تبلیغات

تبلیغات

گوشی شیائومی می میکس 4 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس رونمایی شد

گوشی شیائومی می میکس 4 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس رونمایی شد

شیائومی با گذشت سه سال از عرضه نسل پیشین می میکس، که به عنوان می میکس 3 شناخته می‌شد، در نهایت به فکر جانشینی افتاد که فناوری‌های نوین و بهترین مشخصات را دربرمی‌گیرد. اسمارتفونی که نه تنها طراحی جذابی را دربرمی‌گیرد، بلکه ویژگی‌های سخت افزاری و طراحی برجسته هم شامل آن شده است. این گوشی هوشمند چیزی نیست جز می میکس 4 که عضو جدید خانواده می میکس بوده و به دوربین سلفی زیر نمایشگر و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس مجهز است. 

در ادامه به طور کامل با می میکس 4 شیائومی آشنا خواهیم شد:

دوربین سلفی زیر نمایشگری روشن

دوربین سلفی می میکس 4 در زیر نمایشگر قرار گرفته، فناوری که اخیرا ZTE هم به استفاده آن پرداخت. این گوشی دارای پنل امولد با سایز 6.67 اینچ بوده و حسگر دوربین سلفی نیز از نوع 20 مگاپیکسلی می‌باشد. شیائومی با استفاده چینش  micro-diamond و الگوریتم‌هایی شکست نور توانسته دوربین سلفی را به زیر نمایشگر می میکس 4 انتقال دهد. قسمتی که دوربین سلفی زیر نمایشگر است دارای صفحه نمایشی با تراکم 400ppi بوده و افراد می‌توانند در این بخش هر نوع متنی را بخوانند.

وضوح تصویر FHD+ است و نرخ نوسازی هم روی 120 هرتز تنظیم شد تا کاربران می میکس 4 با یک گوشی هوشمند تمام عیار در بخش صفحه نمایش رو به رو باشند.

ویژگی های منحصربفرد می میکس 4

شیائومی در این گوشی از پنل شیشه گوریلاگلس ویکتوس بهره گرفته که نوعی محافظ کاملا قوی برای نمایشگر دستگاه‎‌های دیجیتال است. در پنل پشتی می میکس 4 از سرامیک استفاده شده و قرار است در رنگ خاکستری، مشکی و سفید راهی بازار شود. همچنین شیائومی از اسپیکرهای توسعه یافته توسط هارمن کاردن بهره گرفته که به نوعی بهترین اسپیکر گوشی هستند.

در بخش دوربین از حسگر اصلی 1/1.33 اینچی 108 مگاپیکسلی ایزوسل HMX به همراه OIS بهره گرفته شد و یک حسگر دوم پیروسکوپی 8 مگاپیکسلی در کنار حسگر اولتراواید 13 مگاپیکسلی انجام وظیفه می‌کند. برای پردازنده شیائومی با همکاری کوالکام چیپ هشت هسته‌ای اسنپدراگون 888 پلاس را با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه ساخته است.

نقطه قوت این گوشی باتری 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 120 واتی است. این یعنی در حالت بوست قادر است طی 15 دقیقه به شارژ کامل برسد. شیائومی در نظر دارد این محصول را با قیمت پایه 770 دلار و در نسخه رده بالاتر 970 دلار عرضه کند.

 

 

گوشی شیائومی می میکس 4 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس رونمایی شد
همچنین بخوانید  چگونه فورتنایت را در کامپیوتر با دسته بازی کنیم
منبع :
gsmarena

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *