تبلیغات

تبلیغات

گوشی آنر مجیک V2 : تاریخ انتشار ، ویژگی ها و هر آنچه که باید بدانید

Honor-Magic-V2-phone-release-date-features-and-everything-you-need-to-know

عملا وارد فصل جدیدی از بهترین گوشی های تاشو شده ایم. تلفن های هوشمندی چون Samsung Galaxy Z Fold 5، Samsung Galaxy Z Flip 5 و OnePlus Open که هر یک در سال جاری وارد بازار شده اند. با این حال، در این بین رغیب دیگری نیز وجود دارد که می تواند در این لیست (بهترین ها)قرار بگیرد. Honor Magic V2، که تا چندین ماه آینده در دسترس است.

عرضه Magic V2 با توجه به سابقه درخشانی که از تولید نسل های قبلی آن در Honor Magic Vs داریم، بسیار لذت بخش است. زیرا می دانیم که قرار است همانند آن جهانی و دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد. بدین ترتیب، اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از این سری از تلفن های هوشمند هستید، توصیه می کنیم تا قبل از عرضه، مشخصات آن را در ادامه مقاله مورد بررسی قرار دهید.

قیمت و تاریخ انتشار آنر مجیک V2

آنر مجیک وی 2 رنگ مشکی

  • تاریخ انتشار: اول سپتامبر، به صورت عرضه جهانی
  • محدوده قیمت: حدود 1,250 دلار

Honor Magic V2 برای اولین بار در تاریخ 12 جولای معرفی شد، با این تفاوت که تنها در چین در دسترس بود. اکنون این شرکت اعلام کرده است که نسخه تاشو آن در نمایشگاه بین المللی IFA 2023 و تاریخ 1 سپتامبر سال جاری اعلام و عرضه خواهد شد. پیشبینی می شود از زمان عرضه تا دسترسی کاربران ایرانی به آن، چیزی در حدود 1 ماه به طول بی انجامد.

نکته: IFA یک نمایشگاه بزرگ تجاری در آلمان است که آنر طی این چند ساله گوشی های خود را در آن معرفی (در واقع تبلیغ در کانال های بین المللی) کرده است. این بدان معنا است که علاوه بر بخش های آسیایی، اروپا نیز در برنامه عرضه مجیک وی2 قرار دارد.

در مورد اینکه این گوشی تاشو با چه قیمتی عرضه خواهد شد، ما نیز مطمئن نیستیم. اما در چین قیمتی با 8,999 یوان دارد که برابر با 1,250 دلار می شود.

طراحی و نمایشگر آنر مجیک v2

نمایشگر گوشی آنر وی2

  • ضخامت 4.7 میلی متر در هنگام باز شدن
  • صفحه نمایش 7.92 اینچی تاشو از نوع OLED
  • وزن 231 گرم
  • بدون رتبه در IP

آنر مجیک وی2 یک تلفن هوشمند تاشو با طراحی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold 5 و Google Pixel Fold است که با توجه به قابلیت های جدیدش آن را با نسخه های پرچمدار متمایز می کند. به عنوان مثال، ضخامت آن در هنگام باز بودن نمایشگر، 4.7 میلی متر و در حالت بسته 9.9 میلی متر است که در مقایسه با نسخه های مشابه به ترتیب، 6.1، 13.4 و 5.8، 12.1 بسیار چشم گیر است. همچنین با وزنی برابر با 231 گرم از آنها سبک تر است. این ویژگی تا حدی به فولاد استفاده شده در آن قاب و لولای آن بر می گردد.

همچنین بخوانید  گوشی شیائومی می میکس 4 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس رونمایی شد

ابعاد Mgic V2 به چیزی بالغ بر 156.7 * 145.4 * 4.7  در حالت باز و 156.7 * 74.1 * 9.9 در حالت بسته بودن است که می تواند تمامی انتظارات کاربران را بر آورده کند. با این حال، این ابعاد بدون احتساب دوربین است که مقدار ناچیزی به ضخامت دوربین اضافه می کند.

رنگ های عرضه شده این گوشی در چین به مشکی، مشکی ابریشمی، بنفش ابریشمی و طلایی ختم می شود که برخی از آنها دارای پشت شیشه ای و برخی دیگر از چرم هستند. اگرچه همچنان مشخص نیست که چه رنگ هایی به این سری از گوشی در رام گلوبال اضافه شود.

صفحه نمایش مجیک وی2 نیز همچنین دارای ابعادی با اندازه 7.92 اینچ و رزولوشن 2156 * 2344 نرخ تازه سازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و حداکثر روشنایی 1600 نیت است که با مقاوت در برابر قطرات آب و حاشیه کوچک تر مزیت رقابتی را با سایر تلفن های هوشمند ایجاد می کند.

مشخصات سخت افزاری آنر مجیک v2

  • پردازنده: Snapdragon 8 Gen 2
  • رم و حافظه داخلی: 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی

آنر مجیک وی20 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد. درست همانند گوشی های پرچمدار 2023، OnePlus 11 و Samsung Galaxy S23. همچنین با 16 گیگابایت حافظه رم حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می شود، که می تواند نیاز بسیاری از افراد را در اجرای بازی، مرور اینترنت و پخش ویدیو برآورده کند اگرچه، ممکن است برای کاهش قیمت در بازار رقابتی با رم 8 و حافظه داخلی 256 / 512 گیگابایتی نیز ست شود.

بررسی دوربین و باتری آنر مجیک v2

نمایشگر و دوربین آنر مجیک وی2

  • دوربین های عقب: 50MP/50MP/20MP
  • دوربین های سلفی: دو عدد دوربین 16 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 می آمپر ساعتی + شارژر 66 وات

Honor Magic V2 دارای سه عدد لنز عکاسی / فیلم برداری در قاب پشتی خود دارد که به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.9، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض 50 مگاپیکسلی f/2.0 و یک دوربین تله فوتو 20 مگاپیکسلی f/2.4 با زوم اپتیکال 2.5 برابر ختم می شود. همچنین هر یک از لنز ها دارای لرزش گیر اپتیکل هستند. در هر صفحه نمایش نیز از یک لنز 16 مگاپیکسلی استفاده شده است که کیفیت و ابعاد عکس برداری را افزایش داده اند.

باتری این گوشی از یک سلول 5,000 میل آمپری استفاده شده است که در مقایسه با تمامی گوشی های تاشو بزرگتر است. همچنین سریع تر از آنها شارژ می شود. ادعایی که شرکت آنر آن را 45 دقیقه (به طور کامل) اعلام کرده است.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *