تبلیغات

تبلیغات

جک ریلی یا جک بازویی؟ + معرفی 10 مورد از مزایا و معایب

jackreili

جک ریلی بخرم یا جک بازویی؟ اگر در حال برنامه‌ریزی برای انتخاب درب پارکینگ ایمن، مطمئن و مناسب هستید، باید ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر یک از این جک‌های پارکینگ را به دقت مورد بررسی قرار دهید. از نظر امنیت گرفته تا ظاهر و کارکرد، همه‌چیز در انتخاب نهایی شما تأثیر مهمی دارد. در این نوشتار، با ویژگی‌های متفاوت و جالب جک ریلی و جک بازویی آشنا می‌شویم تا شما را در این انتخاب مهم همراهی کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه ارائه خواهیم کرد تا برای انتخاب بین خرید جک بازویی درب پارکینگ و خرید جک ریلی تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

جک بازویی

جک ریلی درب پارکینگ چیست؟

کاربرد عمده جک‌های ریلی برای درب‌های پارکینگ منازل و محیط‌های اداری و شرکت‌ها می‌باشند. خرید جک درب ریلی برای مکان‌هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب وجود ندارد مناسب‌تر خواهد بود. زیرا معمولاً فرآیند باز و بسته شدن درب باعث اشغال فضای زیادی می‌شود، اما با استفاده از جک‌های ریلی می‌توانید با مشکل کمبود فضا مقابله کنید. اگر تصمیم به استفاده از جک‌های ریلی برای باز و بسته شدن درب پارکینگ دارید، حتماً باید در نظر داشته باشید که در مجاورت قسمت راست یا چپ درب، فضای کافی جهت باز شدن درب وجود داشته باشد.

 جک بازویی

مزایا و معایب جک ریلی پارکینگ:

  1. جک‌های ریلی امنیت بسیار بالایی دارند و با هول دادن و فشار دادن باز نخواهند شد.
  2. جک ریلی اصطکاک کمتری نسبت به جک بازویی داشته آن‌هم به دلیل حرکت در مسیر مشخص و کنترل آن و به همین علت بیشتر عمر می‌کنند.
  3. قدرت تحمل وزن یراق‌آلات جک ریلی از 120 کیلوگرم تا 1200 کیلوگرم متغیر خواهد بود.
  4. جک ریلی صدای کمی دارد ولی سرعت حرکت آن ازجک بازویی بیشتر است.
  5. اگر دیواری به اندازه درب اصلی، در کنار آن قرار دارد حتما از جک ریلی استفاده کنید.
  6. جک ریلی پارکینگ قابلیت تجهیز به سیستم کنترل خودکار و ریموت را دارد.
  7. جک ریلی پارکینگ محدودیتی در تعداد رفت‌وآمد و باز و بسته کردن درب ندارد.
  8. جک ریلی با قابلیت سیستم کنترل خودکار، می‌تواند به باتری ذخیره کننده برق مجهز شود.
  9. اگر زمانی برق قطع شود و باتری ذخیره کننده برق نیز شارژ نباشد، جک ریلی امکان باز و بسته شدن آسان‌تری نسبت به جک بازویی دارد.
  10. جک ریلی پارکینگ دارای سنسورهایی است که باعث کاهش برخورد درب با اجسام خارجی در زمان بسته شدن درب خواهد شد.

 

جک بازویی درب پارکینگ چیست؟

جک بازویی پارکینگ به‌طور عمومی روی درب‌های ورود و خروج از پارکینگ‌ها نصب می‌شود و بیشترین استفاده را در درب‌های لولایی شکل دارد. این سیستم عملکردی به خود گرفته است که هنگامی که بازوها باز است، درب در وضعیت بسته باقی می‌ماند و با جمع شدن یا بسته شدن بازوها، درب باز یا بسته می‌شود. قدرت مورد نیاز برای حرکت  دادن بازوها توسط موتور تأمین و به وسیله‌ی گیربکس منتقل می‌شود. این فرآیند باعث می‌شود که حرکت افقی به حرکت عمودی تبدیل شده و در نهایت منجر به باز و بسته شدن درب می‌شود. از نظر هزینه قیمت جک بازویی معمولاً به عوامل متعددی بستگی دارد و می‌تواند متغیر باشد. این عوامل شامل نوع و برند جک، ابعاد و وزن درب پارکینگ، موقعیت نصب، ویژگی‌های فنی، سیستم کنترل و … می‌شوند.

همچنین بخوانید  باغ از پدر هنر از مادر و درآمد میلیاردی از من

جک بازویی

مزایا و معایب جک بازویی پارکینگ:

  1.  اگر فضای کافی برای باز شدن درب به موازات دیوار مجاورش ندارید حتما از جک بازویی استفاده کنید زیرا جک بازویی به دیوار مجاور در و درب پارکینگ متصل می‌شود. 
  2. جک بازویی دقیقاً مانند لولای درب، در زمان باز شدن عمل کرده و در را باز می‌کنند.
  3. جک بازویی پارکینگ شبیه به جک ریلی جهت تشخیص اجسام مقابل خود دارای سنسور حساس به حرکت است.
  4. جک بازویی پارکینگ برای چرخش و فرآیند باز و بسته شدن فضای زیادی را اشغال می‌کند.
  5. جک بازویی از نظر امنیت خوب عمل می‌کنند، اما از نظر ساختار ممکن است با فشار آوردن زیاد، تاب برداشته و در نتیجه درب پارکینگ شاید کمی کج آسیب ببیند و به سادگی باز شود. 
  6. سیستم کنترل خودکار جک بازویی به ریموت یا تلفن همراه وصل شده و قابلیت نصب باتری ذخیره خودکار را دارا هستند اما در صورت نبود برق به سختی کار می‌کند.
  7. جک‌های بازویی عمدتا بدون صدا کار می‌کنند.
  8. سرعت حرکت جک بازویی نسبت به جک ریلی نسبتا کمتر است.
  9. هیچ محدودیتی از نظر تعداد عبورومرور وسایل نقلیه و باز و بسته شدن درب ندارد.

 

بونومر؛ مرجع خرید جک پارکینگ با بهترین قیمت

حالا که با دو مدل جک ریلی و بازویی از لحاظ کارکرد و ویژگی‌ها آشنا شدیم باید بگوییم که انتخاب مناسب از بین این دو مدل بستگی به استفاده شما دارد اما با توجه به ویژگی‌های جک ریلی باید گفت خرید جک ریلی انتخابی بهتر است به‌این دلیل که مزایای بیشتری دارد. در سایت بونومر به نشانیhttps://bonomer.com/  انواع جک درب پارکینگ با مشخصات و ویژگی‌ها معرفی شده تا با خیال راحت خرید انواع جک پارکینگ خود را انجام دهید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی بازرگانی سایت بونومر با شماره 06152320475 در ارتباط باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *