قبلی خود داشته باشد. از زمان عرضه آن گرفته، تا ابعاد صفحه نمایش معین، دوربین های 4گانه با کیفیت، قلم، به روزترین سیستم عامل و طراحی کلی نسبتا مشابه که همه همه S24 Ultra به یک تلفن هوشمند درجه یک تبدیل خواهد کرد. (با این تفاوت که ممکن است فریم های کناره، این بار از جنس تیتانیوم باشد تا به گوشی فرم تازه ای بدهد)

اخبار سامسونگ گلکسی S24 اولترا را دنبال کنید

در پایان مقاله نیز، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که با توجه به پخش اخبار اینچنینی، (قبل از معرفی رسمی گوشی)، امکان دارد پس از عرضه دستگاه، این داده ها دچار تغییراتی هر چند جزئی شوند. از این رو، بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق آن، اخبار را همواره از رسانه های قابل اعتماد تا اعلام رسمی گوشی دنبال کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *