تبلیغات

تبلیغات

4 ویژگی مهم گوشی Infinix Zero 30 5G

4-important-features-of-the-Infinix-Zero-30-5G-phone

در حالی که برند های ارزان قیمت گوشی های هوشمند از محدوده قیمتی صد دلاری تا چند صد دلاری عرضه می شوند، هر یک از آنها سعی می کنند چیز خاصی را ارائه دهند. Infinix Zero 30 5G نیز از این قاعده مستثنی نیست. این تلفن هوشمند کیفیت دوربین بالایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، در حالی که دارای قیمت عالی است و همین مسئله آن را رقابتی می کند. این سری از گوشی ها برخی از ویژگی های سری پرچمداران خود را در بسته ای مقرون به صرفه تر ایجاد می کنند و حتی در مواردی از ویژگی های جدید بهره مند می شوند.

با این حال، چگونه این قابلیت ها باعث ارزشمند شدن این گوشی ها می شود؟ چگونه بهترین آنها را انتخاب کنیم؟ ما در ادامه مقاله قصد داریم برخی از بهترین ویژگی های گوشی Infinix را مورد بررسی قرار دهید.

دوربین جلو با کیفیت 4K 60FPS

قطعا یکی از بزرگترین ویژگی های اینفینیکس زیرو 30 دوربین سلفی آن است. لنزی با کیفیت 50 مگاپیکسل که برای اولین بار در سری گوشی های هوشمند (به عنوان دوربین جلو) قرار گرفته است. این سنسور دارای ویژگی چون ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است که می تواند فیلم هایی با کیفیت بالا و جزئیات فوق العاده را تنها با دوربین جلوی ضبط کند.

با بررسی بیشتر برخی از سخت افزار ها، ویژگی های هوشمندانه دیگری را نیز یافت می شود. به عنوان مثال، چندین حالت فیلم برداری وجود دارد که می توان جلوه هایی را برای ضبط ویدیو ها اعمال کرد. همچنین، قابلیت فلش دوتایی، فوکوس خودکار، فیلتر فیلم که برای فیلم برداری به نسبت 2.35:1 تغییر می کند و در نهایت Dual View که محتوا را به صورت همزمان از دوربین عقب و جلو ضبط می کند اضافه کنید، که می تواند نیاز های کاربر را از هر نظر رفع کند.

اکنون به عقب برویم، یک دوربین 108 مگاپیکسلی به همان اندازی چشم گیر را دارد. دوربینی که به لطف یک سنسور 1/1.67 نوید ثبت تصاویر حتی در نور کم را می دهد. اینفینیکس معتقد است که لنز شیشه ای می تواند 10 درصد نور بیشتری را نسبت به لنز های استاندارد استفاده شده در سار گوشی های هوشمند بگیرد.

نکته: با در نظر گرفتن قابلیت های نرم افزاری این گوشی (در دوربین) می توان به یک کیفیت عالی در عکس های گرفته شده با استفاده از دوربین سلفی دست پیدا کرد.

همچنین بخوانید  شایعات مربوط به عرضه گوشی Samsung Galaxy S22

طراحی برتر

قاب پشتی اینفینیکس زیرو 30

علی رغم اینکه Zero 30 5G به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه تولید شده است، اما همچنان شبیه گوشی های هوشمند رده بالایی است که انتظارش را می توان داشت. این گوشی دارای یک قاب باریک 2.8 اینچی با قاب پشتی چرمی در رنگ هایی چون سبز، طلایی و بنفش موجود است. در قاب پشتی، یک برآمدگی نسبتا بزرگ و مستطیلی برای دوربین وجود دارد که با رنگ طلایی پوشیده شده است و لنز ها را در خود جای داده است.

Zero 30 از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED بهره می برد که دارای رزولوشن 1080 در 2400 است. همچنین، نرخ تازه سازی 144 هرتز را ارائه می دهد که نوید بخش یک نمایشگر عالی در بین گوشی های ارزان قیمت محسوب می شود.

عملکرد قدرتمند سخت افزار

گوشی Zero 30 از یک پردازنده قدرتمند هشت هسته ای MediaTek Dimensity 8020 استفاده می کند. این ترکیبی از چهار هسته Performance Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 ترکیب شده است تا فرایند های سخت در تلفن را به خوبی انجام دهد. اگرچه، شاید قوی ترین پردازنده در سال جاری نباشد، اما همچنان می تواند در کار های روزانه حتی ضبط ویدیوی 4K به خوبی عمل کند.

اگر به داده ها و اطلاعات خود بسیار حساسید، باید بیان کنیم که این گوشی از یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می برد و برای اینکه بتوانید در طی روز به طور کامل از آن استفاده کنید، به یک باتری 5,000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که ترکیب مناسبی از سخت افزار ها را در خود جای داده است.

قیمت مقرون به صرفه

گوشی Zero 30 5G با رنگ های طلایی و سبز و بنفش

در نهایت آخرین و یکی از بهترین ویژگی های گوشی Zero 30 5G قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه این گوشی بنا بر مشخصاتی که استفاده می کنید از 339 دلار شروع می شود که به طور کلی می تواند برای کاربر بسیار ارزشمند باشد. این تلفن هوشمند با قیمتی کمی بیشتر از 300 دلار با سری گوشی های OnePlus Nord N30 و Samsung Galaxy A23 برابری می کند.

Infinix’s Zero 30 5G مشخصات زیادی را ارائه داده است

اگر مشخصات گوشی و قیمت پایین آن برای شما مهم است، گوشی Zero 30 5G Infinix می تواند عالی باشد. این دستگاه با توجه به میزان قیمتی که دارد، می تواند بسیاری از ویژگی هایی که یک گوشی پرچمدار، همچون دوربین سلفی 51 مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند از شرکت MediaTek را ارائه دهد. از این رو، اگر بودجه محدودی را دارید، این سری از گوشی اینفینیکس برای شما عالی به نظر می رسد.

همچنین بخوانید  بررسی و مشخصات گوشی A50 سامسونگ📱: قیمت گوشی a50

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *